COVID-19 در حال حاضر به خوبی تثبیت در سطح جهانی می گوید که متخصص

یک سازمان جهانی بهداشت (WHO) کارشناس گفت که در نور از شتاب افزایش موارد جدید — به ویژه در برخی از کشورهای پرجم

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

یک سازمان جهانی بهداشت (WHO) کارشناس گفت که در نور از شتاب افزایش موارد جدید — به ویژه در برخی از کشورهای پرجمعیت — این COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر به خوبی تثبیت در سطح جهانی است.

Michael Ryan مدیر اجرایی که بهداشت و درمان اضطراری برنامه این اظهارات را در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو در روز دوشنبه در پاسخ به یک سوال در مورد بالاترین روزانه تعداد موارد تایید شده در سطح جهانی ثبت شده در روز یکشنبه و ممکن است دلیل آن Xinhua news agency گزارش.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"وضعیت قطعا تسریع در تعدادی از کشورهای با جمعیت بزرگتر است و قطعا کمک به این به طور کلی افزایش تعداد," او توضیح داد.

رایان گفت که برخی از این افزایش ممکن است نسبت به افزایش, تست, اما کسی باور نمی کند که تست است.

COVID-19 well-established at global level: WHO
چه کسی باور نمی کند که تست است که دلیل اصلی افزایش موارد. Wikimedia Commons

"بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش در تعدادی از کشورها مرگ و میر نیز رو به افزایش هستند و آنها نه به دلیل افزایش تست per se" او اشاره کرد.

او گفت که به عنوان ویروس رسیده است و برخی از کشورهای پر جمعیت و پر جمعیت ترین مناطق در جهان است و به عنوان epidempandemic ic است که در حال حاضر در حال حرکت به سمت قله در تعدادی از کشورهای بزرگ در همان زمان, آنها کمک به افزایش موارد در سطح جهان است.

همچنین بخوانید: آیفون, تماشای کاربران می توانند به زودی باز کردن ماشین با کلید های دیجیتال

"در حال حاضر در اروپا, ... شما در حال دیدن این منحنی کاهش می دهد. در آسیای جنوب شرقی و شما از دیدن این منحنی کاهش می دهد. و سپس به طور کلی اعداد افزایش است که به وضوح به این معنی است که آمریکا در حال کمک و جنوب آسیا است کمک بسیار, اما نیز وجود دارد در کشورهای خاورمیانه وجود دارد و کشور در آفریقا که همچنین کمک به که به طور کلی افزایش می دهد. "

آخرین شماره از این که نشان می دهد که بیش از 183,000 موارد جدید COVID-19 گزارش شده در سراسر جهان در روز یکشنبه بود که به راحتی در یک روز تا کنون. بیش از 8.8 میلیون نفر در حال حاضر گزارش شده است که بیش از 465,000 مردم از دست داده اند زندگی می کند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب