Coronavirus: هنگامی که خواهد شد و یا جوانان مسافرت و تفریح ورزش بازی می شود در این تابستان ؟

آدم فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 16 سال 2020دانی Overholser می خواهد به بازگشت به بیس بال.

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

دانی Overholser می خواهد به بازگشت به بیس بال.

پس Lee شهرستان بازگشایی پارک های آن تقریبا سه هفته پیش رئیس جمهور از فورت مایرز جوانان آمریکایی لیگ بیس بال است در سام Sav پارک هفت روز هفته تا 12 ساعت در روز. یک داوطلب برای بیش از 50 سال Overholser باز می شود مزارع در صبح ها و برنامه های خود را با استفاده از اختصاص الماس برای گروه های کمتر از 10 نفر در 90 دقیقه افزایش است.

اما سخت ترین کار می آید در روز سه شنبه صبح. Overholser حضور هر Lee County کمیسیون جلسه دادخواست هیئت مدیره به شل محدودیت به اندازه کافی به اجازه تمرین تیم. او همچنین نامه های نوشته شده به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis درخواست همان.

"من قصد دارم hoarse," Overholser گفت. "من فقط نگه داشتن رفتن و پرسیدن و پرسیدن و پرسیدن. من فقط می خواهم به بازی توپ."

با بسته حداقل تا ماه اوت با توجه به coronavirus دبیرستان های ورزشی انجام می شود برای این سال است. در حال حاضر به عنوان روش های تابستان ورزشی جوانان چپ در انتظار سرنوشت خود است.

این زمان از سال جوانان بیس بال و سافتبال بانوان لیگ خواهد بود در دنده کامل آماده برای همه ستاره مسابقات. باشگاه والیبال و فوتبال و بسکتبال نیز خواهد بود در عمل آماده شدن برای ایالت و رویدادهای ملی. با بچه ها از مدرسه ژوئن شلوغ فصل برای سفر تیم در تمام رشته های ورزشی.

اما همه این است که در خود نگه دارد. جوانان ورزش سازمان در سراسر جنوب غربی فلوریدا سمت چپ تعجب اگر – و یا زمانی که – آنها قادر خواهید بود به بازی دوباره.

افتتاح پارک

پس از دو هفته که تعطیل برای جلوگیری از گسترش coronavirus رشته ورزشی در سراسر کشور به زندگی آمد که به تازگی فاز 1 از فلوریدا بازگشایی طرح آغاز شد. لی شهرستان افتتاح شد امکانات تفریحی در 29 آوریل در حالی که ذغال سنگ به دنبال کت و شلوار در مارس 4.

پارک های عمومی در ذغال سنگ و لی شهرستانهای اجازه می دهد تا گروه نه و یا کمتر به استفاده از زمینه های خود را تا زمانی که آنها اطاعت اجتماعی فاصله دستورالعمل. اما سازماندهی تیم شیوه امکان پذیر نیست.

بیشتر مردم شروع به جسارت کردن به عنوان لی شهرستان بازگشایی پارک

بیشتر: فورت مایرز بازگشایی شهرستان را در مسیرهای زیر این شهرستان منجر شود

"ما در بحث با ما ورزشی همکاران در محدودیت ها در این زمینه در حال حاضر" Collier County parks and recreation مدیر Barry Williams گفت. "ما در حال تشویق گروه های کوچک بازی, آموزش مهارت های, اما هیچ سازمان لیگ بازی ها و یا شیوه در این زمان. ملی تفریح و پارک های انجمن یک سازمان ما متعلق به و معتبر پارک ها و تفریحات آژانس از طریق فرایند اعتباربخشی که معرفی این دستورالعمل در حال حاضر تا زمانی که جامعه ثبات این ویروس رخ داده است."

هر دو شهرستان در زیر قوانین و مقررات مطرح شده توسط دولت است.

"ما می دانیم Lee County امکانات مهم لیگ و در حال حاضر در حال توسعه برنامه ای برای آمدن فصل تابستان" Lee County government سخنگوی تیم Engstrøm گفت.

لیگ جوانان تعطیل در اواسط ماه مارس زمانی که پارک ها و ورزشگاه بسته شد. اکثر سازمان های ورزشی در شهر و شهرستان متعلق به پارک و آنها باید اطاعت دولت قوانین.

فاز 2 از بازگشایی فلوریدا نیروی کار اجازه می دهد گروه تا 50 نفر برای جمع آوری. که می تواند اجازه می دهد برای شیوه های ورزشی حتی بازی. اما DeSantis است گفت: زمانی که فاز 2 اثر را.

"ما همه در انتظار در انتظار راهنمایی از شهر و شهرستان" بیشتر ناپل لیگ کوچک رئیس جمهور Micaela هکتار گفت. "به عنوان خسته کننده به عنوان آن را برای (ورزشی سازمان) آن را حتی بیشتر خسته کننده برای خانواده ها و بازیکنان است."

جوانان بیس بال و سافتبال بانوان لیگ شد و چند هفته به فصل خود را هنگامی که بازی متوقف شد. بدون دانستن زمانی که آنها می توانید شروع دوباره لیگ مقامات وزن گزینه های خود را.

کمی لیگ بین المللی و کال Ripken/دخترک معصوم, اموزش لیگ ملی سازمان های که برای اکثر جوانان محلی بیس بال و سافت بال تیم بازی در حال حاضر خود را لغو منطقه ای و ملی برای مسابقات این فصل تابستان است. این بدان معناست که هیچ کمی لیگ سری جهانی در Williamsport, Pennsylvania.

آنها را: محلی کوچک سازمان لیگ را تبدیل به کال Ripken

این لیگ گفت: تیم ها می توانید نگه دارید بازی لیگ یا ایالت مسابقات اگر مجاز توسط خود دولت های محلی.

بیس بال و سافت بال به طور معمول قرار دادن بازی لیگ در ماه مه. آنها سعی می کنند برای جلوگیری از به فصل تابستان برای جلوگیری از گرما و فلوریدا فصل بارانی.

اما لیگ های محلی با توجه به از سرگیری لیگ این بازی زمانی که آنها مجاز به عقب بر گردیم در این زمینه بسته به زمانی که که است. که می تواند به معنای به ماه های ژوئیه و اوت است که می تواند تداخل با سقوط توپ فصل است که در سپتامبر آغاز می شود.

هدف قرار دادن جاده

تابستان نیز زمان اولیه برای سفر و یا تیم های باشگاه.

دن آسیاب اجرا می شود فورت مایرز Fillies یک fastpitch softball باشگاه با 12-و-و 18-و-تحت تیم است. این تیم به خصوص 18U, گروه, سفر به بازی در انواع مختلف از نمایشگاه و مسابقات در طول تابستان است.

با این مسابقات برگزار شد و در شهرهای مختلف هر یک از اجرای قوانین مختلف میلز شگفتی چه Fillies' برنامه شبیه به این خواهد تابستان است. که اگر آنها یک برنامه در همه.

"شما باید به شهرستان و شهرستان به مقامات اجازه می دهد تا تیم به بازی در زمینه" میلز گفت. "سپس شما باید تیم که از سراسر کشور است. یک county رفتن به اجازه می دهد که ؟ که در آن چالش خواهد بود."

این 18U Fillies واجد شرایط برای ایالات متحده آمریکا و سافتبال ملی مسابقات در تنسی در این تابستان. آنها قرار است برای رفتن به جکسون در ماه ژوئن. هر دو سفر در شک هستند.

این باشگاه ندارد هر گونه حوادث در لی شهرستان در تابستان امسال است. این Fillies' تمام برنامه بستگی دارد در چه شهرهای دیگر باز که زمینه و هنگامی که.

با قوانین فعلی برای لی شهرستان میلز و سایر مربیان انجام شده است کار فردی با Fillies بازیکنان و آموزش گروه های کوچک زمانی که آنها می توانند.

یکی از پرسش های اطراف ورزشی جوانان این است که اگر پدر و مادر را احساس راحت اجازه دادن به فرزندان خود به عنوان کشور همچنان به مبارزه با کروناویروس. Overholser هکتار و گفت: هر دو خود را در لیگ می تواند کمتر بازیکنان اگر آنها شروع به بالا و برخی از خانواده ها را انتخاب کنید به نشستن.

اما میلز گفت: تیم آماده است و او انتظار دارد مسابقات را در رفتن به عنوان برنامه ریزی شده اگر اجازه.

"هر کس می خواهد به بازی و مسابقات مدیران می خواهید به (حوادث)," میلز گفت. "من احساس نمی داشتن سفر سافتبال مسابقات است یک خطر برای جامعه و یا یک خطر برای ما است. من احساس خوبی در مورد آن در حال حرکت رو به جلو است."

بیشتر از الماس های ورزشی

گذشته از بیس بال و سافت بال ورزش های دیگر در حال انتظار برای دیدن هنگامی که کودکان و نوجوانان می تواند به عقب بر گردیم به عمل است.

خوش باشگاه ناپل دارای بیش از 1800 شرکت کنندگان همراه در جوانی فوتبال و گلف برنامه های. دولت stay-در-خانه سفارش آمد یک هفته به فصل فوتبال بود که برنامه ریزی شده به اجرا تا زمانی که ممکن است 15.

خوش رئیس جمهور جان دینا که اجرا می شود برنامه فوتبال گفت: لیگ در مورد بحث تمدید فصل اگر زمینه بازگشایی شده است. اما دینا انتظار ندارد که به زودی اتفاق می افتد به اندازه کافی برای نجات این فصل است.

"ما باید صبر کنید و ببینید" دینا گفت. "من شک و تردید در این زمینه باز خواهد شد تا در ماه ژوئن. من فکر نمی کنم آن را به اتفاق می افتد."

خوش در حال حاضر به لغو آن جوانان گلف برای تابستان.

نگرانی بعدی در باشگاه سفر تیم فوتبال. فايلهاي شد برنامه ریزی شده برای اواسط ماه مه اما رانده شده اند به حداقل ژوئن 1. خوش باشگاه متعلق به فلوریدا جوانان فدراسیون فوتبال که گفته است آن تیم باید صبر کنید تا 14 روز پس از دولت به طور کامل بازگشایی این زمینه به شروع بازی.

از ذغال سنگ شهرستان چوگان سرپهن انجمن تا به حال به قطع و فصل آن کوتاه است. لیگ پلی آف شد, برنامه ریزی شده برای ماه آوریل است.

علامت Klym در CCLA هیئت مدیره و نیز اجرا می شود Faceoff باشگاه ناپل قرار می دهد که در youth lacrosse درمانگاه در بهار و پاییز. جلسه بهار اجرا می شود ممکن است به ژوئیه اما Faceoff تا به حال به لغو بهار زیرا با استفاده از این زمینه در ناپل دبیرستان و کلیر مدارس عمومی کانتی امکانات بسته تا ژوئیه 1 در اولین.

در حالی که ورزش در فضای باز می تواند حداقل تمرین در گروه های کوچک و سالن های ورزشی هنوز در انتظار است. از جمعه ورزشگاه هنوز هم بسته شد در فلوریدا.

ایالات متحده آمریکا جنوبی, والیبال, رقابت باشگاهی در جنوب فورت مایرز را به پایان رسید و فصل آن در ماه آوریل است. در حال حاضر این تیم خواهد بود آماده برای ایالات متحده آمریکا والیبال ایالتی و منطقه ای مسابقات و همچنین AAU ملی در مسابقات قهرمانی.

مانند سازمان از تمام رشته های ورزشی در ایالات متحده آمریکا جنوبی مدیر چارلی Castillo انتظار در word از فرماندار. او نمی داند که او قادر خواهید بود برای باز کردن خود را و چگونه بسیاری از بازیکنان به او اجازه داده شود به داخل.

"بسیار است که در هوا در حال حاضر" Castillo گفت. "ما در حال برنامه ریزی برای هفت نتایج مختلف. در ضمن ما به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که امکانات ما تمیز و امن برای زمانی که خانواده های ما به عقب بر گردیم."

ایالات متحده آمریکا جنوبی است که در موقعیت منحصر به فرد که صاحب آن مرکز خود. Castillo ندارد به دریافت مجوز از شهر یا شهرستان و یا سیستم مدرسه خود را به استفاده از ورزشگاه.

باشگاه محلی برنامه ریزی شده بود برای ارسال تیم به AAU junior مسابقات قهرمانی ملی در اورلاندو در ماه ژوئن. "بزرگترین والیبال رویداد در جهان" به عنوان AAU خواستار آن شامل صدها تیم کشید و حدود 110,000 مردم به این شهرستان در سال گذشته است.

بیشتر: کشور بزرگترین جوانان والیبال رویداد به ادامه در ماه ژوئن با وجود نگرانی

روز جمعه AAU خود را اعلام کرد تاریخ و اتباع بوده است به عقب رانده خواهد شد و در حال حاضر شروع ژوئیه 14. این سازمان اجازه نخواهد داد که تماشاگران خواهد فضای تیم بررسی بازیکنان درجه حرارت قبل از بازی و مانع از دست دادن.

هر چند AAU است لغو این رویداد Castillo شک و تردید است که هر گونه حوادث بزرگ اتفاق می افتد در این تابستان. اگر مسابقات لغو شد و ایالات متحده آمریکا و جنوب مدیر امیدوار است که او قادر خواهید بود به حداقل خود را باز بدنسازی برای آموزش.

"من فکر می کنم آن را به سختی به دیدن مانده از ما مسابقات بازی" Castillo گفت. "امیدوارم AAU اتباع قادر به رفتن. در همان زمان برای ما اولویت شماره 1 ما بچه های بهداشت. اگر ما مجبور به رفتن (آموزش به جای بازی) ما تمرکز و بازیکنان ما آماده برای دبیرستان فصل است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن