COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در جنوب غربی فلوریدا

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:07 AM EDT 28 مه سال 2020آن را در لغت و در عین حال اما قلعه می

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

آن را در لغت و در عین حال اما قلعه می تواند تبدیل به یک فعل این سال است.

محدود به خانه های ما در طول coronavirus بحران ما مصمم به ایجاد آنها رویای ما, محیط, می گویند صفحه اصلی بهبود حرفه ای که در حال کمک به "قلعه" آنها را.

"آنها در خانه خود را, آنها در حال پخت و پز در خانه خود را. آنها می توانید ببینید چیزهایی که در مورد آنها ممکن است اجازه دهید اسلاید" مشاهده Michael لیندزی معاون رئیس جمهور برای بیل اسمیت لوازم خانگی و الکترونیک 13-فروشگاه سواحل خلیج فارس زنجیره ای مستقر در فورت مایرز.

"در گذشته اگر آنها می دانستند که آنها می خواستند به جای لوازم آنها به طور کلی شد و گفت:" بیایید فقط صبر کنید.' اما از آنجا که آنها در حال تعامل با آنها خیلی بیشتر, آنها به احتمال زیاد به می گویند: "اجازه دهید پیش بروید و آن را تعویض کنید.'"

"من فکر می کنم مردم در حال نگاه کردن به اطراف در اقتصاد و دیدن خانه های خود را به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار" گفت: مایکل وین, رئيس جمهور از آفتاب Ace سخت افزار ناپل مبتنی بر nine-فروشگاه گروه در غرب و جنوب فلوریدا. او می تواند با دقت اشاره کردن هفته که پناه در خانه شد فلوریدا سیاست.

"تمیز کردن عرضه فروش رفت. ما به فروش می رسد در دو ماه آنچه ما به طور معمول فروش در شش," او گفت:.

رنگ پرواز کردن قفسه ها به عنوان: "حتی اگر پروژه خود را درگیر تعمیرات و نقاشی به نظر می رسید بخشی از آن مهم نیست که چه" وین گفت.

بیشتر: باید شما قرار تعمیرات خانه به دلیل COVID-19? نه لزوما

دو اشاره ليزينگ اقلام است که به خصوص محبوب: کوره و تلویزیون.

"از آنجا که مردم نمی, غذا خوردن, زیادی, آنها, خلاق, در خانه" وین گفت. "کباب تجهیزات افزایش تقاضا. مردم با استفاده از کوره به آزمایش با دستور العمل های مختلف."

آفتاب Ace سخت افزار حمل مدل از زغال چوب-سوخت و پروپان شده Webers به پایان Traeger با دیجیتالی کنترل گلوله چوب سوخت برای سیگار کشیدن. وین گفت: خریداران به دنبال در همه چیز.

لیندزی گفت: تلویزیون که به یک اندازه جدید — 85 اینچ — آیا در لیست آرزو.

"آنها در حال فروش فوق العاده خوبی او گفت:" از تلویزیون که می چراندن $30,000 قیمت با OLED (Organic LED) صفحه نمایش. تفاوت شده است در فن آوری است که اجازه می دهد تا صفحه بزرگ تلویزیون به نگه داشتن خود را در عمق تصویر برای کسانی که نشسته ، "آنها یک تصویر بسیار بهتر در حال حاضر."

در واقع هر چیزی 65 اینچ یا بزرگتر است فروش خوبی گفت و دست هایش را: "زمانی که من اولین بار آغاز شده در اینجا 20 سال پیش 32 اینچ خیلی بزرگ بود."

او انتظار ندارد یک روند را ادامه دهد: اوایل راش در فریزر و یخچال و فریزر و هنگامی که مردم در حال آماده شدن برای سرپا ایستادن کردن بدون سفرهای مکرر به مواد غذایی.

"ما تا به حال بدست در یک کامیون از فریزر و ما فروخته شد در دو ساعت" او شگفت زده.

دسته دیگر که ساخته شده چلپ چلوپ در طول امن تر-در-خانه محدودیت: استخرهای شنا.

"من فکر می کنم ما در حال افزایش در مقدار از سوالات برای هر دو به روز رسانی و جدید استخر ساخت و ساز. من حدس می زنم که می آید از تحقق ما خواهید بود به صرف زمان بیشتری را در خانه با خانواده" رابرت گفت: Berube از شیوه زندگی, استخرهای ناپل.

"برخی از مشتریان من زندگی در جوامع دردار با جامعه خود استخرهای اما برخی از کسانی که در استخرهای شده اند به طور موقت در خاموش کردن.

"در دیگران استخر ممکن است دوباره باز شده اند اما هنوز هم وجود دارد یک بیت از یک عامل ترس" او گفت:. بازسازی و ارائه ارزش دو, او گفت:.

"شما باید با استفاده از امکانات جدید این محصول جدید و شما احساس بهتری در مورد خود, خانه, استخر خود را. و آن آوردن آن را به یک استاندارد جدید است که ساخت و ساز, ساخت و ساز معاصر در ناپل در حال حاضر," او گفت:.

"در حال حاضر شما باید رنگ بافت — یک pavered عرشه تراورتن عرشه یک سنگ و یا سنگ مرمر عرشه. این چیزی است که فروش در بازار ما در حال حاضر" او ادامه داد.

"احساس من با یک پروژه است که طبیعت آن را یک سرمایه گذاری در خانه خود را, اما من اعتقاد دارم که شما دریافت کنید که برگشت پول."

بیشتر: NCH سیستم بهداشت و درمان شروع می شود COVID-19 آنتی بادی آزمایش هفته آینده برای خط مقدم آن کارگران; جامعه تست در تابستان

چشمه های معدنی بخشی از نوسازی شاید 25 تا 30 درصد از زمان و چراغ روشنایی برای تشدید آب ویژگی های محبوب است. شاید 15-20 درصد از بازسازی شامل یک خورشید قفسه گفت: "به خصوص اگر آن کسی که خرید یک خانه با یک استخر و آنها را به خانواده های مختلف دینامیک شاید نوه."

خورشید قفسه مناطق از استخر که در آن آب است که تنها 9 تا 14 اینچ عمیق ارائه امکانات به سادگی برای خنک کردن در آب های کم عمق و یا برای بازی با کودکان کوچک است.

کریگ Felzer صاحب آلیسون کریگ مبلمان خانه در ناپل گفت: خود را در فروشگاه دیده شده است که نتایج برخی از "مقید کردن تقاضا" از مردم به دنبال بهبود محیط اطراف خود در روزهای اخیر.

"افرادی هستند که در آینده به برخی از sprucing تا پس از انجام آنها نگاه کرده ام در داخل خانه خود را در حالی که" Felzer گفت. وبهلسترد, محصولات هنری, سرگرمی, کنسول و مبلمان اداری در حال فروشندگان خوب است.

"مردم به صرف زمان بیشتری را در دفتر خانه خود را از شاید آنها تا کنون," او گفت:.

او همچنین اشاره کرد که بسیاری از مشتریان شده اند که در آینده در حال مراقبت از "کسب و کار ناتمام" و "چیدن تا جایی که آنها به سمت چپ خاموش" با نوسازی پروژه ها است که این بیماری همه گیر را در خود نگه دارد.

بازتاب که مشاهده شد داگ Ulrich, معاون رئيس جمهور از فروش برای نوریس مبلمان و فضای داخلی با فروشگاه در فورت مایرز ناپل ساراسوتا و Sanibel. وی در پاسخ به سوالات از طریق ایمیل نوشتن که مردم "در نظر گرفتن زمان به ریز لحن خود را در خانه و در پایان برخی از پروژه های آنها همیشه در نظر گرفته شده برای رسیدن به, اما بیش از حد شلوغ است."

"بزرگترین روند ما شاهد از مشتریان ما این است که تمرکز اصلی بر روی راحتی. آنها متوجه می شوند اگر آنها در حال گذراندن وقت در خانه به جای سفر و غیره وجود دارد تجدید تعهد به ساخت فضای خود را نه تنها زیبا اما کاربردی و راحت," او اضافه شده است.

اندرو Wigdor کمک به این داستان.

نیاز به دانستن

  • تلویزیون سزاوار مطالعه قبل از خرید. مایکل لیندزی بیل اسمیت لوازم خانگی و الکترونیک در فورت مایرز می گوید: تلویزیون در حال حاضر در QLED (کوانتومی دیود ساطع نور), OLED (organic light-emitting diode) و تکنولوژی جدید mini-LED تکنولوژی. عمق سیاه پوستان شما می خواهید در عکس خود را روی صفحه نمایش انعطاف پذیری و کیف بغلی خود را تمام عوامل.
  • اگر شما فقط دیده می شود آبی در پایین استخر شنا, رابرت Berube از شیوه زندگی, استخرهای ناپل است اخبار: سفید, سنگریزه پایان خاکستری رنگ پریده و کمی عمیق تر, فرانسوی, خاکستری در حال حاضر بخشی از طیف است.
  • طراحی مجدد پول در حال رفتن به اتاق ها: اتاق نشیمن صندلی در فضای باز و اتاق خواب استاد با توجه به داگ اولریش معاون رئيس جمهور از فروش برای نوریس مبلمان —"اتاق مردم را به عقب نشینی با کتاب خود را و یا یک شب از شراب خواری،"

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن