'Covid' در حال حاضر بیشترین جستجو کلمه 2020

تیاو اصطلاح "Covid' – معمولا استفاده می شود مختصر برای Covid-19 یا Coronavirus بیماری ناشی از سارس CoV-2 ویروس

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

تیاو اصطلاح "Covid' – معمولا استفاده می شود مختصر برای Covid-19 یا Coronavirus بیماری ناشی از سارس CoV-2 ویروس – بالا کلمه از سال 2020 می یابد نظارت بر زبان جهانی (GLM).

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از ما!!

در اواسط سال به روز رسانی داده های پژوهش شرکت که اسناد و تجزیه و تحلیل و آهنگ های روند در استفاده از زبان در سراسر جهان اعلام کرده است که Covid-19 رتبه در نقطه دوم. ده واژه از سال 2020 شامل Covid, Covid-19, کروناویروس, تاج, ماسک صورت, پیشرفت, حقیقت, اجتماعی, فاصله, تجارت, جنگ و پایداری.

"این جای تعجب نیست که "covid' افزایش یافته است به بالای رتبه بندی. آن را دریافت کرده است که بیشترین تعداد استنادها تا کنون ثبت شده در نظرسنجی جهانی. در واقع 'covid' است outranked تمام کلمات قبلی از سال در قرن 21 توسط یک عامل از 100 یا بیشتر گفت:" پل JJ Payack رئیس جمهور و رئیس کلمه تحلیلگر GLM.

Covid is the top searched word of 2020
ده واژه از سال 2020 شامل Covid, Covid-19, کروناویروس, تاج, ماسک صورت, پیشرفت, حقیقت, اجتماعی, فاصله, تجارت, جنگ و پایداری. Pixabay

دیگر بالا کلمات یا عبارات شامل صاف منحنی' (توانایی مدیریت تعداد موارد بنابراین به عنوان به نه پایمال کردن سیستم بیمارستان در طول یک بیماری همه گیر), مستند (محدود کردن جنبش های خارج از خانه برای مناطق و یا مناطق جغرافیایی) هویت سیاست (سیاست مبتنی بر عناصر خاصی از آرایش مانند رنگ پوست و یا پس زمینه های قومی یا جنسیتی).

ترقی خواهان زوم جلسه قرنطینه مهاجران دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن علائم و شیوع بودند دیگر بالا کلمات در لیست.

همچنین بخوانید: جستجوهای آنلاین سقوط Tik ToK, WeChat, ShareIT پس از ممنوعیت در هند

زبان جهانی نظارت آغاز شده بود ضبط بالا کلمات از سال 2000 به سند تاریخ قرن 21 از طریق زبان انگلیسی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب