Coronavirus فلوریدا: ایممکلی ساکنان خط برای COVID-19 تست

تادئوس ماست ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:07 PM EDT مه 3 سال 2020چند سرفه می تواند شنیده شود که از یک خط از ماس

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399

چند سرفه می تواند شنیده شود که از یک خط از ماسک ماندگاری مردم در پیاده رو خارج گری بیتس ورزشگاه در ایممکلی دبیرستان.

ده ها تن از ایممکلی ساکنان منتظر یک رایگان COVID-19 تلفن مرکز آزمون به باز و به آنها شانس خود را برای دیدن اینکه آیا آنها حمل رمان coronavirus حتی بدون نشان دادن علائم.

فلوریدا گارد ملی نظارت عملیات در فلوریدا وزارت بهداشت در ذغال سنگ شهرستان سایت در ایممکلی. پانزده پزشکان آماده برای تست 1000 نفر در روز یکشنبه و می تواند تست های بیشتر در صورت نیاز. این عملیات ادامه خواهد داد دوشنبه و سه شنبه از ساعت 11 تا 7 بعد از ظهر در 419 نفر در خیابان.

هر کس نگه داشته و مقدار زیادی از فضا از یکدیگر است. چند افراد بدون علامت همراه خانواده و یا دوستان که نشان داد COVID علائم مانند از جمله آماندا کوتو و دوست پسر او میگوئل Ponce.

"من بیمار برخی از علائم شبیه سرماخوردگی, اما من می خواهم به مطمئن شوید" کوتو گفت.

پنک ایستاده بود نزدیک و راننده سرشونو تکون دادن.

"من نمی باید هر گونه علائم, اما من به عنوان ممکن است به خوبی بررسی کنید," او گفت:.

کوتو گفت که او نمی باید هر علامت نیاز به چک کردن جعبه COVID-19 بیمار است. او نمی خواهد که تلاش برای به دست آوردن رسمی آزمون روند تصویب اگر سه روز موبایل تست واحد در دسترس بودند.

بیشتر: COVID-19 تست در ایممکلی به ارائه شده توسط دولت در امور بهداشت و درمان سازمان گارد ملی

شرکت فرمانده الکس Repp بود در دستور کار کرده است و سایت های مشابه در فورت Lauderdale و اورلاندو. ایممکلی است راه اندازی کامل بود, او گفت:.

"اگر ما نمی توجه به جوامع کوچکتر آنها می توانند از دست رفته" Repp گفت. "میامی اورلاندو, جکسون در حال تمام شدن مقدار زیادی از توجه اما نه جوامع شبیه به این."

وزارت بهداشت ارائه شده تست در ایممکلی برای هفته اما تنها برای بیماران است که متناسب با معیارهای خاص — آنها بیش از 65 سال دارای مشکلات اساسی و نشان داد علائم شامل تب و سرفه است.

تلفن همراه مرکز آزمون waives این شرایط پس هر ساکن نگران داشتن و یا گسترش coronavirus می توانید تست شده است. آنها را دریافت نتایج در عرض 2 تا 5 روز گفت: Kristine Hollingsworth, DOH ذغال سنگ شهرستان اطلاعات عمومی افسر.

"ما برای پرسیدن نام و شماره تلفن و آدرس" Hollingsworth گفت. "هیچ وضعیت سوال. تنها اطلاعات تماس."

در اوایل ماه آوریل ائتلاف کارگران ایموکالی راه اندازی یک درخواست تماس برای رژیم صهیونیستی. ران DeSantis را به اتخاذ اقدامات برای کمک و حمایت از ایممکلی ساکنان.

ائتلاف سازمان Nely رودریگز گفت: تست سایت یک گام در مسیر درست است.

"ما خوشحال هستیم و این است که واقعا بزرگ اخبار" رودریگز گفت در اسپانیایی. "این یکی از چیزهایی که ما برای درخواست شده است."

سه روز تست پنجره ممکن است به اندازه کافی برای همه ایممکلی ساکنان کوتو گفت.

"مردم هنوز هم به کار — برخی از مردم هفت روز هفته," او گفت:. "این یک قرنطینه است. آنها نمی توانند در اینجا به دلیل از کار است."

دیرین ایممکلی ساکن نینا Carreno خوشحال است او در جامعه یک فرصت در چنین تست سایت, او گفت:.

"ناپل همیشه همه چیز اول" Carreno گفت. "ما در حال درست است که جامعه کشاورزی. ما به عنوان دیده می شود از این شهر.

او یک بینی سواب آزمون به دلیل چگونه این ویروس در حال حاضر او صدمه دیده است ،

"شوهر من پسر عموی درگذشت از coronavirus در مکزیک," او گفت:. "آن ناگهانی است. او تا به حال هیچ نشانه و سپس همه ناگهانی او در بیمارستان و می میرد."

پس از زندگی در جامعه برای بیش از 60 سال Carreno گفت که او تقریبا همه می داند و نگران است بیشتر در مورد دوستان خود را' معیشت بیش از سلامت.

"ما در حال کار بر مردم" او گفت:. "عدم کار خیلی سخت (برای ایممکلی)."

خبرنگار جسیکا رودریگز کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب