COVID-19 مورد افزایش ما را تهدید می کند بهبود اقتصادی

یک افزایش ناگهانی در تعداد COVID-19 نفر در سراسر ایالات متحده است که تهدید به از خط خارج نوپای اقتصادی به عنوا

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

یک افزایش ناگهانی در تعداد COVID-19 نفر در سراسر ایالات متحده است که تهدید به از خط خارج نوپای اقتصادی به عنوان بسیاری از ایالت ها یا متوقف شد و یا تا حدی معکوس reopenings مقامات هشدار داده اند.

"فعالیت های اقتصادی در کشورهای با بیشترین افزایش قابل توجه موارد در روز های اخیر از جمله آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس به نظر می رسد نورد بیش از" مارک زندی اقتصاددان ارشد از مودی تجزیه و تحلیل نوشت: در یک تجزیه و تحلیل در روز دوشنبه.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"این است که به طور فزاینده ای روشن است که بسیاری از فرمانداران بازگشایی کشورهای خود را بیش از حد به سرعت reigniting ویروس و صدمه زدن به خود و اقتصاد" زندی افزود حاوی ویروس و حمایت از اقتصاد متقابلا منحصر به فرد نیست.

Surge in COVID-19 cases threatens US economic recovery
بخش عمده ای از افزایش COVID-19 عفونت شده است در ایالت های کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس فلوریدا و جورجیا و کارولینای شمالی, گزارش, Xinhua news agency. Pixabay

بخش عمده ای از افزایش COVID-19 عفونت شده است در ایالت های کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس فلوریدا و جورجیا و کارولینای شمالی

"برخی از افزایش در COVID-19 مورد انتظار بود به عنوان اقتصاد بازگشایی شد و تست در ادامه به سطح شیب دار بالا. افزایش عفونت, اما, بوده است, بیشتر می توان توضیح داد که با تست به تنهایی" اقتصاد گروه نوشت: روز جمعه در گزارشی با اشاره به بسیاری از ایالت ها و مناطق مترو یا متوقف شد و یا تا حدی معکوس خود را برگزار دوباره دهانه که وزن بر رشد اقتصادی در تابستان امسال است.

وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر گفت: "پنجره بسته است" برای این کشور برای جلوگیری از افزایش COVID-19 موارد در حالی که فرماندار نیویورک اندرو کومو سرزنش سنبله بر یک شکست به عمل زودتر.

حتی در غیاب جدید مهار اقدامات تمدید کرد تهدید coronavirus به احتمال زیاد منجر به محتاط تر مصرف کننده و کسب و کار رفتار و وزن در بهبود سراسر کشور با توجه به اقتصاددانان.

"سه ماهه سوم سال جاری جهش در رشد تولید ناخالص داخلی واقعی است که ما شده اند در انتظار برای تقریبا 20 درصد سالانه (پس از بیش از 30 درصد سالانه کاهش در سه ماهه دوم) در معرض خطر" زندی گفت, اصرار کنگره به تصویب یکی دیگر از coronavirus امداد لایحه برای حمایت از اقتصاد است.

اقتصاد ایالات متحده قرارداد در نرخ سالانه از 5 درصد در سه ماهه اول سال جاری به وزارت بازرگانی. این رقم هنوز هم نمی به طور کامل تصرف COVID-19 آسیب های اقتصادی و بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که کاهش در سه ماهه دوم است که انتظار می رود بسیار عمیق تر.

Surge in COVID-19 cases threatens US economic recovery
اقتصاد ایالات متحده قرارداد در نرخ سالانه 5 درصد در سه ماهه اول این سال است. Pixabay

همچنین بخوانید: Ola رول Cashless 'اوج' تسهیلات در سراسر جهان

از ماه فوریه تا ما کارفرمایان را کاهش نزدیک به 20 میلیون شغل از payman معکوس تقریبا 10 سال از سود کار خود را با توجه به وزارت کار.

نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به بعد از جنگ جهانی دوم از 14.7 درصد در ماه آوریل و پس از آن به سمت پایین به یک هنوز هم بسیار بالا 13.3 درصد در ماه مه.

همانطور که از صبح روز سه شنبه به ما اختصاص 2,588,582 COVID-19 موارد با 126,133 مرگ و میر. هر دو برگه در حال حاضر بالاترین در جهان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن