کورکومین می تواند خواص ضد ویروسی

کورکومین یک ترکیب طبیعی موجود در ادویه زردچوبه می تواند کمک به از بین بردن برخی از ویروس ها و تحقیق پیدا کرده

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

کورکومین یک ترکیب طبیعی موجود در ادویه زردچوبه می تواند کمک به از بین بردن برخی از ویروس ها و تحقیق پیدا کرده است.

یک مطالعه منتشر شده در مجله به طور کلی ویروس شناسی نشان داد که کورکومین می تواند به جلوگیری از انتقال ویروس اسهال و استفراغ (TGEV) – آلفا-گروه coronavirus که آلوده خوک – از آلوده کردن سلول. در دوزهای بالاتر این ترکیب نیز داشت به کشتن ویروس ذرات.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت به روز رسانی هیجان انگیز تر از ما!!

عفونت با TGEV باعث یک بیماری به نام انتقال اسهال در حیوانات گرنجر که مشخص است با اسهال و کم آبی شدید و مرگ شود. TGEV بسیار عفونی است و همواره کشنده حیوانات گرنجر در کمتر از دو هفته نتیجه به عنوان یک تهدید عمده برای جهانی خوکی میباشد. وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده برای آلفا-coronaviruses و اگر چه وجود دارد یک واکسن برای TGEV آن است که موثر در جلوگیری از گسترش ویروس.

برای تعیین پتانسیل خواص ضد ویروسی از کورکومین تیم تحقیقاتی درمان تجربی سلول ها با غلظت های مختلف ترکیب قبل از اقدام به آلوده کردن آنها را با TGEV. آنها دریافتند که غلظت های بالاتر از کورکومین کاهش تعداد ذرات ویروس در کشت سلولی.

Curcumin Could Have Antiviral Properties
این ترکیب نیز یافت شده است که به تعدادی از مهم بیولوژیکی از جمله اثر ضد توموری و ضد التهابی و ضد باکتری فعالیت است. Pixabay

تحقیقات نشان می دهد که کورکومین تاثیر می گذارد TGEV در تعدادی از راه هایی: به طور مستقیم با کشتن ویروس قبل از آن است که قادر به آلوده کردن سلول توسط یکپارچه سازی با پاکت نامه های ویروسی به 'غیر فعال' ویروس و با تغییر متابولیسم سلول های برای جلوگیری از ویروسی ورود. "کورکومین دارای اثر مهاری قابل توجهی بر TGEV جذب گام و معینی مستقیم اثر غیر فعال سازی نشان می دهد که کورکومین دارای پتانسیل بسیار زیادی در پیشگیری از TGEV عفونت," دکتر گفت: Lilan شیه نویسنده سرب از مطالعه و محقق در ووهان موسسه مهندسی زیستی.

همچنین بخوانید: جهان Emoji روز: انقلاب از خود

کورکومین نشان داده شده است برای جلوگیری از تکرار برخی از انواع ویروس ها از جمله دانگ ویروس هپاتیت B و Zika ویروس. این ترکیب نیز یافت شده است که به تعدادی از مهم بیولوژیکی از جمله اثر ضد توموری و ضد التهابی و ضد باکتری فعالیت است. کورکومین انتخاب شده برای این پژوهش به دلیل داشتن عوارض جانبی به گفته دکتر شیه. آنها گفتند: "وجود مشکلات بزرگ در پیشگیری و کنترل بیماری های ویروسی به ویژه هنگامی که وجود دارد هیچ واکسن موثر. طب سنتی چینی و مواد تشکیل دهنده فعال هستند ایده آل غربالگری کتابخانه ها برای داروهای ضد ویروسی به دلیل مزایای خود را مانند مناسب کسب و کم عوارض جانبی است."

محققان در حال حاضر امید به ادامه تحقیقات خود در شرايط in vivoبا استفاده از یک مدل حیوانی برای ارزیابی اینکه آیا مهار خواص کورکومین می تواند دیده می شود در یک سیستم پیچیده است. "مطالعات بیشتر مورد نیاز خواهد بود به منظور بررسی اثر مهاری in vivo و کشف پتانسیل مکانیسم کورکومین در برابر TGEV که به ذخیره کردن پایه و اساس برای درک جامع از ضد ویروس و مکانیزم استفاده از کورکومین" دکتر گفت: شیه. (AlphaGalileo)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن