Coronavirus فلوریدا: چگونه پارکینگ ساحل تعطیلی صدمه جنوب غربی فلوریدا شهرها و شهرستانهای

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:59 PM EDT Jul 17, 2020جنوب غربی فلوریدا شهرها و استان ها می گویند

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

جنوب غربی فلوریدا شهرها و استان ها می گویند که آنها از دست داده و میلیون ها دلار درآمد حاصل از پارکینگ در سواحل و قایق راه اندازی زمانی که آنها بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس.

با شروع در ماه مارس و ذغال سنگ شهرستان تعطیل سواحل و دسترسی محدود به پارکینگ و ساخت و سازه دیگر برای کمک به سرعت گسترش یافته است. همان رخ داده در شهرهای بزرگ و در امتداد ساحل مانند ناپل, Fort Myers Beach, miami gardens.

از آن پس سواحل و پارکینگ باید بازگشایی شد. در طول چند ماه گذشته برخی از پارکینگ در سراسر جنوب غربی فلوریدا دوباره بسته و یا دیدم دولتها موسسه محدودیت مانند جولای چهارم تعطیلات آخر هفته برای کمک به کاهش تعداد افراد جمع آوری در گروه های بزرگ.

Hmm: آنچه اتفاق افتاده است به درختان در Seagate رانندگی در ناپل?

بازگشت به حالت عادی: Collier, ناپل, مارکو جزیره سواحل بازگشت به طور منظم آخر هفته ساعت

ناپل اخبار روزانه خواسته جنوب غربی فلوریدا شهرستانها و استان ها با دسترسی و راه اندازی قایق مورد تاثیر از دست دادن درآمد حاصل از هزینه پارکینگ تا کنون این سال است.

در مجموع دو شهرستان و سه شهر دیدم بیش از 2.5 میلیون دلار کاهش در درآمد حاصل از پارکینگ در سواحل و قایق راه اندازی با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شهرستانها و استان ها به اخبار روزانه.

در سراسر منطقه پارکینگ دلار استفاده می شود برای تعمیر و نگهداری از سواحل و برای حمایت از دولت درآمد عمومی بودجه شهرستانها و استان ها گفت.

"من فکر نمی کنم مردم درک کنند که آنها از دولت به, از همه چیز, پیامدهای به یک شهر که آرایش آن است که مقدار زیادی از درآمد های مختلف جریان" گفت: Sanibel شهردار کوین Ruane. "ما باید عوارض پارکینگ ساحل. وجود دارد بسیاری از مختلف اثرات از COVID-19 که احساس شده است."

ذغال سنگ شهرستان و ناپل

درآمد در حوزه ذغال سنگ شهرستان قایق رمپ و پارکینگ ساحل پایین بود حدود 442,000 از 2019 با توجه به شهرستان پارک ها و تفریح و سرگرمی را بدست آورد.

بین 1 مارس و ژوئن 30 رمپ قایق و ماشین و درآمد حدود 567,000. که در مدت زمان مشابه در سال 2019 درآمد بیش از 1 میلیون دلار است.

"وجوه استفاده می شود برای جبران هزینه های مربوط به ساحل و قایق رمپ عملیات" یک ایمیل از پارک ها و تفریح تقسیم متحده است. "این شامل مدیریت ساحل, پارک, پارک رنجر حقوق و تعمیر و نگهداری."

پارکینگ دلار دریافت شده توسط شهرستان تعادل هزینه های عملیاتی و کاهش تاثیر در شهرستان صندوق به طور کلی با توجه به پارک ها و تفریح و سرگرمی را بدست آورد.

ناپل برآورد درآمد حاصل از پارکینگ ساحل به پایین $405,000 شهرستان, مدیر امور مالی, Gary جوان گفت: در یک ایمیل.

بایگانی: Lee County سواحل باقی می ماند مقصد محبوب برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته

بایگانی: Lee County برای حفظ سواحل باز برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته کلیر وزن گزینه های

ساحل پارکینگ درآمد بخشی از این شهر 430 ساحل صندوق استفاده شده است که برای حفظ ساحل به پایان می رسد, ساحل, تمیز و امکانات مانند ناپل اسکله جوان گفت. آن را نیز به صندوق شهرستان آتش بازی نشان می دهد, او گفت:.

جوان گفت: کاهش درآمد هنوز هم برگ های این شهر در ساحل صندوق مورد نیاز تعادل است.

"هر زمان که شما یک کاهش در درآمد با توجه به شرایط پیش بینی نشده می تواند باعث نگرانی" جوان گفت:. "در این مورد موجود صندوق تعادل است که بیش از کافی برای اطمینان از ادامه عملیات عادی و سطح خدمات به عنوان انتظار می رود و زمان برای دیدن درآمد بهبود می یابند."

Lee County, Sanibel و فورت مایرز, ساحل

بین ماه های مارس 16 مارس 16, Lee County Parks & Recreation گزارش این شهرستان از دست داده و نزدیک به $845,000 در پارکینگ درآمد. هزینه پارکینگ جمع آوری شده در 18 Lee شهرستان پارک ها و رمپ قایق شهرستان سخنگوی بتسی کلیتون گفت: در یک ایمیل.

Lee County Parks & Recreation خواهد بود بخشی از آینده بودجه بحث در لی شهرستان برنامه ریزی شده برای ماه اوت و سپتامبر, او گفت:.

در Fort Myers Beach, شهر برآورد آن را در $150,000 کمتر در پارکینگ بودجه این سال مالی به دلیل اقدامات احتیاطی گرفته شده با توجه به coronavirus شهر مدیر راجر Hernstadt گفت: در یک ایمیل.

پارکینگ درآمد در فورت مایرز ساحل است که بخشی از این شهر به طور کلی جریان درآمد Hernstadt گفت.

"ما حمل بیش از 150.000 دلار کمتر به سال مالی 2021; اما آن را نمی خواهد را ضروری millage افزایش" Hernstadt گفت.

از سواحل شلوغ? چگونه به سرعت ببینید شرایط (و جمعیت)

خبر خوب: بررسی نشان می دهد نشانه هایی از بهبود در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

شهر Sanibel نیز دیده می شود کاهش در درآمد حاصل از هزینه پارکینگ شهردار Ruane گفت.

بین ماه های مارس و ژوئن 2019 در این شهرستان جمع آوری شده بیش از 1.5 میلیون دلار در هزینه پارکینگ با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط این شهرستان است. که در مدت زمان مشابه سال جاری این شهرستان جمع آوری شده در مورد $828,000. است که کاهش حدود 756,000.

شهر انتظار اضافی $100,000 دست دادن از بسته شدن در ساحل پارکینگ بیش از ژوئیه چهارم آخر هفته Ruane گفت.

Sanibel در حدود 15 مایل از سواحل Ruane گفت. این شهرستان با استفاده از دلار جمع آوری شده از هزینه پارکینگ برای حفظ سواحل و امکانات عمومی ،

"اولین چیزی است که واقعا به حفظ تمام سواحل عمومی," او گفت:. "ما نیاز به حفظ تمام دستشویی های عمومی."

پارکینگ ساحل است که فقط در یک منطقه که در آن Sanibel نهفته شده است با توجه به coronavirus Ruane گفت.

Sanibel furloughed پاره وقت و تمام وقت کارکنان در اوایل سال جاری برای کاهش اثرات مالی به شهرستان از coronavirus Ruane گفت.

"پارکینگ ساحل است که قطعا یک عدد بزرگ. تاثیر عبور بیش از یک زن و شوهر متفاوت چهارم. آن را در سه ماهه اول, سه ماهه دوم," Ruane گفت. "که چگونه گسترده آن است. وجود هفت ساحل مختلف مناطق پارکینگ برای پارک در. ما می توانیم خانه بیش از 600 تا 700 اتومبیل. این واقعا یک معامله بزرگ است."

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن