Covid-19: هند شرکت نرم افزار بازار تهوع رشد به 3.8 درصد در سال 2020

تیاو اختلال سربار توسط Covid-19 امر باعث کاهش قابل توجهی در هند شرکت بازار نرم افزار در سال جاری کاهش تدریجی پ

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

تیاو اختلال سربار توسط Covid-19 امر باعث کاهش قابل توجهی در هند شرکت بازار نرم افزار در سال جاری کاهش تدریجی پایین رشد به صرف 3.8 درصد (در سال) جدید IDC گزارش روز جمعه گفت.

این بیماری همه گیر را مجبور به شرکت های relook خود را در آن صرف.

شرکت در این نقطه در حال تمرکز بر عملیاتی تابآوری بازگشت سرمایه گذاری (ROI) تداوم کسب و کار طرح و پارکینگ کنار همه noncritical پروژه برای سه تا شش ماه آینده حداقل با توجه به گزارش.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

شده است وجود دارد افزایش در هزینه های کار از راه دور توانایی و ابر پذیرش است.

Covid 19 to shrink India enterprise software market
هند نرم افزار بازار رشد 16 درصد در سال بیش از سال (سالانه) در 2H19 نسبت به 2H18. Pixabay

خواهد بود وجود دارد افزایش تقاضا برای همکاری در برنامه های کاربردی, نرم افزار سیستم عامل, نرم افزار امنیتی سیستم و نرم افزار مدیریت خدمات و محتوای گردش کار و مدیریت برنامه های کاربردی گفت: IDC.

هر IDC ها در سراسر جهان شش ماهه نرم افزار ردیاب 2H19 (جولای-دسامبر) در هند نرم افزار بازار رشد 16 درصد در سال بیش از سال (سالانه) در 2H19 نسبت به 2H18. برای 2019 در هند نرم افزار بازار به دست آورد درآمد حاصل از $6.48 میلیارد دلار است.

"هند می ایستد به عنوان دومین بازار نرم افزار در آسیا/اقیانوسیه (به استثنای ژاپن و چین) و همچنین موفق به نگه داشتن خود را رشد قوی تر از برخی از اقتصادهای بزرگ در منطقه گفت:" محسن Baig, بازار, تحلیل, سرمایه گذاری, نرم افزار IDC هند است.

"رشد شکل گرفت که تقاضا برای ابر نرم افزار, نرم افزار, نوسازی و افزایش آن صرف کوچک و متوسط کسب و کار (SBM) بخش cloud-نرم افزار های بومی شروع یو پی اس و ابتکار عمل دولت برای داده ها, محلی سازی," او اضافه شده است.

اکثر هند شرکت کرده اند انتقال دیجیتال (DX) طرح در محل و یا برنامه ریزی برای پیاده سازی در آینده 12-24 ماه.

Modernising میراث برنامه های کاربردی با استفاده از به عنوان یک سرویس و بهره برداری از فن آوری های نوظهور برای افزایش مشتری و کارمند تجربه برخی از کلید DX طرح که اقدام به عنوان عوامل رانندگی برای بازار نرم افزار در هند.

Covid 19 to shrink India enterprise software market
این بیماری همه گیر در حال انجام است تحت فشار قرار دادند و بسیاری از شرکت های اجرای کار از خانه سیاست. Pixabay

این بیماری همه گیر در حال انجام است تحت فشار قرار دادند و بسیاری از شرکت های اجرای کار از خانه (WFH) سیاست را برای اولین بار و این ایجاد تقاضا برای همکاری در برنامه های کاربردی و همچنین افزایش تهدیدات امنیتی.

همچنین بخوانید: دانشمندان کشف نپتون مانند سیاره

این IDC انتظار دارد که یک افزایش در تقاضا برای فن آوری های مانند VPN و اعتبار و پایانی امنیتی, رمزگذاری و امنیت نرم افزار.

"شیوع Covid-19 منجر به جزئی/تحول کامل از مدل ها با استفاده از سیستم عامل مشترک. جدید نرم افزار پیاده سازی ارتقا یا مهاجرت به تعویق خواهد افتاد توسط چند محله مگر اینکه بسیار بحرانی" گفت: Shweta Baidya ارشد پژوهش manager enterprise نرم افزار و IT خدمات IDC هند است. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن