COVID-19 بیمار اعداد رو به کاهش در جنوب غربی فلوریدا بیمارستان

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:29 PM EDT Jul 27, 2020COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان در جنوب غربی فلوریدا بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی در پایین ترین سطح خود در هفته adminstrators گزارش روز دوشنبه اعتقاد عمومی بهتر پایبندی به دستورالعمل در پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

رکود است آینه در سطح دولت است. فلوریدا روز دوشنبه گزارش داد پایین ترین آن روزانه تعداد موارد جدید در سه هفته.

بیشتر: پس از سه هفته از افزایش تعداد مورد فلوریدا می بیند اندکی کاهش در تلفات ویروس

لی سلامت که در عمل چهار حاد-مراقبت مراکز بهداشتی درمانی شهر لی کانتی تا به حال 269 بیماران با رمان coronavirus روز دوشنبه — بدترین از جولای 2, با توجه به عموم منتشر بیمار جلد است.

NCH سیستم بهداشت و درمان که در عمل دو بیمارستان در ناپل گزارش با داشتن 107 اين بيماران است. است که کمترین تعداد از ژوئیه 7.

"من همچنان با احتیاط خوش بینانه است که ما ممکن است با دیدن روند. اما همانطور که ما قبل از دیده می شود این است که این اعداد برای رفتن در جهت اشتباه است اگر ما اجازه گارد پایین" لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی بهداشت گفت: در یک تلفنی با خبرنگاران. "من معتقدم که این تصادفی نیست که ما در حال دیدن شماره در حال سقوط به عنوان بیشتر مردم در حال انجام بخشی خود را برای کمک به کاهش سرعت گسترش این ویروس است."

به شدت در حال رشد بیمار حجم شده اند یک الگوی ثابت در بیمارستان فلوریدا برای ماه می باشد. و حتی به عنوان لی بهداشت شماره شده اند تخت و یا کاهش به تازگی سیستم بیمارستان گزارش شده فقط در هفته گذشته بود که در ظرفیت عملیاتی.

Antonucci روز دوشنبه گفت که سیستم بیمارستان است و در حال حاضر به یک کنترل 90 درصد کارکنان ظرفیت. NCH را کارکنان ظرفیت برای بزرگسالان تخت در حال حاضر در 97 درصد و 50 درصد از آن مراقبت بحرانی تخت در حال حاضر در دسترس است.

نه بیمارستان است و گزارش کمبود در هواکش.

"در حالی که ما نیز با احتیاط خوش بینانه در مورد جهت بستری چند روز بیشتر از اعداد برگزاری پایین تر هستند و نیاز به ایجاد که آیا یا نه ما شاهد پایدار روند رو به پایین و یا پایین تر جدید فلات به خصوص با توجه به این واقعیت است که مناطق دیگر در سراسر کشور هنوز هم از دیدن اعداد روند به سمت بالا گفت:" آماندا hannah fraser, مدیر اجرایی NCH بازاریابی و ارتباطات.

فلوریدا شروع به انتشار ایالت ارقام در COVID خاص بستری شدن در بیمارستان تنها در جولای 10. در آن روز در مورد 6,900 بيماران بستری در درجه اول به خاطر رمان coronavirus.

در عرض یک هفته تعداد کسانی که با صعود به بیش از 9,100 و به اوج خود رسید و در بیش از 9500 در جولای 20. تعداد کسانی که به طور پیوسته البته به آرامی شروع به رها کردن پس از آن.

فلوریدا شمارش 8,892 موارد اضافی دوشنبه, بدترین از جولای 9. هفتاد و هفت فلوریدا درگذشت یک شبه از این ویروس همچنین دولت کمترین روزانه تلفات در دو هفته.

فلوریدا تا کنون گزارش شده 432,747 مورد از این بیماری و 5,931 ساکن مرگ و میر.

Antonucci نیز نامیده می شود در دانشگاه, دانش آموزان, معلمان و والدین از کودکان در سن مدرسه به مطمئن شوید که آنها پایبند به دستورالعمل های ایمنی زمانی که آنها بازگشت به کلاس درس.

"این جامعه مشارکت حیاتی در مبارزه با این بیماری همه گیر" او گفت:. "از خرده فروشان و رستوران ها به مدارس و بیمارستان های ما همه در هم تنیده شده است."

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن