COVID-19 می تواند فشار و میلیون ها نفر از کودکان را به بیگاری: هشدار سازمان ملل متحد

یک گزارش مشترک سازمان بین المللی کار و U. N. صندوق کودکان هشدار می دهد که میلیون ها نفر از کودکان به احتمال زی

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

یک گزارش مشترک سازمان بین المللی کار و U. N. صندوق کودکان هشدار می دهد که میلیون ها نفر از کودکان به احتمال زیاد به تحت فشار قرار دادند به بیگاری به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر. این دو سازمان راه اندازی یک گزارش با عنوان "COVID-19 و کودکان کار: زمان بحران" به مناسبت روز جهانی علیه کار کودک, ژوئن 12.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

نویسندگان این گزارش هشدار جهانی همه گیر شده است به احتمال زیاد به عقب دهه پیشرفت مداوم ساخته شده در کاهش تعداد کودکان کار. بیش از 20 سال گذشته این سازمان بین المللی کار گفت: کودکان کار کاهش یافته و 94 میلیون.

آخرین آمار و ارقام قرار داده و تعداد کودکان کار در جهان در 152 میلیون نزدیک به نیمی از آنها در آنچه که به نام خطرناک با کودکان کار. کسانی که شغل هستند به خصوص خطرناک است و خطرناک جسمی و ذهنی کودکان است. آنها شامل کار در کشاورزی, معدن و ساخت و ساز تولید داخلی و بخش های.

این گزارش هشدار می دهد که میلیون ها نفر از کودکان به احتمال زیاد مجبور به بدترین اشکال کار به عنوان COVID-19 ویران کردن اقتصاد و خانواده را به هیچ وجه از حمایت. COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید.

Children are likely to be pushed into forced labor.
این گزارش هشدار می دهد که میلیون ها نفر از کودکان به احتمال زیاد به تحت فشار قرار دادند به بیگاری. Pixabay

مدارس بسته یک عامل در بیگاری

این پژوهشگر ارشد و ILO منجر نویسنده این گزارش لورنزو Guarcello گفت: فردا شواهد در حال رشد است که کار کودکان در حال افزایش است به عنوان مدارس نزدیک در طول بیماری همه گیر. او گفت: بسیاری از کودکانی که از رفتن به مدرسه هستند به احتمال زیاد مجبور به استثماری و خطرناک شغل.

"خانواده در حال فرستادن کودکان به فروش در خیابان ها و برخی از مواد غذایی, گل," او گفت:. "بنابراین در حال حاضر آنها در حال شروع به کار است. آنها بسیار بیشتر در معرض به کار در شرایط خطرناک به دلیل افزایش, احتمال افزایش و مشارکت در بخش غیررسمی."

Guarcello گفت: آفریقا دارای بیشترین تعداد کودکان کار. از آن 72 میلیون کودک کارگران گفت: 31.5 میلیون نفر از آنها در کار های خطرناک. او گفت: بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی.

همچنین بخوانید: اپل توسعه دهندگان همه را به یاد بگیرند که چگونه برای ساخت نسل بعدی برنامه های کاربردی

"ما می دانیم که کار در بخش کشاورزی در معرض کودکان به شرایط خطرناک — ساعات کار طولانی که در معرض گرما برای یک روز کامل با استفاده از ماشین آلات خطرناک و غیره," او گفت:.

Guarcello گفت: سازمان بین المللی کار و یونیسف در حال توسعه یک مدل شبیه سازی به نگاهی به تاثیر جهانی COVID-19. او گفت جدید جهانی تخمین می زند منتشر خواهد شد در سال آینده.

در میان توصیه های آن در این گزارش مشترک خواستار جامع حمایت های اجتماعی و دسترسی آسان تر به اعتباری برای خانواده های فقیر برای مقابله با تهدید از کودکان کار. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب