Covid-19 بدترین ترس دیده در فقیر و جنگ زده کشور

Fیا ماه کارشناسان هشدار داده اند از پتانسیل سناریو کابوس: پس از قریب به اتفاق سیستم های بهداشتی در برخی از جها

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

Fیا ماه کارشناسان هشدار داده اند از پتانسیل سناریو کابوس: پس از قریب به اتفاق سیستم های بهداشتی در برخی از جهان ثروتمندترین کشورها و مناطق coronavirus دستاوردهای جای پایی در فقیر و جنگ زده کشور مجهز به بیمار حاوی آن را در نوردد و از طریق جمعیت است.

در حال حاضر برخی از کسانی که ترس در حال تحقق است.

در جنوب یمن بهداشت کارگران در حال ترک پست خود را یکهو به دلیل عدم وجود تجهیزات حفاظتی و برخی از بیمارستان ها در حال چرخش به دور بیماران تلاش برای نفس کشیدن. در سودان جنگ زده دارفور منطقه که در آن وجود دارد کمی تست ظرفیت یک بیماری مرموز شبیه COVID-19 است گسترش از طریق اردوگاه آواره.

موارد در حال افزایش در هند و پاکستان با هم خانه را به بیش از 1.5 میلیارد نفر و که در آن مقامات می گویند در سراسر کشور مستندات دیگر یک گزینه به دلیل بالا فقر است.

Worst Virus Fears Realized in Poor, War-Torn Countries
مردم پرس و جو در مورد بستگان خود را از یک کارگر بهداشت در COVID تعیین شده بیمارستان در دهلی نو, هندوستان, ژوئن 10 سال 2020 است. فردا

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

آمریکای لاتین

در آمریکای لاتین برزیل که تایید caseload و تعداد مرگ دوم تنها به ایالات متحده و رهبر آن تمایلی به برداشتن قدم برای جلوگیری از گسترش ویروس. هشدار دهنده escalations اتفاق می افتند در پرو, شیلی اکوادور و پاناما حتی پس از آنها تحمیل اوایل مستندات.

اولین گزارش از بی نظمی نیز در حال ظهور از بیمارستان ها در آفریقای جنوبی در آن قاره توسعه یافته ترین اقتصاد است. افراد بیمار در حال دروغ گفتن در تخت در راهرو به عنوان یک بیمارستان اجرا می شود از فضا. در یکی دیگر از, اضطراری, سردخانه بود و نیاز به برگزاری بیش از 700 بدن.

"ما در حال برداشت گردباد در حال حاضر گفت:" فرانسوا ونتر یک آفریقای متخصص سلامت در دانشگاه Witswatersrand در ژوهانسبورگ.

در سراسر جهان وجود دارد 10 میلیون مورد تأیید و بیش از 500,000 گزارش مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز از دولت ، کارشناسان می گویند هر دو این اعداد جدی هستند undercounts واقعی تلفات و همه گیر با توجه به محدود تست و از دست رفته در موارد خفیف.

Worst Virus Fears Realized in Poor, War-Torn Countries
یک دانش آموز به نمایش در آمد که مدارس شروع به بازگشایی پس از بیماری کروناویروس مستند در Langa شهرستان در کیپ تاون, آفریقای جنوبی, ژوئن 8 سال 2020 است. فردا

آفریقا

آفریقای جنوبی بیش از یک سوم از آفریقا را تایید موارد COVID-19. آن را جلوتر از دیگر کشورهای آفریقایی در جدول زمانی همه گیر و نزدیک شدن به اوج خود. اگر امکانات خود را شکستن تحت فشار خواهد بود آن را تیره و تار پیش اخطار به دلیل آفریقای جنوبی نظام سلامت است که مشهور به این قاره را بهترین.

اکثر کشورهای فقیر در زمان عمل در اوایل. برخی مانند اوگاندا که در حال حاضر پیچیده سیستم تشخیص ساخته شده است تا در طول آن yearslong نبرد با خونریزی دهنده ویروسی, تب, تا کنون شده است مسلما موفق تر از ایالات متحده و دیگر کشورهای ثروتمند در مبارزه با کروناویروس.

اما از زمان شروع این بیماری همه گیر فقیر و جنگ زده کشور را به طور کلی در یک نقطه ضعف عمده و آنها باقی می ماند.

جهانی تقلا برای تجهیزات حفاظتی فرستاده افزایش قیمت. تست کیت نیز سخت به آمده است. ردیابی و quarantining بیماران نیاز به تعداد زیادی از کارگران بهداشت و درمان.

"این همه در یک اثر دومینو" گفت: کیت سفید رئیس اورژانس برای پزشکان بدون مرز. "هر زمان که شما باید کشورهایی که از لحاظ اقتصادی نه به عنوان به عنوان دیگران و سپس آنها را به طور منفی تحت تاثیر قرار."

بهداشت جهانی کارشناسان می گویند آزمایش کلیدی است, اما به همه گیر, چند کشور در حال توسعه می تواند در حفظ و انجام ده ها هزار نفر از آزمون هر هفته که نیاز به تشخیص و شامل ويژگيها ،

"اکثر جاهایی که کار ما در حال قادر به آن سطح از تست ظرفیت و سطح است که شما نیاز به قادر به گرفتن چیزهایی که واقعا تحت کنترل" سفید گفت.

آفریقای جنوبی آگهی آفریقا در تست اما در ابتدا امیدوار کننده برنامه در حال حاضر تاخت و تاز در شهر کیپ تاون که به تنهایی بیشتر موارد گزارش شده از هر کشور آفریقایی به جز مصر است. بحرانی کمبود کیت مقامات شهر مجبور به کنار گذاشتن تست هر کسی برای زیر 55 مگر اینکه آنها را به یک بیماری جدی در سلامتی و یا در یک بیمارستان است.

ونتر گفت: کیپ تاون-مانند موج به راحتی می تواند در بازی بعدی در "شهرهای بزرگ از نیجریه, کنگو, کنیا" و آنها "ندارد سلامت منابع است که ما انجام می دهیم."

مستندات به احتمال زیاد موثر حفاظت, اما آنها تحمیل تلفات سنگین حتی در خانواده های طبقه متوسط در اروپا و آمریکای شمالی هستند و از لحاظ اقتصادی ویرانگر در کشورهای در حال توسعه.

هند

هند مستند بزرگترین در جهان باعث بی شماری از کارگران مهاجر در شهرهای بزرگ به از دست دادن شغل خود را به مدت یک شب. ترس از گرسنگی و هزاران نفر را به بزرگراه پا به بازگشت به خانه خود را در روستاها و بسیاری از آنها کشته در تصادفات یا فوت از دست دادن آب بدن.

Worst Virus Fears Realized in Poor, War-Torn Countries
پرتره از مردم از COVID-19 هستند دیده می شود در داخل کلیسای جامع در لیما پرو 13 ژوئن 2020. فردا

دولت پس از راه اندازی امکانات قرنطینه و در حال حاضر فراهم می کند راه آهن ویژه خدمات به مردم به خانه با خیال راحت اما نگرانی وجود دارد که مهاجرت در حال حاضر گسترش این ویروس در هند به مناطق روستایی که در آن زیرساخت های بهداشت و درمان است و حتی ضعیف تر است.

فقر نیز شتاب این بیماری همه گیر در آمریکای لاتین که در آن میلیون ها نفر با مشاغل غیررسمی تا به حال به بیرون رفتن و کار نگه دارید و سپس بازگشت به خانه شلوغ که در آن آنها به گسترش این ویروس به بستگان.

پرو سخت سه ماه مستند موفق به مهار آن شیوع آن در حال حاضر در جهان ششم-بیشترین تعداد موارد در جمعیت 32 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. واحد مراقبت های ویژه هستند نزدیک به 88 درصد اشغال شده و این ویروس را نشان می دهد هیچ نشانه ای از کند.

"بیمارستان ها در آستانه سقوط" سعید اپیدمیولوژی چیرو Maguiña استاد پزشکی در کیتنو هردیا دانشگاه در پایتخت, Lima.

کمک گروه سعی کرده اند برای کمک به, اما آنها مواجه مبارزات خود را. پزشکان بدون مرز می گوید قیمت آن را می پردازد برای ماسک رفت تا سه برابر در یک نقطه است و هنوز هم بالاتر از حد نرمال است.

این گروه همچنین چهره موانع در حمل و نقل لوازم پزشکی به مناطق دور افتاده به عنوان بین المللی و پروازهای داخلی شده است به شدت کاهش می یابد. و به عنوان ثروتمند کشور و مبارزه با شیوع بیماری وجود دارد نگرانی آنها را کاهش در کمک های انسان دوستانه.

همچنین بخوانید: سنبله در COVID-19 موارد باعث Reimposition از مستندات

فرو رفته در جنگ های داخلی برای پنج سال گذشته یمن در حال حاضر به بدترین بحران انسانی قبل از ویروس رسید. در حال حاضر حوثی ها در حال سرکوب تمام اطلاعات در مورد شیوع در شمال و سلامت سیستم در کنترل دولت جنوب در حال فروپاشی.

"Coronavirus حمله کرده ما خانه ما شهر ما بیداد," دکتر گفت: Abdul Rahman al-Azraqi داخلی متخصص طب سابق و مدیر بیمارستان در شهر تعز که تقسیم بین نیروهای رقیب. او تخمین می زند که 90 درصد از یمن بیماران مرگ در خانه.

"ما در بیمارستان ندارد و پزشکان تنها چند پرستاران و مدیران. وجود دارد به طور موثر بدون درمان پزشکی." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب