Covid-19 کمتر احتمال دارد به گسترش بیماران بدون علامت: که

توسط Sumit Saxenaتیوی گسترش Covid-19 یک بدون علامت و یا کسی است که از نشان دادن هر گونه علائم به نظر می رسد کم

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

توسط Sumit Saxena

تیوی گسترش Covid-19 یک بدون علامت و یا کسی است که از نشان دادن هر گونه علائم به نظر می رسد کمتر احتمال دارد گفت که در به تازگی منتشر شده خلاصه ای از انتقال Covid-19 از جمله علامتی از قبل علامتدار و بدون علامت در بيماران مبتلا به هر COVID-19 اطلاعات و منابع.

مطالعه بدست می آورد اهمیت ویژه ای به هند وارد هفته دوم Unlock1.0 با رستوران ها و اماکن مذهبی مراکز باز اضافه شده به جمعیت وسیعی ضلالت را برای صبح و شب راه می رود.

دنبال NewsGram در Instagram به ماندن بگیرید به روز شد.

با توجه به این که گزارش "مطالعات جامع در انتقال از افراد بدون علامت هستند دشوار است به انجام, اما شواهد موجود از تماس با ردیابی گزارش شده توسط کشورهای عضو نشان می دهد که asymptomatically-افراد آلوده بسیار کمتر احتمال دارد به انتقال ویروس از کسانی که دچار علائم است."

ماریا ون Kerkhove بهداشت جهانی سازمان فنی منجر به Covid-19 دیدگاه در یک توییت گفت: "در این اطلاعات مهم است که به تفکیک واقعا بدون علامت در مقابل pre-علامت مقابل خفیف علامتی.

"همچنین به یاد داشته باشید که درصد گزارش شده و یا تخمین زده می شود "بدون علامت" است که همان درصد است که بدون علامت است که در واقع انتقال."

که گفت: در میان در دسترس مطالعات منتشر شده در برخی از توصیف کرده اند وقوع انتقال از افراد علائم. برای مثال در میان 63 asymptomatically آلوده به افراد مورد مطالعه در چین وجود دارد شواهدی وجود دارد که 9 (14 درصد) آلوده به شخص دیگری. در میان دو مطالعه که به دقت مورد بررسی قرار گرفته ثانویه انتقال از موارد به مخاطبین یکی هیچ ثانویه انتقال میان 91 تماس از 9 موارد بدون علامت در حالی که دیگر گزارش شده است که 6.4 درصد از موارد مربوط به قبل از علامتی انتقال است.

WHO
برخی از مردم با آلوده COVID-19 ویروس نیست و تا کنون هیچ نشانه توسعه. Pixabay

"اطلاعات در دسترس به تاریخ روز بعد از عفونت از موارد بدون علائم می آید از تعداد محدودی از مطالعات با نمونه های کوچک است که به موضوع ممکن است به خاطر تعصب و برای آن fomite انتقال نمی توان رد کرد و گفت:" چه کسی است.

برخی از مردم با آلوده COVID-19 ویروس نیست و تا کنون هیچ نشانه توسعه اگر چه آنها می ریختن ویروس است که پس از آن ممکن است انتقال به دیگران است. این که گفته های اخیر یک بررسی سیستماتیک در بر داشت که بسیاری از موارد بدون علامت در محدوده 6 تا 41 درصد با برآورد مخلوط از 16 درصد (12e20) اگر چه بسیاری از مطالعات موجود در این بررسی باید محدودیت های مهم از گزارش ضعیف از علائم یا نه به درستی تعریف که علائم آنها بررسی شد. دوام ویروس جدا شده از نمونه های از پیش علامتدار و بدون علامت در افراد نشان می دهد از این رو است که افرادی که علائم ممکن است قادر به انتقال ویروس به دیگران اضافه شده که.

همچنین بخوانید: جانبازان نماز به عنوان کاشی Vishwanath معبد بازگشایی

ون Kerkhove در رسانه های توجیهی گزارش گفت که از داده ها مورد بررسی قرار گرفت که آن را هنوز هم به نظر می رسد نادر است که یک فرد بدون علامت در واقع انتقال بعد به ثانویه فرد است.

چه کسی گفت که با توجه به زمان شواهد COVID-19 ویروس در درجه اول منتقل بین مردم از طریق قطرات تنفسی و مسیرهای تماس. "انتقال قطرات رخ می دهد زمانی که یک فرد در تماس نزدیک (در 1 متر) با فرد آلوده و قرار گرفتن در معرض بالقوه عفونی قطرات تنفسی رخ می دهد به عنوان مثال از طریق سرفه یا بسیار نزدیک تماس شخصی و در نتیجه تلقیح از ورود به پورتال از جمله دهان و بینی و یا conjunctivaee. بنابراین انتقال از COVID-19 ویروس می تواند رخ دهد به طور مستقیم از طریق تماس با افراد آلوده و یا به طور غیر مستقیم از طریق تماس با سطوح در محیط فوری یا با اشیاء استفاده می شود و یا توسط فرد آلوده (به عنوان مثال گوشی پزشکی یا دماسنج)", اضافه شده انتقال مطالعه است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب