کشور مبدا محصولات: نگرانی برای سرخپوستان

یکs به دستور دولت e-commerce بازیکنان به نمایش "کشور مبدا" از محصولات فروخته شده در سیستم عامل خود یک نظرسنجی

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

یکs به دستور دولت e-commerce بازیکنان به نمایش "کشور مبدا" از محصولات فروخته شده در سیستم عامل خود یک نظرسنجی نشان می دهد سه در ده شهری هندی, پاسخ دهندگان (31 درصد) در نظر بگیرید کشور مبدا یک محصول مهم در هنگام خرید آن, اما آن را در رتبه پایین تر از سایر عوامل است. کیفیت محصول (77 درصد) قیمت آن (53 درصد) و نام تجاری یا نام تجاری مادر (34 درصد) همه به ویژه مهم تر هنگامی که تصمیم گیری چه برای خرید.

در حالی که کمتر از یک عامل ایجاد انگیزه هنگامی که ساخت یک خرید 44 درصد از پاسخ دهندگان همیشه به دنبال اطلاعات مربوط به یک محصول را مبدا. 40 درصد از سوی دیگر به دنبال این اطلاعات برای برخی از محصولات و یا خدمات و 16 درصد به ندرت و یا تقریبا هرگز زحمت در مورد منشاء این محصول می افزاید: این نظرسنجی توسط YouGov.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

فکر کردن در مورد کشورهای مختلف تولید محصولات اکثریت پاسخ دهندگان (88 درصد) بودند به احتمال زیاد به می گویند محصولات هندی تبار تا به حال بیشترین اثر را در خود قصد خريد. جدا از خانه محصولات محصولات ساخته شده در امریکا (71 درصد) و ژاپن (64 درصد) و آلمان (55 درصد) نیز تاثیر خود را خرید, قصد, پیشنهاد محصولات برخی از کشورها می تواند کمک برندها به حدی است.

جدا از خانه محصولات محصولات ساخته شده در امریکا (71 درصد) و ژاپن (64 درصد) و آلمان (55 درصد) نیز تاثیر در خرید خود قصد. فلیکر

از سوی دیگر محصولات منشاء بنگلادشی بودند بعید است بیشتر به نفوذ و به دنبال آن کسانی که ساخته شده در هنگ کنگ (66 درصد) و تایوان (65 درصد) در سوئد (64 درصد) و چین (58 درصد) و همه اینها به احتمال زیاد به کاهش و یا هیچ تاثیری بر قصد خرید.

وقتی که می آید به برخی از پیشرو دسته بندی به فروش می رسد در سراسر جهان تقریبا تمام دسته ها مردم به احتمال زیاد به در نظر گرفتن محل مبدا از یک محصول به جز برای خرید الکل. در نظر گرفتن بالاترین برای گوشی های هوشمند و ابزارهای' دسته (با 81 درصد گفت: این) توسط مصرف کننده الکترونیک' (79 درصد)', مواد غذایی و نوشیدنی ها' (77 درصد) و خودرو (75 درصد) بررسی یادداشت ها.

اخیر آمریکا با چین باید خشم مصرف کنندگان هند و بسیاری از چینی برندهای گوشی های هوشمند در حال مواجهه با یک واکنش در رسانه های اجتماعی. بازار گوشی های هوشمند در هند به شدت تحت مارک های چینی و در حال حاضر بیش از نیمی از پاسخ دهندگان با استفاده از برخی از گوشی های هوشمند چینی با Xiaomi پیشرو در این مسابقه به دنبال Vivo RealMe و Oppo.

در پاسخ به تماس به تحریم کالاهای چینی 43 درصد از پاسخ دهندگان ادعا را متوقف کرده اند به استفاده از حداقل یک یا بیشتر از محصولات چینی و یا خدمات با کاربران گوشی های هوشمند که به احتمال زیاد به این می گویند که در مقایسه با غیر چینی کاربران تلفن (45% در مقابل 39 درصد).

یک بینش عمیق تر به گوشی های هوشمند رده نشان می دهد که چگونه رسانه های اخیر و اخبار حوادث را تحت تاثیر نام تجاری مصرف کننده درک برخی از پیشرو برندهای گوشی های هوشمند در هند. فلیکر

این احساسات منفی است که به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار دهد آینده خود را انتخاب نیز با یک چهارم از کاربران گوشی های هوشمند نشان می دهد قصد خود را برای تحریم محصولات چینی در آینده است.

همچنین بخوانید: DIY ابزار و محصولات را ببینید 90% افزایش فروش

یک بینش عمیق تر به گوشی های هوشمند رده نشان می دهد که چگونه رسانه های اخیر و اخبار حوادث را تحت تاثیر نام تجاری مصرف کننده درک برخی از پیشرو برندهای گوشی های هوشمند در هند. داده ها از YouGov BrandIndex نشان می دهد که قوی احساسات منفی در اطراف کالاهای چینی می تواند یک دلیل برای کاهش ادراک نمرات برخی از چینی پیشرو برندهای گوشی های هوشمند. در سه ماهه گذشته, Xiaomi, Vivo, RealMe و Oppo شاهد کاهش وزوز نمرات (اعم از یکی شنیده است چیزی مثبت/ منفی در مورد نام تجاری).

در حدود همان زمان تصور (چه یک مثبت/ منفی برداشت از نام تجاری) برای این مارک نیز کاهش یافت. این حرکات بیشتر به احتمال زیاد به تحت تاثیر زمان ژئوپلتیک موقعیت نه تنها در کشور مبدا از یک محصول. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن