Covid-19 قرار می دهد 243 میلیون و نوجوانان در معرض خطر

دوران نوجوانی یک دوره مهم در زندگی یک فرد زمانی که یکی بدست دانش و توسعه مهارت های شناختی که انتقادی به انتقال

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

دوران نوجوانی یک دوره مهم در زندگی یک فرد زمانی که یکی بدست دانش و توسعه مهارت های شناختی که انتقادی به انتقال به بزرگسالی است. اجتماعی و تعاملات به ویژه کسانی که در مدرسه هستند در تکیه گاه یک فرد توسعه است.

گزارش های اخیر در مجله لانست (بهداشت کودک و نوجوان) مجله اشاره کرده است که محرومیت اجتماعی و کاهش تماس با ما همکار تهدید به پیامدهای بلند مدت در ذهن تاثیرپذیر از ما جمعیت جوان.

لطفا ما را دنبال کنید Facebook Page for more چنین به روز رسانی!

نوجوانان می تواند بیشتر مستعد ابتلا به اثرات منفی فیزیکی فاصله در طول COVID-19 پس از آنها در یک دوره آسیب پذیری که در آن نظیر تعامل جنبه های حیاتی از توسعه اجتماعی خود.

با توجه به یونسکو بیش از یک میلیون نفر جوان از مدرسه در سطح جهان به دلیل اختلال ناشی از COVID-19.

"در این دیجیتال روز و سن, گیر بودن در خانه در طول مستند همچنین به معنای افزایش و گاهی اوقات دسترسی نامحدود به تلویزیون و رسانه های اجتماعی که می تواند تاثیر منفی خود را در سلامت روان می گوید:" بهداشت عمومی کارشناس و مدیر اجرایی جمعیت بنیاد از هند (PFI), Poonam Muttreja.

نتایج اخیر ارزیابی سریع مطالعه انجام شده توسط PFI به ارزیابی تاثیر COVID-19 در افراد جوان نشان می دهد که نزدیک به 46 درصد از نوجوانان که کاربران رسانه های اجتماعی گزارش شده است که صرف زمان بیشتری آنلاین در طول مستند. 65 درصد از جوانان و نوجوانان که گزارش احساس افسردگی نیز گفت: آنها تماشای تلویزیون بیشتر طول مستند.

Adolescents could be more susceptible to the negative effects of physical distancing during COVID-19 since they are in a period of vulnerability
نوجوانان می تواند بیشتر مستعد ابتلا به اثرات منفی فیزیکی فاصله در طول COVID-19 پس از آنها در یک دوره آسیب پذیری. Pixabay

"در 243 میلیون, هند دارای بزرگترین جمعیت نوجوان در جهان است که تا حد زیادی در معرض خطر امروز. خاموش کردن مدارس ساخته شده است که در حال حاضر دشوار زندگی از نوجوانان بیشتر به چالش کشیدن به خصوص در مناطق روستایی هند است. در حالی که بسیاری از مدارس را نقل مکان کرد به درس آنلاین, اینترنت, دسترسی است که هنوز هم یک مشکل عمده در بسیاری از نقاط هند" Muttreja اضافه شده است.

اخیر خودکشی از برنده شدن در یک بورس تحصیلی در کرالا با توجه به عدم توانایی خود را برای حضور در کلاس های آنلاین در این مستند یک گریم یادآور دیفرانسیل دسترسی به فن آوری دیجیتال در کشور است.

همچنین بخوانید: استفاده از زبان در سیاست

"در حالی که سواد دیجیتالی بدون شک خواهد بود طبیعی جدید در پست COVID-19 عصر به همان اندازه مهم است به بررسی جامع تاثیر این بیماری همه گیر در بهداشت بلوغ و توسعه و رفاه است."

فراگیر یادگیری راه حل های مهم برای پرداختن به نیازهای آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده کودکان به پل دیجیتال تقسیم در جامعه ما است. نوجوانان و به ویژه دختران نیاز به توان موجود در تمام جنبه های COVID-19 دیدگاه برنامه ریزی و تصمیم گیری است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب