Covid-19 به علت ماندگاری و سلامت جسمی و روانی عواقب در سراسر جهان

Covid-19 منجر به تغییرات شدید اتفاق می افتد در اقتصاد جهانی است. Pixabay وجود دارد بسیاری از لفاظی و ناامیدی د

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399
covid-19
Covid-19 منجر به تغییرات شدید اتفاق می افتد در اقتصاد جهانی است. Pixabay

وجود دارد بسیاری از لفاظی و ناامیدی در اطراف زمان COVID-19 سناریو که اعلام کرده است بازار در حال حرکت آهسته و یا آشکار راکد. مغزی دو روز وبینار محرک سال 2020 طراحی شده برای برش از طریق حجم با صحبت کردن با کارشناسان صنعت که باید در برخورد با کارت های مشابه قبل است. برای ارتباط با استراتژیست های صاحبان کسب و کار و مدیران اجرایی به منظور بوم امکانات و ایده های جدید در رسانه های لوکس, شیوه زندگی, رهبری و سایر صنایع.

IANSlife صحبت Karan Bhagnay بنیانگذار جهانی لوکس که co-سازماندهی رویداد با تیررس ارتباطات (روابط عمومی شریک) & WIN (زنان الهام بخش شبکه – مطالب شریک) برای پیدا کردن افکار خود را در مورد این موضوع.

Q. لوکس رکود اقتصادی اثبات است اما آن را نیز COVID-19 اثبات?

Bhagnay: ما در جهانی لوکس گروه موافق بر این واقعیت است که مشتری طرز فکر در هر سطح تغییر خواهد کرد پست مستند. این می تواند منجر به مینیمالیسم در زمینه, از این رو, آن را در واقع بر خرید الگوی برخی از مشتریان; آن خواهد شد به نوبه خود در افزایش اثر آن بر کل بازار لوکس. بنابراین وجود خواهد داشت بزرگ تقاضا در مقابل عرضه است. از این رو بر خلاف با رکود اقتصادی من فکر می کنم کل صنعت لوکس را از طریق یک تغییر در طرز فکر که اثبات این که لوکس نیست COVID-19 اثبات است. از آن شده است.

پرسش: راه اندازی شکوفا یا پژمرده با تاثیر COVID-19

Bhagnay: به عقیده من آن است که بسیار نامناسب سوال. آن را به طور مستقیم propotional به چه نوپا انجام می دهند. برای مثال اگر شما زودتر حل مشکلات این است که تبدیل به یک کاتالیزور به زمان راه زندگی پس از راه اندازی به خوبی انجام خواهد داد. اما اگر شما در حال اجرا راه اندازی در سراسر تعاملات اجتماعی و یا یک رویداد شرکت پس از آن شما خواهید دید که شماره های خود را سقوط خواهد کرد و به شدت آن می تواند خنثی به خصوص در طول مستند و بعد از آن.

COVID
COVID-19 نهفته است متحده در بسیاری از دوره نقاهت بعد دشوار خواهد بود. Pixabay

از این رو راه اندازی شکوفا خواهد شد و یا محو خاص به آنچه که شما راه اندازی نمایندگی کند. در مورد من آن;s قادر به فشار بین دنیای دیجیتال و دنیای فیزیکی آن مورد hustling بین حوادث و تجارت الکترونیک; پس من وقایع کسب و کار را از طریق بار خشن در زمان روز اما من کسب و کار تجارت الکترونیک و دیجیتال کسب و کار شکوفا خواهد شد در روزهای آینده.

Q. تجارت الکترونیکی و دیجیتالی طبیعی جدید برای هر کسب و کار ؟

Bhagnay: من واقعا فکر می کنم تا. درست است که تجارت الکترونیک و دیجیتالی در حال رفتن به جدید اجتماعی است. شما رو به حضور شما در اینجا otherweise شرکت خود را که آیا آن است که یک نام تجاری لوکس و یا یک مقیاس بزرگ بازار در حال رفتن به آن سست هدف جلب توجه مخاطبان به زودی. بدون دیجیتالی و تجارت الکترونیک من فکر می کنم از آن خواهد شد بسیار دشوار است برای حفظ در آمدن موجی از پارانویا در میان افراد است. من فکر می کنم دیجیتالی و تجارت الکترونیک در اینجا به ماندن بگیرید.

Q. حوادث مانند هند لوکس نمایشگاه غلبه بر ترس اجتماعی نزدیکی و خواهد بود به کسب و کار به عنوان معمول ؟

Bhagnay: دولت فعلی یکی است و برابر برای همه در سراسر جهان. من نمی توانم تایید می کنند که آن را به گزاف گویی راه آن را در قدیمی آن روز با شکوه. هندی لوکس نمایشگاه را نیشگون گرفتن و کشیدن خود را تبدیل شدن به یک بسیار معنی دار رویداد در میان انتخاب افراد است. و این است که چگونه آن را به انجام مجدد خود را از بودن یک رویداد بزرگ است که خواستار یک گردهمایی اجتماعی است. من فکر می کنم ردیف مفهوم گردهمایی اجتماعی است که رفتن به محو شدن برای برخی از سال حداقل دو سه سال آمده است.

COVID
تجارت الکترونیکی و دیجیتالی به احتمال زیاد جدید اجتماعی است. Pixabay

Q. آیا هند تنظیم شده است برای تبدیل شدن به سریع ترین در جهان ثروت خالق در چند سال آینده?

Bhagnay: خوب قطعا راه دولت فعلی در واقع مقابله با این سناریو درست است که هند خواهد شد نمی شود به طور متوسط پتانسیل چگونه از آن می توانست دانستن جامعه ما و راه ما از زندگی است که کاملا اجتماعی در مقایسه با اروپایی ها یا آمریکایی ها.

ما افراط در بسیاری از گردهمایی های اجتماعی در هر زمینه از دفتر ما کار را به ما سیستم های حمل و نقل به ما اعتقادات مذهبی. دانستن همه که من فکر می کنم ما حتی نمی لمس یک برآورد متوسط چه این می تواند تاثیر در هند. و از آنجا که ما در حال غلبه بر که در هند باقی مانده است بسیار امن از لحاظ کسب و کار.

همچنین بخوانید: ابوظبی برای راه اندازی یک پاکیزگی گواهینامه رانندگی

از آنجا که بخش بزرگی از جمعیت هند متشکل از عمدتا جوانان ما در حال رفتن به ثروت سازندگان در راه است. ما یک ملت 70 درصد از کل جمعیت جوان است و در نتیجه digitalised. دولت. به شدت سرمایه گذاری در پنج سال گذشته در دیجیتالی. در حال حاضر بسیاری از مردم در حال مجهز به ابزارهای هوشمند مانند گوشی های تلفن همراه و اتصال به اینترنت. این کمک خواهد کرد که اقتصاد هند به مراتب بهتر از سایر زیادی تحت تاثیر اقتصاد مانند اروپا, بریتانیا, چین و یا U. S. A., من فکر می کنم آنها در حال رفتن به تجربه تیز کاهش در تولید ناخالص داخلی خود را در کل طرح بودن ثروت. علاوه بر این ، در حال حاضر من فکر می کنم در هند خواهد شد به عنوان یک جوان کشور به دنبال به جلو به عنوان یک ثروت خالق در گسترده آلیاژهای مانند راه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب