COVID-19 اسلش دولت گردشگری شماره

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 12:59 PM EDT Jun 1, 2020تالاهاسی --- گردشگری در فلوریدا سقوط کرد 10.7 درص

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

تالاهاسی --- گردشگری در فلوریدا سقوط کرد 10.7 درصد در سه ماهه اول سال 2020 از مدت مشابه در سال قبل از آن و برآورد ممکن است خوش بینانه است.

آخر ماه از چهارم ماه مارس نهفته به شدت توسط COVID-19 همه گیر که اساسا تعطیل صنعت مهمان نوازی در سطح ایالت. گزارش آنلاین ارسال شده توسط Visit Florida, دولت گردشگری-بازاریابی بازوی گفت: "اطلاعات قبلا مورد استفاده برای برآورد فلوریدا ملاقات ممکن است رنگ تصویر کامل در طول COVID-19."

این گزارش تخمین می زند که 31.95 قیمت میلیون نفر بازدید این دولت در طول سه ماه اول سال. که در مقایسه با 35.79 میلیون بازدید کننده در طول سه ماهه اول در سال 2019.

چه آینده از پارک?: دنیای دیزنی و دیزنی لند reopenings هنوز نامشخص است. در اینجا چیزی است که پارک ها می تواند به مانند زمانی که آنها انجام

بازدید فلوریدا همچنین با اشاره به برنامه به طور بالقوه اثرات طولانی مدت از coronavirus در صنعت گردشگری گفت: مردم انتظار می رود در ابتدا ترجیح می دهند دیسک های کوتاه و نه بلند پرواز آنها به عنوان نگاه به سفر. همچنین در این گزارش گفت: این ویروس است که انتظار می رود به تأثیر عمده ای بر مردم پرواز در داخل و خارج از کشور فراهم می کند که اطلاعات کلیدی برای فصلنامه گردشگری تخمین می زند.

"در بسیاری از راه های COVID-19 پتانسیل تاثیر رفتار مصرف کننده برای سال های آینده" گزارش مورخ 15 مه گفت.

"ما می دانیم که این واکنش را به قصد است و ما باید مطمئن شوید که فلوریدا همچنان به عنوان یک مقصد سفر" فلوریدا افسر ارشد بازاریابی Staci Mellman گفت: اعضای این سازمان کمیته اجرایی در مارس 7 کنفرانس تماس بگیرید.

مسافران در هیئت مدیره هواپیما در 19 فلوریدا فرودگاه در سه ماهه کاهش 11.6 درصد در مقایسه با سال 2019 در این گزارش گفت:. ها و هتل ها با وجود عملکرد قوی در ماه های ژانویه و فوریه به پایان رسید سه ماهه با تعدادی از اتاق های هتل به فروش می رسد پایین 13.2 درصد است.

شیرجه رفتن عمیق تر: گردشگران خواهد شد بازگشت به جنوب غربی فلوریدا, اما آن را هرگز خواهد بود که همان

سه ماهه دوم انتظار می رود که بدتر برای اعداد ، بیکاری تا این حد رواج در سراسر کشور و بسیاری از کسب و کار بسته شد و یا کوچک به عقب در طول ماه های آوریل و مه.

اما فلوریدا صنعت مهمان نوازی از جمله هتل و رستوران در ماه گذشته شروع به کاهش دوباره به عملیات. سواحل باز کرده اند همراه با اجاره تعطیلات در اکثر شهرستانهای استان است. همچنین عمده توریستی که بسته در اواسط ماه مارس به آرامی بازگشایی فیزیکی جدیدی-دورى قوانین در جای خود برای کارگران و مهمانان.

Universal Orlando باز است برخی از هتل های سه شنبه خود پارک استقبال از مهمانان در روز جمعه.

سی ورلد انتظار بازگشایی در ژوئن 11. دیزنی است که مجموعه ای برای باز کردن سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات در جولای 11 و بازگشایی Epcot و استودیوهای هالیوود در جولای 15, با توجه به DisneyParks.com. دیزنی قلعه بیابان توچال & اردوگاه آغاز خواهد شد به بازگشایی در 22 ژوئن.

یک ایستگاه بازرسی در نظر گرفته شده به منظور کاهش گسترش ویروس با محدود کردن دسترسی به کلید های فلوریدا برداشته شد و پس از دو ماه در روز دوشنبه. کلید غرب اتاق بازرگانی گفت: در آن وب سایت است که مسکن محدود خواهد شد به 50 درصد از استاندارد اشغال برای آغاز مراحل بازگشایی.

در ضمن بازدید از فلوریدا کارکنان قرار داده و زمان برنامه های بازاریابی در آن مشغول به کار بر روی یک "طرح ارتجاعی" است که در ابتدا تمرکز در فلوریدا گرفتن دولت در سفر. چند مرحله طرح هنوز باید قبل از رفتن سازمان و هیئت مدیره است که بعد از برنامه ریزی برای دیدار 24 ژوئن.

در سال 2019 فلوریدا جذب یک رکورد 131.4 میلیون مسافر را در نهمین سال متوالی افزایش گردشگری اعداد.

مسافران داخلی حسابداری برای 28.5 میلیون نفر از این سال سه ماهه اول سال جاری بازديد شد پایین 9.7 درصد از سال گذشته است. در خارج از کشور مسافران کاهش یافته است 20.6 درصد و کانادایی کاهش 14.4 درصد در همان سال-به-سال مقایسه.

مسافران در هیئت مدیره هواپیما در فرودگاه بین المللی اورلاندو بودند پایین 10.8 درصد برای سه ماهه و 13.1 درصد در فرودگاه بین المللی میامی.

تنها سه فرودگاه ارسال شده سود برای سه ماهه: کلید غرب تا 3 درصد; Punta Gorda تا 4.3 درصد و ساراسوتا تا 26 درصد است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' تمایل به ادامه ورزش حرفه ای حتی در خالی استادیوم می تواند مزایای برخی از مرکزی فلوریدا هتل ها.

لیگ برتر فوتبال و انجمن ملی بسکتبال در حال کار بر روی تکمیل فصل خود را در خالی استادیوم در اورلاندو است. MLS طرح خواهد بود برای مسابقات در ابتدا در ماه جولای شروع سه ماهه سوم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب