'Coronavirus ذرات باقی می ماند می تواند عفونی در هوا برای بیش از یک ساعت'

Wendy بارکلی, مرجعیت در آنفلوانزا ویروس شناسی در امپریال کالج لندن گفته است که coronavirus ذرات باقی می ماند م

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Wendy بارکلی, مرجعیت در آنفلوانزا ویروس شناسی در امپریال کالج لندن گفته است که coronavirus ذرات باقی می ماند می تواند عفونی در هوا برای بیش از یک ساعت.

صحبت با بی بی سی در روز یکشنبه بارکلی گفت: ""این اولین بار است که سازمان بهداشت جهانی اذعان کرده است که برنامه مسیر کمک به گسترش این بیماری است.

"البته, وجود دارد راه های دیگر و همچنین... اما آنچه این اذعان به این معنی است که مسیر را از طریق هوا نیز احتمالا سهم در برخی از شرایط است."

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

بارکلی گفت: این ویروس می تواند باقی می ماند, معلق در هوا و سفر در فاصله ای دور از کسی که نفس آنها را با مطالعات آزمایشگاهی نشان دادن آن می تواند باقی می ماند عفونی در هوا برای بیش از یک ساعت.

او اضافه کرد که جایگزینی هوا در یک اتاق بود که برای اجتناب از گسترش این ویروس به جای تیراژ هوا مانند برخی از سیستم های تهویه مطبوع را انجام دهد.

'COVID-19 particles can remain infectious in air for over an hr'
هوابرد انتقال نمی تواند رد در شلوغ بسته و یا تهویه ضعیف تنظیمات. Pixabay

بارکلی اظهارات را پس از سازمان بهداشت جهانی (WHO) در هفته گذشته اذعان کرد که در حال ظهور وجود دارد شواهدی وجود دارد که COVID-19 می پخش می شود توسط ذرات کوچک معلق در هوا بی سی گزارش داد.

همچنین بخوانید: این روز که در آن سال: Hima داس برنده 400m طلا زیر 20 سال قهرمانی جهان

هوابرد انتقال نمی تواند رد در شلوغ بسته و یا تهویه ضعیف تنظیمات که رسمی گفته بود. که مقامات هشدار داده اند که شواهد اولیه است و نیاز به ارزیابی بیشتر.

اگر شواهد و مدارک تایید شده است, آن می تواند راهنمایی برای فضاهای داخلی. یکشنبه تعداد کل جهانی coronavirus موارد بود در 12,735,924 با 565,489 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن