Covid-19: مشروب, قیمت آمپول زدن به 35 درصد در کرالا

"نرخ مالیات بر آبجو و شراب را تا 10 درصد در حالی که همه انواع مشروب خواهد شد مشمول مالیات اضافی 35 درصد گفت:"

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399
Pinarayi_vijayan_klf
"نرخ مالیات بر آبجو و شراب را تا 10 درصد در حالی که همه انواع مشروب خواهد شد مشمول مالیات اضافی 35 درصد گفت:" کرالا سانتی متر Vijayan. Wikimedia Commons

تیاو کرالا در جلسه هیئت دولت برگزار شد در اینجا در روز چهارشنبه تصمیم به افزایش نرخ مالیات بر مشروبات الکلی و آبجو و شراب گرفته تا از 10 تا 35 درصد است.

دفتر وزیر Pinarayi Vijayan گفت که این انجام شده است به جزر و مد بیش از مشکلات مواجه حساب مستند و یک فرمان برای این اثر صادر خواهد شد به زودی.

"نرخ مالیات بر آبجو و شراب را تا 10 درصد در حالی که همه انواع مشروب خواهد شد مشمول مالیات اضافی 35 درصد" گفت: Vijayan.

مشروب vends و میله ها همه بسته و در تمام احتمال, ممکن است در باز کردن خیلی زود است.

A photo made with a fisheye lens shows bottles of alcohol in a liquor store in Salt Lake City. The National Institutes of Health said Friday that it was canceling a study of moderate drinking's health benefits because the results could not be trusted. Beer and liquor companies were helping to underwrite it.
مشروب مغازه ها و کافه ها همه بسته هستند اما به احتمال زیاد خیلی زود. فردا

دولت خزانه داری شده است وضعیتی وخیم تحت فقدان درآمد و در ماه گذشته همه آنچه که دولت می تواند جمع آوری از منابع مختلف صرف شد 250 تومان کرور.

ادامه مطلب: AirPods استودیو ممکن است سر و گردن تشخیص ویژگی ها: گزارش

برای صندوق گرسنگی کرالا درآمد حاصل از مشروبات الکلی و آبجو است که یکی از بزرگترین گاو نقدی و در گذشته مالی به دست آورد آن را در مجموع Rs 14,504.67 کرور و از این رو انتقال آن به Bevco می تواند برای کمک به دولت مالی است.

مشخصات مشروب کاربران در دولت در یک مطالعه انجام شده قبل از آن نشان می دهد که حدود 32.9 لاخ مردم – 29.8 لاخ مردان و 3.1 لاخ زنان از دولت 3.34 کرور جمعیت مصرف مشروب.

حدود پنج لاخ مردم در مصرف مشروب به صورت روزانه. این 83,851 مردم از جمله 1,043 زنان معتاد به الکل است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن