Coronavirus تهدید معیشت از 600 میلیون کودک در جنوب آسیا: یونیسف

تیاو coronavirus تهدید معیشت از 600 میلیون کودک در جنوب آسیا یونیسف گفت: در یک گزارش منتشر شده در روز سه شنبه.

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

تیاو coronavirus تهدید معیشت از 600 میلیون کودک در جنوب آسیا یونیسف گفت: در یک گزارش منتشر شده در روز سه شنبه.

به گزارش "طرح میتوانست زندگی," توضیح می دهد که چگونه این بیماری همه گیر است که ریشه در دهه پیشرفت در بهداشت و آموزش و پرورش و دیگر پیشرفت برای کودکان در جنوب آسیا و تلفن در دولت به اقدام فوری.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"عوارض ناشی از این بیماری همه گیر در سراسر جنوب آسیا از جمله مستند و دیگر اقدامات بوده است مضر برای کودکان در راه های متعددی گفت:" ژان گاف مدیر منطقه ای یونیسف در جنوب آسیا است. "اما در دراز مدت تاثیر بحران اقتصادی بر کودکان خواهد شد در مقیاس های مختلف در کامپیوتر است. بدون اقدام فوری در حال حاضر COVID-19 می تواند در از بین بردن امید و آینده یک نسل کامل." به عنوان تاثیر اقتصادی توسط COVID-19 اثر طول می کشد تا 120 میلیون بیشتر کودکان در جنوب آسیا می تواند تحت فشار قرار دادند به فقر در این گزارش گفت:.

مهم خدمات بهداشتی مانند واکسیناسیون و تغذیه نیز مختل شده است. حدود 7.7 میلیون کودک در جنوب آسیا در حال حاضر رنج می برند از اتلاف شدید — خطرناک لاغری ناشی از ناکافی و مصرف رژیم غذایی و یا بیماری است. به منظور کمک به کودکان مبتلا شدید اتلاف یونیسف خواستار دولت به سر واکسیناسیون علیه فلج اطفال سرخک و بیماری های دیگر.

COVID-19 Harming 600 Million Children in South Asia, UNICEF Says
جنوب آسیا شد و به 64 درصد از کودکان جهان دچار خشونت شدید. Pixabay

این گزارش همچنین می گوید یک کاهش در خارج از مدرسه کودکان و ازدواج شده است همسان با پیشرفت در نوزاد و مرگ و مير مادران باردار در منطقه, بیش از سال است. این بیماری همه گیر کوروناویروس باعث شده است که بیش از 430 میلیون کودک در جنوب آسیا به تکیه بر آموزش از راه دور که می تواند در حال حاضر پیوستن به 32 میلیون کودک که در حال حاضر در خارج از مدرسه است.

همچنین بخوانید: اجتماعی فاصله: یک مرحله دشوار است برای Huggers

بر اساس این گزارش شده است وجود دارد افزایش در تماس های تلفنی به کمک از کودکان مبتلا به خشونت و سوء استفاده در حالی که محدود در صفحه اصلی با توجه به همه گیر. در سال 2016 جنوب آسیا شد و به 64 درصد از کودکان جهان دچار خشونت شدید.

برای مقابله با اثرات تهدید این بیماری همه گیر بوده و باید در معیشت از 600 میلیون کودک در جنوب آسیا و یونیسف است که اصرار دولت بلافاصله به طور مستقیم منابع بیشتر به سمت حمایت اجتماعی قصد دارد از جمله اورژانس جهانی کودک فواید و اجرای برنامه تغذیه در مدرسه.

"قرار دادن چنین اقداماتی در محل در حال حاضر کمک خواهد کرد که کشورهای جنوب آسیا انتقال سریع تر از این بحران انسانی ناشی از COVID-19 انعطاف پذیر و توسعه پایدار با منافع دراز مدت برای کودک خوب بودن اقتصاد و انسجام اجتماعی" گاف گفت. (VOA)

آخرین مطالب