Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: Remdesivir می بیند مثبت محاکمه نتایج; ما اقتصاد انقباض; لس آنجلس ارائه می دهد رایگان تست برای همه ساکنان

Ryan W. Miller, جسیکا فلرس و لورنزو ریس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:38 AM EDT May 30, 2020اقتصاد آمر

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

اقتصاد آمریکا دچار بدترین حالت آن کاهش در بیش از یک دهه و اقتصاددانان ترس بدترین ممکن است هنوز در راه اند, در حالی که لس آنجلس ظهور جمعه به عنوان کشور اول عمده شهرستان به ارائه رایگان coronavirus تست برای همه ساکنان.

در ضمن یک مطالعه جهانی به ارمغان آورد و امید پس از یک محاکمه از داروی ضد ویروسی remdesivir نشان داد نتایج امیدوار کننده و در سراسر کشور زدايي سایت ها شروع به بازیافت میلیون ها بسیار مورد نیاز N95 ماسک روزانه.

به عنوان متحده همچنان به اتهام به سمت تدریجی مراحل بازگشایی با فلوریدا ورود به فاز اول آن از مارس 1, کارشناسان هشدار می دهند از خطرات: "آنها در حال بازی رولت روسی است."

وجود دارد یک هشدار از شهر نیویورک پزشکان هم منتشر شده که یک نامه روز چهارشنبه جزئیات یک روند نگران کننده: coronavirus است باعث افزایش سکته مغزی در بیماران جوانتر.

با بیش از 60,900 مرگ و میر در ایالات متحده بیشتر آمریکایی ها از درگذشت این ویروس از کشته شدند در طول جنگ ویتنام از سال 1955 تا 1975 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. در سراسر جهان وجود دارد که بیش از 3.1 میلیون تأييد موارد از جمله 1.03 میلیون دلار در آمریکا و بیش از 227,600 مرگ و میر.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

  • هنوز هم وجود دارد هیچ درمان برای COVID-19فقط افکار خود را. در اینجا نگاهی به درمان های بالقوه است.
  • که در آن خود را ، مایک پنس به نظر می رسد به نقض کلینیک مایو ماسک-پوشیدن سیاست در طول سفر.
  • آنچه مدارس را مانند زمانی که آنها بازگشایی: روز برنامه ریزی شده خانه بیشتر آموزش آنلاین بسیاری از شستن دست.
  • فراموش بیمارستان ها پرداخت می شود اگر بیماران ذکر شده به عنوان COVID-19 و هواکش? ما در بررسی حقایق و درست است.
  • می خواهید به غذا خوردن سالم در قرنطینه? در اینجا 13 چیزهایی که به شما کمک کند.
  • ماندن از هم جدا با هم. ثبت نام برای خبرنامه ما در مقابله با جهان تغییر coronavirus. 📧

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اعلام رایگان تست برای همه ساکنان

ساعت پس از لس آنجلس گزارش داد که بزرگترین موج جدید کروناویروس موارد شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اعلام کرد رایگان و تست در دسترس خواهد بود برای همه ساکنان شهر و شهرستان.

"در حالی که اولویت را هنوز هم می توان به کسانی که با علائم افراد بدون علائم همچنین می تواند آزمایش می شود" Garcetti گفت در توییتر هدایت مردم به ثبت نام در http://Coronavirus.LACity.org/Testing. او تبلیغ لس آنجلس به عنوان "اولین شهر بزرگ در آمریکا" برای باز کردن رایگان COVID-19 تست برای همه ساکنان.

وجود دارد 1,541 جدید تایید موارد در روز چهارشنبه در شهرستان لس آنجلس نزدیک به 1000 بیش از روز سه شنبه این شهرستان را در بخش بهداشت و درمان اعلام کرد. لس آنجلس مرگ و میر 1,056 که از جمعه شب به بالاترین از هر شهرستان در غرب ایالات متحده است.

– استیو Kiggins

یادداشت: کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای تمام سواحل پارک دولت

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom منظور خواهد شد تمام سواحل و پارک دولت بسته جمعه پس از ده ها هزار نفر از مردم flocked به ساحل دریا آخر هفته گذشته در یک موج گرما با وجود اقامت در خانه سفارش, با توجه به یادداشت ارسالی شنبه شب به روسای پلیس در سراسر کشور.

اریک Nuñez رئیس پلیس کالیفرنیا روسای انجمن گفت: آن فرستاده شد به فرماندهان زمان برای برنامه ریزی پیش از Newsom انتظار می رود اعلام پنج شنبه.

یک پیام به دفتر والی به دنبال نظر نبود بلافاصله بازگشت در شب چهارشنبه.

Newsom این هفته هدفمند beachgoers در پرتقال و ونتورا شهرستان تماس آنها را نمونه ای از "آنچه نباید انجام داد:" اگر دولت می خواهد برای ادامه پیشرفت آن مبارزه با کروناویروس.

Remdesivir می بیند مثبت نتایج آزمایش ممکن coronavirus درمان

اول ممکن است از نظر علمی ثابت شده برای درمان COVID-19 جمعه ظهور با آمار اولیه از یک مطالعه جهانی پیدا کردن بیماران با توجه به آزمايش مواد مخدر remdesivir بهبود سریع تر می شود و ممکن است کمتر احتمال دارد به مرگ است.

نتایج اولیه منتشر شده از جهانی مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در بر داشت بيمارانی که remdesivir تا به حال 31 درصد زمان بهبودی سریع تر از کسانی که دارونما دریافت کردند.

در حالی که نه یک "دست کشیدن از" NIAID مدیر Anthony Fauci گفت: در یک دفتر بیضی جلسه روز شنبه, نتايج مطالعه "بسیار مهم اثبات مفهوم است."

اوایل روز چهارشنبه دارویی شرکت Gilead Sciences گفت remdesivir تولید "شبیه بهبود" در بیماران بیش از 10 روز طرح درمان در مقایسه با پنج روز طرح درمان.

– الیزابت Weise و ناتان Bomey

جارد کوشنر: دولت در پاسخ به کروناویروس 'داستان موفقیت بزرگ'

کاخ سفید مشاور ارشد Jared کوشنر به نام دولت فدرال در واکنش به شیوع کروناویروس "یک موفقیت بزرگ" روز چهارشنبه به عنوان موارد صدر 1 میلیون و مرگ و میر گذشت 60 ، 000 در ایالات متحده است.

کوشنر رئیس جمهور در قانون است که خدمت در کاخ سفید coronavirus نیروی کار نمی کند اغلب ظاهر عمومی. در طول یک مصاحبه با فاکس نیوز در چهارشنبه کوشنر گفت: "من فکر می کنم که ما زمانی تمام نقاط عطف مختلف که مورد نیاز هستند. بنابراین دولت فدرال و دولت را به چالش افزایش یافت و این یک موفقیت بزرگ. من فکر می کنم که واقعا چه باید گفت." او همچنین ادعا کرد که در ماه ژوئن "بسیاری از کشور باید به حالت عادی بازگشت" و که در ماه جولای "این کشور واقعا تاب دوباره."

محققان دانشگاه هاروارد به تازگی به این نتیجه رسیدند که ایالات متحده نیاز به انجام 500,000 به 700,000 coronavirus آزمون یک روز به آغاز بازگشایی با خیال راحت. هفته گذشته این کشور به طور متوسط 210,000 روزانه آزمون با توجه به COVID پیگیری پروژه.

ساوانا Behrmann

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید فلوریدا را به تدریج شروع به بازگشایی مارس 4

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مشخص شده در فاز اول طرح خود را برای بازگشایی بخش از فلوریدا اقتصاد گفت: شنبه اول مانع شد برای غلبه بر "ترس از ناشناخته ها و ترس از عذاب و دل تنگی هیستری."

مدارس باقی خواهد ماند در آموزش از راه دور اعمال جراحی الکتیو می توانید رزومه رستوران ها ارائه می دهند صندلی در فضای باز با شش پا از فاصله اجتماعی و داخلی صندلی باید در 25 درصد از ظرفیت عادی. داخلی کسب و کار خرده فروشی می تواند در 25% داخلی ظرفیت. بازدیدکننده داشته است به ارشد امکانات زندگی باقی خواهد ماند ممنوع و میله ورزشگاه و شخصی ارائه دهندگان خدمات مانند سالن های بسته باقی خواهد ماند.

مرحله اول را به اثر مه 4 DeSantis گفت: اما محروم خواهد شد Miami-Dade, Broward و غرب پالم بیچ شهرستان. وی همگان را به ادامه رعایت اجتماعی فاصله اجتناب از تجمعات از 10 یا بیشتر مردم و پوشیدن ماسک صورت در شرایطی که فاصله فیزیکی است دشوار برای رسیدن به.

لورنزو ریس

تولید ناخالص داخلی کاهش یافت 4.8 درصد در سه ماهه اول به عنوان مصرف کننده صرف سقوط

اقتصاد ایالات متحده تا حد زیادی تعطیل توسط coronavirus همه گیر تبدیل شده و در آن بدترین عملکرد در بیش از یک دهه در اوایل سال جاری اما ملال انگیز نشان دهنده فقط بریدن از آسیب به آمده است.

این کشور تولید ناخالص داخلی ارزش تمام کالاها و خدمات تولید شده در ایالات متحده قرارداد در این کشور بطور تطبیقی فصلی نرخ سالانه 4.8 درصد در ماه های ژانویه-مارس دوره به عنوان هر دو مصرف کننده و هزینه های کسب و کار به شدت کاهش یافت و به وزارت بازرگانی گفت. آن مشخص شده است که اولین کاهش در خروجی از اوایل سال 2014 و شدیدترین پس از اواخر سال 2008 در اعماق رکود اقتصادی ،

اول-چهارم انقباض به احتمال زیاد نشان دهنده تنها بخشی از واقعی اسلاید چرا که برآورد اولیه به طور معمول برخی از دست داده و این شکاف در حال برجسته در طول بزرگ اقتصادی شیفت گلدمن ساکس می گوید. همچنین این شرکت می گوید: بسیاری از کسب و کار بسته بودند و نمی تواند بررسی شود.

– Paul Davidson

نیویورک docs ببینید سکته مغزی در افراد جوان که تا به حال خفیف علائم کروناویروس

شهر نیویورک پزشکان می گویند coronavirus است باعث افزایش سکته مغزی در بیماران جوانتر باعث زنگ در میان کارشناسان پزشکی. بیش از یک دوره دو هفته ای کوه سینا پزشکان گزارش پنج بيمار با سن کمتر از 50 که کشتی بزرگی دچار سکته مغزی با توجه به نامه آنها منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند.

تمام پنج بیماران آزمایش مثبت برای COVID-19 اما تا به حال بسیار خفیف بدون علائم است. Dr. J Mocco مدیر عروقی مغز مرکز در کوه سینا و یکی از نامه نویسندگان گفت: این بیماران سکته مغزی در نیویورک بودند 15 سال جوان تر از نرمال سکته مغزی جمعیت تا به حال هیچ عوامل خطر و آماری به احتمال زیاد نر.

"است که باعث ایجاد یک زنگ" Mocco گفت. "ما حس عنکبوتی می رود تا به می گویند که چیزی در اینجا نیست."

– Adrianna رودریگز

CDC داده ها نشان می دهد مرگ و میر ویروس ممکن است به مراتب بالاتر از گزارش

اطلاعات جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در ایالات متحده از کروناویروس جدید ممکن است به مراتب بالاتر از آنچه متحده گزارش هستند. به دنبال در CDC اطلاعات نیویورک تایمز در بر داشت که مرگ رسید 50 درصد بالاتر از حد نرمال در هفت کشور از 8 مارس تا آوریل 11. این مقام تعداد COVID-19 مرگ و میر حساب نمی برای تمام کسانی که مرگ و میر در خروش است.

ایالات متحده آمریکا امروز تحقیقات نشان داده است که در نیویورک و میر نسبت به ذات الریه هستند تا 651% برای مارس 22 از طریق آوریل 11. کسانی که شمارش هستند تا 670% در نیوجرسی و 172% در میشیگان. سه متحده گزارش 7,430 پنومونی مرگ و میر بالاتر از معمولی 1,419.

ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل هفتگی اطلاعات مرگ و میر پس از سقوط 2013 تقویت این احتمال که COVID-19 مرگ و میر در حال از دست رفته در رسمی برگه زیرا آنها به جای ثبت شده به عنوان ذات الریه. در یک سال معمولی حدود 11,300 مردم اند و از ذات الریه در آخرین هفته از ماه مارس و دو هفته اول ماه آوریل است. در این سال بیش از 22,200 آمریکایی ها کشته شده اند از این وضعیت از 22 مارس تا آوریل 11.

اما مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که تعداد مرگ و میر و مجموع coronavirus موارد ممکن است undercounted به عنوان تست ظرفیت هنوز نشدم در بسیاری از کشورها و برخی از افراد بیمار با این ویروس جدید می میرند خارج از بیمارستان.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو: اعمال جراحی الکتیو در کاهش خطر به سر

در آخرین نشانه ایالت نیویورک است که به تدریج کاهش محدودیت های رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: او را به امضای یک فرمان اجرایی اجازه می دهد تا اعمال جراحی الکتیو به رزومه تنها در شهرستان که در آن یک coronavirus افزایش است بعید است.

اعمال جراحی الکتیو لغو شد برای افزایش ظرفیت بیمارستان در اوج شیوع بیماری. هیچ شهرستان شهر نیویورک شد واجد شرایط برای از سرگیری اعمال جراحی الکتیو بودند و نه ایری شهرستان – جایی که بوفالو واقع شده است – و یا Albany County است.

و پس از افزایش توجه رسانه ها در مورد دولت از اتومبیل های مترو در شهر نیویورک کومو نیز گفت: او در حال رفتن به از حمل و نقل متروپولیتن برای "کامل طرح چگونه ما ضد عفونی کردن هر قطار در هر شب دوره است." کومو اشاره کرد که این ویروس می تواند بدون کارآمد بهداشت در میان گزارش از شرایط unhygienic و بسیاری از افراد بی خانمان پناه در اتومبیل.

– لورنزو ریس

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer پیشنهاد رایگان کالج برای کارگران خط مقدم

ضروری کارگران در میشیگان خواهد بود واجد شرایط برای دانشگاه آزاد تحت یک طرح جدید پیشنهاد شده توسط رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer.

طرح مدل در دستگاه گوارش لایحه خواهد پرداخت برای کالج برای کسانی که کارگران خط مقدم که اصلا مدرک دانشگاهی Whitmer گفت: در اعلام آن جمعه. کسانی که واجد شرایط خواهد بود کارگران "مانند آنهایی که نیروی انسانی ما در بیمارستان ها و خانه های سالمندان, جوراب ساق بلند قفسه ها در فروشگاه های مواد غذایی ارائه مراقبت از کودک به زیرساخت های حیاتی کارگران تولید PPE حفاظت از امنیت عمومی چیدن زباله و یا ارائه لوازم" دولت گفت: در اعلام.

این طرح که به نام قراردادهای آتی برای Frontliners. آن است که در صورتحساب یا لیست به عنوان اولین برنامه از جمله در کشور است. اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه چگونه مردم را برای آن اعمال می شود و چه مقدار از آن هزینه خواهد شد منتشر شد. Whitmer گفت: دولت را با استفاده از کمک هزینه فدرال پول برای پرداخت هزینه ها.

دیوید جسی مطبوعات آزاد دیترویت

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • بازی توپ ؟ MLB چشم برنامه ای برای باز کردن فصل در ماه ژوئن در خانه ballparks.
  • آمریکا بازگشایی نوع: اینجا چیزی است که خود دولت انجام شده است.
  • نقشه برداری coronavirus: پیگیری ما شیوع دولت توسط دولت است.
  • Coronavirus است 'درخشان نور' در مشکلات فقر است. چه در حال حاضر ؟
  • 'جنگ و بیماری با هم سفر': چرا همه گیر فشار های جهانی آتش بس به دست آوردن زمین است.

نیروی دریایی سفارشات عمیق تر شیرجه رفتن به برت Crozier شلیک ناو یو اس اس تئودور روزولت

این اقدام کری در روز چهارشنبه دستور عمیق تر رسیدگی به حوادث اطراف coronavirus زده ناو یو اس اس تئودور روزولت و شلیک از آن کاپیتان به دنبال کمک. اقدام وزیر نیروی دریایی جیمز مک فرسون گفت که او دستور داد که بیشتر تحقیق جامع پس از دریافت یافته های مقدماتی تحقیق انجام شده توسط Adm. مایک Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی. Gilday توصیه شد برای بازگرداندن سروان. برت Crozier کشتی فرمانده.

خشم بیش از Crozier ایران برای حمایت از طرف 4,800-عضو خدمه ناو یو اس اس تئودور روزولت درخواست استعفای اقدام وزیر نیروی دریایی توماس Modly و موجب یک بررسی. Coronavirus شیوع سرنشین هسته ای-صفحه ناو هواپیمابر دارای مصرف پنتاگون و توجه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که هر دو انتقاد و همدردی با Crozier.

– تام Vanden بروک

مریلند مرغ گیاهان ببینید 262 تایید coronavirus موارد

رژیم صهیونیستی. لری هوگان وجود دارد گفت: در حال حاضر 262 تایید COVID-19 نفر در ارتباط با مریلند طيور یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داد تمام گوشت بسته بندی گیاهان را باز باقی می ماند.

این Delmarva شبه جزیره به چند کشتارگاههای طیور از جمله Perdue مزارع تایسون مواد غذایی و Mountaire مزارع. هوگان به نام شیوع بیماری "جدی بهداشت عمومی نگرانی" و "یک تهدید بالقوه به مریلند پیشرو در صنعت کشاورزی و به ملت ما ضروری مواد غذایی زنجیره تامین است."

دولت اپیدیولوژی گفته اند مناطق آسیب دیده به تمرکز بر تست, پشتیبانی, تماس, ردیابی, بهداشت ارتباطات و توسعه. مدیر اجرایی مریلند سازمان مدیریت اضطراری است که رهبری دولت را "فشرده و تلاش است."

– افزایش Velazquez

نانسی پلوسی نام Dem قانونگذاران به پول محرک کمیته

مجلس نانسی پلوسی به نام هفت قانونگذاران دموکرات شنبه به پنل نظارت بر تریلیون دلار در محرک بودجه در نظر گرفته شده برای جبران اثرات این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اجرای محرک اقتصادی برنامه و همراه با فدرال پاسخ در حال حاضر مشکلات و برخی از انتقاد. عموم شرکت های معامله شده اند قادر به دسترسی به وام به کسب و کارهای کوچک. محرک چک فرستاده شده است به مردم مرده. و توزیع لوازم پزشکی شده است ناهموار به عنوان متحده تا به حال به بیشتر توپ زدن یکدیگر را برای زندگی صرفه جویی در تجهیزات.

جمهوری خواهان هنوز خود را اعلام کرد نامزدهای پنل است که اجازه می دهد تا نقاط برای پنج خواهان. یک سخنگوی خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز کمیته "یکی دیگر از حزبی تعقیب" شد و از کار برکنار شده به دلیل دیگر موجود در بدن نظارت.

– نیکلاس وو و پادشاه Ledyard

"آنها در حال بازی رولت روسی': به عنوان متحده بازگشایی کارشناسان هشدار می دهند از خطرات

ده ها تن از کشورها تصمیم گرفته اند برای بازگشایی کسب و کار و تاسیس یک تعداد از شرایط برای شروع مجدد اما کارشناسان بهداشت عمومی سوال توانایی خود را برای نظارت و رسیدگی به افزایش اجتناب ناپذیر در مواردی که به دنبال خواهد داشت. اگر این افزایش به اندازه کافی قوی است برخی ممکن است به reimpose اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت هایی که ویران اقتصاد خود ساخت برای herky-تشنجی رویکرد به بهبود است.

"من فکر می کنم آنها در حال بازی رولت روسی. آنها امیدوارند بدیهی است که بازگشایی متحده در حال رفتن به منجر به افزایش موارد" گفت: دکتر جان Swartzberg بالینی استاد بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا-برکلی است. "آنها هیچ راهی برای نظارت بر پاسخ به این سوال تا آن را منفجر."

– Jorge L. Ortiz

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • هنگامی که موج دوم coronavirus رسید ؟ چه آن را مانند نگاه ؟
  • 'ما ماه شات: جهان نیاز به یک coronavirus واکسن ASAP. با وجود داروسازان میلیارد دلار شرط یکی ممکن است در دسترس برای سال.
  • 'من همکار آمریکایی': رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نامه به محرک بررسی گیرنده را افزایش می دهد اعتراض.
  • 'قهرمان': نیویورک ER دکتر که درمان coronavirus بیماران می میرد خودکشی.
  • می خواهید برای تمیز کردن استفاده مجدد یا هک coronavirus ، در اینجا چگونه است.
  • Coronavirus تماشا کنید: Join our Facebook ،

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن