Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد گرجستان فرماندار بازگشایی طرح; مرگ و میر در ایالات متحده آغاز شده زودتر از آنچه ما فکر; بازار موج

جان بیکن و لورنزو ریس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:35 PM EDT May 22, 2020رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط ABDOOSNEWS در 4 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحسین تلاش برای باز کردن اقتصاد از دولت چهارشنبه به کشور مرگ و میر پیشی گرفته 45,000 و بالا بهداشت عمومی رسمی هشدار داد که یک دوم coronavirus می تواند موج ایجاد چالش های بزرگتر از بحران کنونی است.

در حالی که Florida Georgia, کارولینای جنوبی تگزاس و کشورهای دیگر شروع به آرامی کاهش محدودیت تهمت بود به انتقاد از گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ طرح به بازگشایی بخش های خاصی از کشور از جمله چشمه های معدنی سالن و تو سرو طی کاخ سفید در نشست خبری روز شنبه.

در همان در دسترس بودن رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری روشن نظرات که هشدار داد که ترکیبی فصل آنفولانزا و دور دوم از coronavirus زمستان آینده می تواند "بیشتر دشوار است."

بحران کنونی به کشته شدن بیش از 182,000 مردم در سطح جهان و به مراتب بیش از. بیش از 2.6 میلیون تأييد موارد گزارش شده است, از جمله بیش از 835,000 در ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. همچنین در حال حاضر به نظر می رسد که ایالات متحده برای اولین بار مرگ صورت گرفت در کالیفرنیا سه هفته قبل از آنچه که تصور می شود کشور اول مرگ و میر در ایالت واشنگتن.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

  • واقعیت را بررسی کنید: تهمت ادعای coronavirus آزمون به طور گسترده ای در دسترس است. آنها نه.
  • از دست رفته پادشاهی سحر و جادو: Disneyworld دیزنی لند ممکن است بسته تا 2021.
  • کروناویروس در گوشت بسته بندی گیاهان می تواند نیروی انتخاب: سلامت کارگر یا گوشت در فروشگاه ها.
  • ماندن از هم جدا با هم. ثبت نام برای خبرنامه ما در مقابله با جهان تغییر coronavirus. 📧

مغلوب ساختن پیشی جستن مخالف با گرجستان فرماندار بازگشایی طرح

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حیاتی بود از گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ تصمیم به حرکت به سرعت به بازگشایی بخش هایی از اقتصاد کشور اما گفت که تماس نهایی متعلق به فرماندار.

"من گفته فرماندار گرجستان, برایان کمپ که من مخالفم به شدت با او تصمیم به باز کردن برخی امکانات" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: دولت coronavirus مورد اعداد نیست پاسخگویی به آستانه مورد نیاز برای بازگشایی برخی از کسب و کارهای تحت کاخ سفید دستورالعمل.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده که کمپ باید انجام دهید "آنچه که او فکر می کند درست است."

یک سخنگوی کمپ بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

کمپ یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد اعلام کرد برنامه این هفته است که اجازه می دهد ناخن سالن ماساژ, سالنهای بولینگ کوچه ها و ورزشگاه به باز جمعه است. خدمات کلیسا می تواند از سر این آخر هفته و رستوران و سینما می تواند به دنبال کت و شلوار در راه های محدود شروع در روز دوشنبه.

ابراز مخالفت با این طرح در طول یک خبر مطبوعاتی در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آن را "فقط بیش از حد به زودی" برای مکان هایی مانند "چشمه های معدنی و سالن های زیبایی و تو سرو و باربر مغازه ها."

"آنها می توانند کمی دیگر صبر کنید," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "فقط کمی نه خیلی زیاد."

- دیوید جکسون و جان Fritze

بلومبرگ منجر به تماس با ردیابی برای, New York, New Jersey, کانکتیکات,

سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار داوطلب شده است برای کمک به توسعه و پیاده سازی یک سه دولت تماس ردیابی برنامه برای کانکتیکات نیوجرسی و نیویورک, نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت. این برنامه نیاز به قابل توجه نیروی انسانی برای شناسایی بیماران آلوده و اثری جدید موارد بالقوه است. کومو گفت: دولت تلاش "را به معنای واقعی کلمه نیاز هزاران نفر" از تعقیب. نیویورک همچنین همکاری با دانشگاه جانز هاپکینز و حیاتی استراتژی برای ردیابی عملیات.

"او فوق العاده ای به بینش هر دو governmentally و از بخش خصوصی" کومو گفت. "به یاد داشته باشید خود شرکت بلومبرگ آنها رفت و از طریق چین closedown اروپایی closedown را باز کرد تا پس از او تا به حال بسیار کمی تجربه در این زمینه است."

برای اولین بار ما را به مرگ گرفت 3 هفته زودتر از آنچه قبلا گزارش شده

اول ایالات متحده شناخته شده است coronavirus مرگ رخ داده است زودتر از آنچه قبلا گزارش شده و در کالیفرنیا نه واشنگتن. به پزشکی قانونی در شهرستان سانتا کلارا جنوب شرقی سان فرانسیسکو گفت: با کالبد شکافی بر روی بدن دو نفر که فوت Feb. 6 و فوریه. 17 نشان داد آنها مثبت برای ویروس. برای اولین بار در ایالات متحده مرگ شده بود فکر رخ می دهد Feb. 29 در خارج از سیاتل.

قربانیان "درگذشت در خانه در طول زمانی بسیار محدود تست در دسترس بود و تنها از طریق CDC" دکتر میشل Jorden در بیانیه ای گفت. او گفت: معیارهای تعیین شده توسط CDC در زمان محدود تست تنها به افراد شناخته شده سفر تاریخ و کسانی که به دنبال مراقبت های پزشکی برای علائم خاص.

CDC رئیس: دور بعدی COVID-19 می تواند 'مشکل تر است'

مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هشدار می دهد که موج دوم شیوع کروناویروس در پاییز می تواند به ایجاد چالش های بیشتری نسبت به وضعیت فعلی جارو ملت به دلیل آن خواهد آمد در آغاز فصل آنفولانزا. شیوع تیره و تار ظرفیت بیمارستان و ایالات متحده سخت ترین ضربه را درهم برای ماسک هواکش و دنده محافظ.

"این امکان وجود دارد که این حمله از این ویروس در کشور ما زمستان آینده واقع خواهد شد حتی سخت تر از یکی از ما فقط از طریق رفت" CDC مدیر رابرت Redfield گفت واشنگتن پست. "ما در حال رفتن به این بیماری همه گیر آنفلوآنزا و کروناویروس اپیدمی در همان زمان."

Redfield بعد روشن نظرات خود را در روز چهارشنبه کاخ سفید در جلسه مطبوعاتی گفت که "سخت تر" نمی حاکی از آن است که وجود دارد که یک نرخ بالاتر مرگ و میر ناشی از این کشور در حال حاضر تجربه.

– ویلیام Cummings

افزایش شاخص سهام قیمت نفت همچنان کاهش

سهام ایالات متحده بسته بالاتر شنبه, تکان دادن خاموش ادامه کاهش قیمت نفت که تا به حال تحت فشار قرار دادند بازارهای پایین تر قبلا در این هفته است. S&P 500 با افزایش 2.3% به 2,799.31 پس خفیف تر سود در اروپا و آسیا. وزارت خزانه داری رشد شاخص بازده بالاتر در نشانه ای از یک کمی کمتر بدبینی در بازار است. شاخص Dow Jones Industrial Average 456.94 امتیاز یا 2% به 23,475.82 و نزدک شد تا 2.8%.

حتی بازار نفت زمین به دست آورد. قیمت نفت خام تبدیل شده است که وارونه از آنجا که چقدر فوق العاده روغن ها گردش در اطراف پس از سقوط در تقاضا. پس از مارپیچ یک شبه, آمریکا قیمت نفت افزایش بیش از 20 درصد پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در معرض تهدید نابودی هر ایرانی gunboats که آزار و اذیت دریایی آمریکا کشتی های بالا بردن احتمال افت در منابع نفت.

محلی شیوع ویروس می تواند تهدید ملت عرضه گوشت

راش از شیوع کروناویروس در ده ها تن از بسته بندی گوشت می آمد گیاهان در سراسر کشور است که به مراتب گسترده تر از آنچه قبلا تصور و بدتر می تواند با توجه به بررسی های منحصر به فرد موارد توسط ایالات متحده آمریکا امروز و میانه مرکز خاطر گزارش های تحقیقی. بیش از 150 نفر از آمریکا بزرگترین گیاهان گوشت پردازش کار در شهرستان که در آن نرخ عفونت کرونا ويروسی است که در حال حاضر در میان ملت بالاترین بر اساس یک تجزیه و تحلیل از کشتارگاه و مکان و شهرستان در سطح COVID-19 عفونت نرخ.

"در ابتدا نگرانی ما بود دراز مدت مراقبت از امکانات" گفت: Gary Anthone نبراسکا افسر ارشد پزشکی در اخیر Facebook ویدئو زندگی می کنند. "اگر یک چیز وجود دارد که ممکن است نگه داشتن من در شب, این گیاهان گوشت پردازش و تولید گیاهان" است. ادامه مطلب.

– Kyle Bagenstose آسمان Chadde و مت وین

HHS رسمی به دنبال تحقیق و تفحص پس از حذف از موقعیت

سلامت و خدمات انسانی رسمی کمک به توسعه coronavirus واکسن گفت: او برداشته شد از پست خود به خاطر او سوال مقدار از مواد مخدر را تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"Sidelining من در وسط این همه گیر و قرار دادن سیاست و cronyism جلوتر از علم قرار می دهد زندگی در معرض خطر و مانع از تلاشهای ملی با خیال راحت و به طور موثر این آدرس اضطراری بهداشت عمومی بحران" ریک روشن گفت: در بیانیه ای خواستار بازرس کل بررسی است.

روشن است که تا این هفته مدیر HHS پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) گفت که او "در برابر تلاش ها برای صندوق به طور بالقوه خطرناک مواد مخدر ترویج شده توسط کسانی که با ارتباطات سیاسی" با توجه به بیانیه صادر شده توسط شرکت حقوقی Katz, Marshall & بانک ها.

- دیوید جکسون

لاس وگاس شهردار 'پیشنهاد' شهرستان به عنوان گروه کنترل

در یک فشار برای بازگشایی, Las Vegas, شهردار کارولین گودمن گفت: روز شنبه در مصاحبه با سی ان ان که او "ارائه شده" این شهرستان به عنوان گروه کنترل به آزمون اثربخشی اجتماعی فاصله اما پایین تبدیل شده بود.

"من پیشنهاد می شود یک گروه کنترل و به من گفته شد ما آمار 'شما نمی توانید انجام دهید که به خاطر مردم از همه نقاط جنوب نوادا آمده در به کار در شهر' " گودمن گفت. "و من گفتم:" آه که بیش از حد بد " از آنجا که من می دانم زمانی که شما یک بیماری شما یک دارونما می شود که آب و شکر و سپس شما می توانید کسانی که در واقع ، ما خیلی دوست دارم که دارونما طرف بنابراین شما باید چیزی برای اندازه گیری برابر است."

از بعد از ظهر چهارشنبه در لاس وگاس گزارش فقط کمتر از 3,100 تایید موارد با 141 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد.

--لورنزو ریس

شیوع بیماری می تواند سریع 'گرسنگی همه گیر'

Coronavirus شیوع تهدید به تشدید موجود جهانی بحران کمبود مواد غذایی به ایجاد یک "گرسنگی همه گیر" رئیس سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا هشدار داد. دیوید Beasley, برنامه اجرایی, مدیر گفت: در طول یک مجازی جلسه شورای امنیت سازمان ملل که COVID-19 همه گیر را ترک خواهد کرد بیش از یک چهارم از یک میلیارد نفر رو به حاد گرسنگی در پایان سال است. بیسلی به نام "جهانی آتش بس" و برای طرفین درگیر در مناقشات در سراسر جهان به WFP "سریع و آزادانه دسترسی انساندوستانه" برای همه جمعیت های آسیب پذیر.

"اگر ما نمی آماده سازی و عمل در حال حاضر برای دسترسی امن و جلوگیری از کمبود بودجه و اختلال در تجارت – ما می تواند رو به چند قحطی از کتاب مقدس نسبت در کوتاه چند ماه" Beasley گفت.

– ویلیام Cummings

Newsom: کالیفرنیا به سر 'ضروری' جراحی

در اولین تغییر به کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom چهارشنبه اعلام کرد که "ضروری" جراحی سر گرفته خواهد شد.

با استناد به نمونه های تومور و برداشتن و تعویض دریچه قلب Newsom گفت که اگر مشابه عمل جراحی به تعویق افتاد "آن را حاد می شود" و این که "این اساسا یک مسئله بهداشتی."

کالیفرنیا خواهد شد و نظارت بر وضعیت Newsom گفت. اگر موج دوم coronavirus عفونت ظهور او را تغییر دهید و تصمیم به عنوان مورد نیاز است. "ما خواهد بود بسیار متفکر و عاقلانه در مورد چگونه ما را که" Newsom گفت. "ما نمی خواهد بیش از حد سیستم در خطر بودن قادر به حفظ ما افزایش ظرفیت."

– لورنزو ریس

حیوان خانگی گربه در نیویورک اولین مورد شناخته شده در میان حیوانات خانگی در آمریکا

دو گربه حیوان خانگی در ایالت نیویورک آزمایش مثبت برای coronavirus مارک اولین موارد تایید شده در حیوانات همدم در مقامات فدرال گفت.

گربه ها که تا به حال خفیف بیماری های تنفسی و انتظار می رود به بهبود هستند و در بخش های مختلف دولت در حال فکر به قرارداد این ویروس از مردم در خانواده خود و یا محله های وزارت کشاورزی ایالات متحده و فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت. وجود دارد قبلا موارد آلوده ببر و شیر در باغ وحش برانکس.

مقامات ایالات متحده می گویند که در حالی که به نظر می رسد برخی از حیوانات می توانید این ویروس را از افراد وجود دارد هیچ نشانه ای از حیوانات در حال انتقال آن به انسان است.

نوسان-دولت فرمانداران احساس فشار به ماندن بسته و بازگشایی

فرمانداران در هر دو طرف در حال راه رفتن tightrope با افزایش مرگ و میر در یک طرف و ویرانی اقتصادی از سوی دیگر -- همه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت سیم با تحریک آمیز توییتهایی و جزمی. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی سهشنبه: "ایالات متحده در حال خیال راحت به آینده. کشور ما این است که شروع به باز کردن کسب و کار دوباره." اما مقامات بهداشت عمومی و بسیاری از خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران می خواهید به سرعت برگشت به حالت عادی.

با انتخابات ریاست جمهوری کمتر از هفت ماه دور از فشار بالا به خصوص در میدانهای مانند فلوریدا و میشیگان و ویسکانسین. نوسان-دولت فرمانداران بیش از هر هستند "تقریبا در یک وضعیت بدون برنده" گفت: سوزان MacManus یک دانشمند علوم سیاسی و استاد emerita با دانشگاه فلوریدای جنوبی. "آنها در مواجهه با غیر معمول ترین و بیشترین شدت تحت فشار حوادث است."

– Deirdre Shesgreen و مورین Groppe

  • بروس ویلیس است قرنطینه با سابق دمی مور و همسرش. در اینجا به همین دلیل است.
  • دلاور پزشکی تامین کننده می گوید FEMA کشف و ضبط 400,000 N95 ماسک. در حال حاضر او را میلیون ها دلار.
  • گاهشمار: به دنبال تکامل از coronavirus.
  • سفارش بسته های آنلاین? نگران نباشید آن را هنوز هم امن است.

داکوتای جنوبی جاده سریع السیر باز کردن مسابقه به 700 طرفداران

یک مسیر خاکی در شمال Sioux City, داکوتای جنوبی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مسابقه شنبه با بلیط پوش در 700 طرفداران برای 4000 صندلی در محل. رژیم صهیونیستی. کریستی Noem حمایت داکوتای جنوبی ساکنان به عمل اجتماعی فاصله و جلوگیری از اجتماعات بزرگ اما او نشده صادر ایالت اقامت در خانه سفارش و یا دیگر قابل اجرا محدودیت. بنابراین پارک جفرسون بین المللی جاده سریع السیر در حال برنامه ریزی برای حرکت رو به جلو با باز کردن چرخ اتباع.

"من به شدت توصیه به مردم داکوتای جنوبی است که آنها بروید و آنها اقامت خانه" Noem گفت.

– اسکات Gleeson

FDA تایید صفحه اصلی-تست کیت

مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ که ممکن است در معرض coronavirus به زودی دسترسی به صفحه اصلی آزمون تشخیصی. LabCorp جهانی علوم زندگی شرکت مستقر در کارولینای شمالی در روز سه شنبه دریافت غذا و دارو مجوز برای کیت که مردم را قادر می سازد برای جمع آوری بینی سواب نمونه در صفحه اصلی و پست الکترونیکی آنها را به یک آزمایشگاه برای تست.

FDA اضطراری-استفاده از مجوز است و برای اولین بار COVID-19 در خانه تست. این روش باعث کاهش نیاز به تجهیزات حفاظت فردی چون هیچ پزشک مورد نیاز است را به یک نمونه است. LabCorp گفت: این امید را به آزمون در دسترس به دیگر مصرف کنندگان ایالات متحده در هفته های آینده با فرض تامین گذشته است. این شرکت کاهش یافته است به استادانه درست شده.

– کوین مک کوی

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز:

  • دانشجویان مجبور اصلی توسط coronavirus گیر پرداخت اجاره – برای هیچ چیز.
  • بهداشت عمومی 'سوپراستار' یا pro-چین تبليغاتي? که رئیس اراضی در ما سیاسی تیررس.
  • Spelling Bee لغو شد. مسابقه به نام برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است.
  • هنگامی که موج دوم coronavirus رسید ؟ چه آن را مانند نگاه ؟
  • آنتی بادی آزمون: آنها چه هستند ؟ آنها را به کمک آمریکایی ها به حالت عادی بازگشت ؟
  • امن وعده های غذایی: چگونه رستوران در حال تلاش برای ارائه در حالی که مواد غذایی سالم ماندن.
  • بازگشایی امریکا است. چه کشورهای در حال استراحت اجتماعی فاصله محدودیت ؟
  • خود را با یک توقف راهنمای COVID-19: از علائم ایمنی و شایعات به واقعیت است.
  • کالج ها نمی توانم بگویم که آیا آنها باز در پاییز سال 2020 است. و دانش آموزان در حال حاضر خسته از آموزش مجازی.
  • نقشه برداری coronavirus: یک مسیر نمودار برای تمام ما است.
  • Coronavirus تماشا کنید: Join our Facebook ،


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب