Coronavirus فلوریدا: Miami-Dade, Broward, پاک برای بازگشایی

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:06 PM EDT مارس 14 سال 2020تالاهاسی – ر

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

تالاهاسی – رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: Miami-Dade و Broward شهرستان می تواند شروع یک مرحله به مرحله در بازگشایی حرکت همه از فلوریدا 67 شهرستان در حال حاضر به بازسازی اقتصاد مبهوت coronavirus.

حرکت آمد و به عنوان یکی دیگر از 221,905 فلوریدا اضافه شد در هفته گذشته به دولت, بیکاری, رول, با توجه به U. s. وزارت کار. دولت زده مشکل آنلاین بیکاری سیستم دریافت کرده است بیش از 1.4 میلیون ادعا و کارگر طرفداران شنبه افزایش خواسته های خود است که فرماندار رفع ضعف سیستم.

DeSantis هر چند گفت: بازگشایی فلوریدا, پرجمعیت ترین شهرستان های دوشنبه, مهم خواهد بود برای احیای دولت است.

"ما قصد داریم به ما موجو به عقب و بازگشت به جایی که ما نیاز به" DeSantis گفت.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis می خواهد خانه سالمندان بازدید به رزومه — اما هنوز

اما در یک گریم بازتابی از دولت سقوط اقتصادی DeSantis همچنین امضا به منظور گسترش دوشنبه 2 ژوئن منع فروش اموال به رهن و اخراج به بیکاری تعداد همچنان به صعود.

DeSantis راه اندازی 64 شهرستان فلوریدا به مرحله اول بازگشایی در مارس 4, اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به بازگشایی در 25% ظرفیت و اجازه می دهد برای از سرگیری اعمال جراحی الکتیو و دیگر خدمات مراقبت های بهداشتی.

پالم بیچ شهرستان شد و اضافه شده به فهرست این هفته است.

فرماندار اطلاعیه در دورال آمد و حتی به عنوان فلوریدا وزارت بهداشت گزارش یکی دیگر از 808 موارد coronavirus آوردن این دولت در مجموع به 43,210 به تاریخ. چهل و هشت مرگ و میر بیشتر و ثبت شد شنبه با 1,875 فلوریدا مرگ و میر در حال حاضر ناشی از COVID-19.

میامی-Dade و Broward سایت هستند و تقریبا نیمی از فلوریدا تایید موارد coronavirus و 43 درصد از مرگ و میر.

DeSantis هر چند با اشاره به روند تدریجی به سمت کمتر مورد مثبت بودن از طریق آزمایش و کاهش در بیماران دو ایالت در جنوب فلوریدا است که در فن و در بخش های مراقبت ويژه. فرماندار گفت: کسانی که روند توجیه بازگشایی دو بزرگ جنوب فلوریدا, شهرستان, صفحه اصلی به 4.4 میلیون نفر یا 20 درصد از جمعیت فلوریدا.

میامی-Dade شهردار کارلوس Gimenez گفت: این شهرستان دارای یک 182-صفحه راهنمای راه اندازی مجدد. آن را در دیدار با دولت دستورالعمل با نگه داشتن توقیف میله ورزشگاه و تو سرو – و نیز ادامه خواهد داد برای حفظ مردم سواحل است.

Broward County عمده دیل Holness گفت: دو کشور در مورد بازگشایی خود را در سواحل به طور همزمان در 26 ماه مه. در غیر این صورت او هشدار داد این احتمال وجود دارد که جمعیت خواهد همگرا در هر بازگشایی ساحل.

"ما قصد داریم برای انجام این کار با هم" Holness گفت.

بیشتر: پزشکی ورزشی نیز چهره جدید عادی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

DeSantis همچنین نشان داد که در طول بقیه از دولت او اعلام خواهد کرد بیشتر شدن محدودیت اوایل جمعه. ورزشگاه نگاه خاصی به دست آوردن فرماندار تصویب برای بازگشایی و او اشاره کرد که او ممکن است گسترش از 25 درصد ظرفیت محدود در حال حاضر اعمال شده در رستوران ها.

"شما تا به حال برخی از دستورالعمل CDC (مرکز کنترل بیماری ها) قرار داده و آنها فکر می کنم در ورزشگاه بودند و مانند یک مشکل است و به همین دلیل آنها بسته شد" DeSantis گفت. "من فکر می کنم اگر شما بهداشت اول از همه این یک ویروس است که اگر شما در شکل خوب شما احتمالا قصد OK.

"چرا ما می خواهیم برای منصرف کردن مردم از رفتن به در شکل خواهد بود؟," DeSantis گفت. "من فکر می کنم این واقعا مهم است که مردم برای دسترسی به ورزشگاه و تمرین های مختلف. داده ها در این است که قریب به اتفاق," او اضافه شده است.

DeSantis با اشاره به تحقیقات نشان می دهد که اکثریت مرگ و میر ناشی از COVID-19 در میان افراد زیر سن 65 سالگی نیز شامل یک بیماری زمینهای در برخی موارد چاقی است.

این مرحله به مرحله در reopenings اما بلافاصله معکوس اقتصادی cratering. تقریبا یک چهارم از یک میلیون نفر که در زمینه بیکاری در هفته گذشته ساخته شده فلوریدا در میان بزرگترین دولت براده در کشور است.

نزدیک به 3 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری در سراسر کشور در هفته گذشته – آوردن مجموع به 36.5 میلیون در گذشته هشت هفته وزارت کار گفت.

بیشتر: گزارش: کارمند در تالاهاسی خارج شده تست مثبت برای coronavirus

AFL-CIO فلوریدا پیشگام یک درایو است که منجر پنج شنبه در 11,000 امضا در یک طومار از آن ارائه شده به DeSantis دفتر تلفن به صورت عمده فروشی بهبود در حالت بیکاری سیستم از جمله اجازه دادن به هر کسی که دست می دهد یک کار با توجه به کروناویروس به واجد شرایط برای مزایای, در حالی که همچنین گسترش دولت واجد شرایط بودن به 26 هفته از زمان 12 هفته کلاه.

چند فلوریدا کارگران شرکت کننده در یک تماس سازمان یافته توسط اتحادیه گفته بودن مزایای انکار کرد بدون هیچ دلیل روشنی. مانند بسیاری از کسانی که با استفاده از گروه فرصت های اقتصادی را قطعی زده اتصال سیستم این کارگران گفت: از صرف ساعت در جواب به کمک خطوط و هفته منتظر پاسخ در برنامه های کاربردی خود را.

DEO گزارش روز شنبه که آن را پرداخت کرده است تقریبا 712,000 از 1.4 میلیون تن از برنامه های کاربردی را مشاهده کنید. اما تقریبا 330,000 اعلام شده است واجد شرایط برای مزایای اغلب به دلایل نامشخص به متقاضیان است.

"دولت شکست خورده است و آمریکا گفت:" توماس Spellman از گیاه شهرستان که به تازگی شغل خود را از دست می روم او و همسر باردار خود را با هیچ درآمد. "و بسیاری از مردم برای پرداخت آن در حال حاضر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن