کریستوبال در حال سقوط از هم جدا هنوز هم یک خطر برای غرب خلیج فارس

هیچ کس نمی تواند متهم 2020 بودن جالب است. آخرین, البته, این, هنرمند, formerly known as Tropical Storm کریستوبا

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

هیچ کس نمی تواند متهم 2020 بودن جالب است. آخرین, البته, این, هنرمند, formerly known as Tropical Storm کریستوبال تان شدیدا خود را پاره پاره بیش از مکزیک به عنوان این است که نوشته شده است. اوایل فصل طوفان — در حال حاضر یک افسردگی — صرف بیشتر از روز شنبه بر روی زمین تضعیف آن به طور قابل توجهی. انتظار می رود به صرف مقدار زیادی از جمعه در حدود همان منطقه قبل از ظاهر بازگشت به خلیج فارس و بخار به سرعت شمالی.

ملی طوفان مرکز هنوز هم انتظار ندارد کریستبل برای رسیدن به قدرت طوفان قبل از ریزش زمین به احتمال زیاد در طول لوئیزیانا خط ساحلی است. علاوه بر این واقعیت است که آن است که مهار توسط زمین و نمی خواهد زمان زیادی را صرف بیش از یک توده هوای خشک به غرب است که هوا به ویران با کریستبل آن را به عنوان حرکت مینمودند ،

چگونه آن را خرج می کند و بیش از آب بستگی دارد که هوا مدل به شما اعتماد. مدل اروپایی آن را به خلیج کمی دیر و نه ساخت ریزش زمین تا دوشنبه صبح. مدل آمریکایی است آشفته لکه سابق بیشتر شرق و رسیدن به ایالات متحده در خط ساحلی حدود 18 ساعت زودتر. سابق می دهد کریستبل زمان کمی بیشتر به آن هم عمل می کنند و همچنین مکان آن دورتر غرب در نزدیکی لوئیزیانا -- تگزاس مرز.

خوشبختانه حتی اگر هوستون همچنان در لبه غربی دور از مخوف "مخروط ها از عدم قطعیت" اکثریت قریب به اتفاق این طوفان آب و هوا خواهد بود به شرق از مرکز با تشکر که بهم ریختگی و هوا خشک شود. آن است که تقریبا قطعی به بارش باران های سنگین به, لوئیزیانا, می سی سی پی, آلاباما و حتی فلوریدا. به نظر می رسد تگزاس باقی خواهد ماند و در سمت خشک هر چند آن را قطعا افزایش خواهد یافت ما باران شانس یکشنبه و دوشنبه.

کریستبل می کند, اما, ارائه خوب سیگنال هشدار برای بقیه از ما که فصل طوفان است که در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب