Coronil: Patanjali Ayurved راه اندازی دارو برای Covid-19 درمان

Patanjali Ayurved راه اندازی کرده است یک طب آیورودا برای درمان از رمان Coronavirus شناخته شده به عنوان 'Coroni

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

Patanjali Ayurved راه اندازی کرده است یک طب آیورودا برای درمان از رمان Coronavirus شناخته شده به عنوان 'Coronil'. این دارو اتفاق می افتد به اولین پزشکی که ادعا می شود یک درمان برای عفونت کرونا. اما داروهای متعددی استفاده شده است به عنوان پیشگیری از ویروس. پزشکی راه اندازی شد توسط بنیانگذار Patanjali Ayurved Baba Ramdev و مدیر عامل Acharya Balakrishna, در ساعات اولیه 23 ژوئن در یک کنفرانس مطبوعاتی در هریدور. تحقیق و کار بر روی این دارو انجام شد Patanjali موسسه تحقیقات هریدور در ارتباط با موسسه ملی علوم پزشکی, Jaipur.

در حالی که راه اندازی 'Coronil و Swasari', Baba Ramdev ادعا کرد که آزمایش های بالینی این دارو در بیماران مبتلا نشان داده اند 100% نتایج مطلوب.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"کل کشور و جهان در انتظار دارو و یا واکسن برای کوروناویروس. ما مفتخریم اعلام کنیم که اولین آیورودا بالینی کنترل شده آزمایشی مبتنی بر شواهد و بر اساس تحقیقات پزشکی آماده شده است با تلاش های مشترک Patanjali مرکز تحقیقات و NIMS" یوگا گورو Ramdev گفت: در راه اندازی کنفرانس مطبوعاتی از Coronil برگزار شد در Hairdwar.

Patanjali Ayurved Launches Medicine for Covid-19 Treatment
پزشکی راه اندازی شد توسط بنیانگذار Patanjali Ayurved Baba Ramdev و مدیر عامل Acharya Balakrishna. صدای ملت سازمانده

"ما در حال راه اندازی Covid داروهای Coronil و Swasari امروز. ما به انجام دو آزمایش این اولین بالینی کنترل شده بررسی که صورت گرفت در دهلی احمدآباد در میان بسیاری از شهرهای دیگر. تحت این 280 بيمار شدند و 100 درصد آن بازیافت. ما قادر به کنترل coronavirus و عوارض ناشی از آن در این. بعد از این همه مهم بالینی کنترل آزمایشی انجام شد," او اضافه شده است.

Coronil است توسعه یافته با آیورودا فرمول حتی اگر Allopathic سیستم پزشکی است که منجر به تحقیقات به کرونا درمان است. در حالی که 65 درصد از این بیماران از تاج مثبت به منفی 100% بهبود در 7 روز, او توضیح داد که در کنفرانس مطبوعاتی.

او همچنین گفت که مردم می توانند از آنها سوال در ادعا و آنها را به پاسخ به هر سوال. او تصریح کرد که تهیه دارو و آزمایشات به دنبال تمام قوانین علمی که در صدای ملت Organiser.

قبلا Acharya Balakrishna بود پرسیدم Patanjali Yogpeeth خواهد شد راه اندازی اولین طب آیورودا 'Coronil' از هریدور فردا در 1:00 pm شده با روش علمی و بر اساس تحقیقات و آزمایشات است." گفتن در مورد راه اندازی عمومی صورت طب آیورودا برای کوروناویروس.

Patanjali Ayurved Launches Medicine for Covid-19 Treatment
Patanjali Ayurved گفته است که 'Coronil' داروهای تعادل انرژی سیستم تنفسی و سیستم ایمنی بدن به کل بدن و افزایش ایمنی. صدای ملت سازمانده

همچنین بخوانید: اجتماعی فاصله: یک مرحله دشوار است برای Huggers

پزشکی راه اندازی شد پس از دریافت مصوبات قانونی به عنوان مطلع Patanjali Ayurved در مه 27. آزمایش های بالینی آغاز شد و در ایندور و در جیپور پس از Patanjali Ayurved امن اجازه برای همین در ماه مه. بزرگ شرکت های دارویی مانند Gilead Sciences, Pfizer, Johnson & Johnson, مدرن, Inovio Pharmaceutcials و گلاکسو در میان دیگران بودند که در این مسابقه برای پیدا کردن موفقیت آمیز واکسن برای COVID-19 اما هیچ کدام تا به حال ادعا کرد که یک درمان برای همان. Patanjali را 'Coronil' می تواند تغییر راه کرونا درمان است پس از آن به طور گسترده ای پذیرفته شده به عنوان هر صدای ملت Organiser.

'Coronil نیز گفت: Patanjali Ayurved توازن انرژی سیستم تنفسی و سیستم ایمنی بدن به کل بدن و افزایش ایمنی. می توان آن را مورد استفاده برای پیشگیری و درمان هر دو طبق توصیه های Patanjali Ayurved در اداره, قرص, و راه حل های در بسته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن