Covid-19 مؤثر و روانی و سلامت جسمی جوانان: محققان

Wآنکه کودکان و افراد جوان به نظر می رسد به ندرت به قربانیان شدید Covid-19 آنها در حال تجربه غیر مستقیم عوارض ا

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

Wآنکه کودکان و افراد جوان به نظر می رسد به ندرت به قربانیان شدید Covid-19 آنها در حال تجربه غیر مستقیم عوارض این بیماری همه گیر در سلامت جسمی و روانی به گفته محققان از جمله یکی از هند-منبع.

دکتر نیل Chanchlani از دانشگاه اکستر در بریتانیا توصیف کرده است طیف وسیعی از عوارض جانبی بالقوه و عوامل موثر بر آن برای کودکان و افراد جوان به عنوان به خوبی به عنوان استراتژی کاهش برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سیستم های بهداشتی.

"ما باید پیش بینی است که آنها را تجربه قابل توجهی غیر مستقیم فیزیکی و اجتماعی و سلامت روحی و روانی اثرات مربوط به کاهش دسترسی به مراقبت های بهداشتی و عمومی و همه گیر اقدامات کنترل" گفت: Chanchlani.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

مجبور انزوا و اقتصادی عدم قطعیت ممکن است منجر به افزایش خشونت در خانواده, کمک به روانی و فیزیکی تروما.

Covid-19 affecting mental, physical health of kids, young people
مجبور انزوا و اقتصادی عدم قطعیت ممکن است منجر به افزایش خشونت در خانواده. Pixabay

مدرسه لغو ممکن است افزایش ناامنی غذایی برای کودکان است که بستگی به وعده غذایی برنامه ها و افزایش آسیب پذیری با از دست دادن مدرسه به عنوان یک مکان امن.

"از دست تعامل اجتماعی و فقدان ساختار روال ممکن است منجر به افزایش زمان روی صفحه نمایش و کاهش فعالیت فیزیکی و عدم تمرکز و اضطراب و افسردگی زودرس" نویسندگان نوشت: در این مقاله که به نظر می رسد در Canadian Medical Association Journal (CMAJ).

زندگی در خانواده ناکافی یا شلوغ مسکن ممکن است افزایش تجربه استرس یا تعارض است که می تواند بر سلامت جسمی و روانی کودکان است.

پناهندگان برخی از جوامع بومی و خانواده های کم درآمد زندگی می کنند با فشار مالی و ناامنی غذایی به ویژه آسیب پذیر است.

محدودیت و لغو رفاه کودکان بازدیدکننده داشته است به خطر خانواده ها می تواند به کاهش بازدید از تولد پدر و مادر و مراقبت از کودکان در پرورش منجر به مضرات.

عوارض جانبی نیز شامل گسترده تاخیر و یا حذفیات معمول دوران کودکی واکسن که می تواند تهدید گله ایمنی; از دست رفته تشخیص تاخیر در توسعه نقاط عطف که معمولا شناسایی و طی روال بهداشت کودک چک و تاخیر در به دنبال مراقبت برای عدم Covid-19-بیماری های مرتبط با آن می تواند منجر به بیماری شدید و حتی مرگ شود.

Covid-19 affecting mental, physical health of kids, young people
عوارض جانبی نیز شامل گسترده تاخیر و یا حذفیات معمول دوران کودکی واکسن. Pixabay

همچنین بخوانید: دلیل این است که حافظه انسان نمی تواند به یاد نام آشنا در زمان

"تاخیر در آوردن کودکان و افراد جوان را به توجه پزشکی ممکن است به دلیل والدین ترس از قرار گرفتن در معرض Covid-19 در بیمارستان و یا در حمل و نقل عمومی و عدم مهد کودک برای کودکان دیگر عدم دسترسی به مراقبت های اولیه با توجه به تعطیلی و یا تغییرات به بیمارستان ملاقات سیاست" توضیح دکتر پیتر گیل از بیمارستان برای کودکان بیمار (SickKids), تورنتو, کانادا.

ما آن را مدیون به ما کودکان و افراد جوان به فعالانه اندازه گیری Covid-19 همه گیر است اثرات غیرمستقیم بر سلامت خود و به اقداماتی برای کاهش خسارت های ناخواسته" نویسندگان نوشت. (IANS)

آخرین مطالب