COVID-19 تهدید صلح و توسعه در سطح جهان هشدار سازمان ملل متحد, حقوق رئیس

تیوی سازمان ملل متحد کمیساریای عالی حقوق بشر هشدار می دهد که COVID-19 تهدید صلح و توسعه در سراسر جهان است. میش

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

تیوی سازمان ملل متحد کمیساریای عالی حقوق بشر هشدار می دهد که COVID-19 تهدید صلح و توسعه در سراسر جهان است. میشل باشله نام اقدام به حفاظت از جهان را آسیب پذیر ترین افراد در افتتاح 44 جلسه از سازمان ملل و شورای حقوق بشر.

U. N. رئیس بخش حقوق بشر می گوید: COVID-19 همه گیر است به طور قابل توجهی تغییر جهانی حقوق بشر چشم انداز و عمیقا تعمیق نابرابری های موجود در سراسر جهان است. میشل باشله نقل نژادی و اقلیت های قومی و بومی به عنوان میان کسانی که بیشترین قربانی از گسترش این بیماری مرگبار. شیلی افزود: این درست است به خصوص از مردم آفریقایی تبار که او می گوید: همچنان به صورت تبعیض و نابرابر فرصت ها در بسیاری از حوزه ها از جمله آموزش و پرورش و اشتغال است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

شیلی با ابراز نگرانی از گزارش ها از افزایش انگ زدن و تبعیض و تبعیض علیه اقلیت ها و مهاجران در کشورهایی مانند سریلانکا و هند و بلغارستان هائیتی عراق و پاکستان. او خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به ستم و خشونت اعمال شده توسط پرسنل اجرای قانون و برای پایان دادن به سیستماتیک تبعیض نژادی دیده می شود در بسیاری از کشورها.

UN Rights Chief: COVID-19 Pandemic Threatens Peace, Development
شیلی با انتقاد برخی از کشورها از جمله چین برای استفاده از COVID-19 به عنوان بهانه ای برای سرکوب روزنامه نگاران و آزادی بیان و اجتماع. Pixabay

"تبعیض می کشد. محروم کردن مردم از اجتماعی و اقتصادی خود را حقوق می کشد. و این مرگ و میر و مضرات آسیب های تمام جامعه" گفت: شیلی. "COVID-19 است مثل حرارت به دنبال وسیله ای است که در معرض و سوخت سیستمیک شکست به رعایت حقوق بشر است. بدون سريع و قاطع ملی و بین المللی اقدام همه گیر خواهد شد پایان دادن به امید به دستیابی به اهداف توسعه پایدار تا سال 2030."

شیلی با انتقاد برخی از کشورها از جمله روسیه و چین و مصر برای استفاده از COVID-19 به عنوان بهانه ای برای سرکوب روزنامه نگاران و آزادی بیان و اجتماع. او هشدار می دهد این بیماری همه گیر است که تعمیق محلی و منطقه ای را تهدید به صلح است. شیلی نیز یادداشت حقوق بشر و بشردوستانه در وضعیت جنگ زده یمن و سوریه وخیم تر شده است به عنوان بیماری تنفسی طول می کشد ریشه.

"من همچنین نگران آن است که زمان قبر وضعیت حقوق بشر در منطقه ساحل بیشتر ممکن است رو به زوال به عنوان تاثیر COVID-19 افزایش می دهد و مردم درد و رنج و فقر و نارضایتی گفت:" شیلی. "در حال حاضر مسلح گروه های افراطی در حال تقویت نفوذ خود را بیش از جوامع محلی در مرکز و شمال مالی در شمال آفریقا و بخش هایی از دریاچه چاد حوضه...در سودان جنوبی COVID-19 بیشتر می تواند افزایش شدید آسیب پذیری جمعیت آن است."

UN Rights Chief: COVID-19 Pandemic Threatens Peace, Development
سازمان بهداشت جهانی می گوید بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند coronavirus. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: اتحادیه اروپا آسانسور محدودیت های مسافرتی در 14 کشور به استثنای ما

سازمان بهداشت جهانی می گوید بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند coronavirus و بیش از نیم میلیون نفر دیگر فوت کرده اند. این سازمان هشدار بدترین و در عین حال می آیند و می گوید تنها راه برای شکست دادن این بیماری همه گیر است که برای سازمان ملل کار در همبستگی.

کمیساریای عالی شیلی موافق است. او می گوید: سازمان ملل باید با هم کار برای همه. او هشدار می دهد هر گونه عدم همکاری های بین المللی و هر گونه تلاش برای اولویت بندی سود شخصی و یا سیاسی به دست آوردن بیش از بهداشت عمومی را تضمین خواهد کرد ادامه داد: گسترش این بیماری همه گیر مانع بهبود اقتصادی. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن