Coronavirus نمی تواند متوقف Applehead را HTX بلوز

من برای اولین بار ملاقات دنیس Clapp با نام مستعار Applehead در نوتوانی در فوریه سال روز تولد من; نه نوع ناتوان

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

من برای اولین بار ملاقات دنیس Clapp با نام مستعار Applehead در نوتوانی در فوریه سال روز تولد من; نه نوع ناتوانی شما در حال فکر کردن اما هوستون سوراخ آبیاری و محل برگزاری موسیقی شناخته شده به عنوان re:HAB بار در بایو متعلق به فضل میلر از اسکاتلند. حلق آویز کردن در نوار گوش دادن به موسیقی در jukebox و صحبت کردن Clapp نشان داد که او یک موسیقیدان که در بازی وجود دارد غالبا بنابراین من در زمان پایین خود را اطلاعات تماس با برنامه ای به دیدن او انجام live at re:HAB اما پس از آن Coronavirus (COVID-19) آمار به عنوان شما خوانندگان به خوبی آگاه هستند و من از هر فرصتی برای انجام این کار به دلایل آشکار است.

Clapp نقش گیتار فراهم می کند و خواننده را برای دو گروه Hipwaders پرواز سیرک و Applehead که او نام بعد از خودش.

Applehead در حال برنامه ریزی برای بازی بعدی خود را نشان می دهد در re:HAB بار در بایو در ژوئن 14,

نوار باقی مانده است بسته به طوری Clapp می پرسد که ما نگه داشتن انگشتان ما عبور کردند که برای یک.

"Applehead که در واقع اسم مستعار من من کردم در اوایل زمانی که من 21 hittin' the blues باشگاه است. باس دو بازیکن شد و با داشتن یک گفتگو و آمد تا با من بی معنی نام مستعار" می گوید: Clapp. "این در واقع من بوده است bluesman نام مستعار بوده است. مردم من می دانم که نام و همچنین خود من است. بنابراین من تصمیم به ایجاد این گروه نام بیش از حد."

Applehead انجام اصلی موسیقی بلوز و پوشش می دهد; Clapp توصیف موسیقی خود را به عنوان "HTX بلوز, آن, بلوز, اما HTX است, شما می دانید, از هوستون. فقط هر چیزی می رود. که تقریبا چیزی که می ایستد."

بقیه Applehead گروه متشکل از اندرو سعد در ساکس, آلفرد کندی در باس و مایل شهرها بر روی طبل است. این گروه من تا به حال در جریان برنامه ریزی شده برای دیدن بازی زندگی می کنند; آنها با هم بوده است از سپتامبر 2017.

Hipwaders پرواز سیرک شامل Clint بوید در ساکس و سازدهنی, هنر سالمند در باس و باب آرمور (درامز).

"من مثل مرد جلو برای Hipwaders پرواز سیرک" توضیح می دهد که Clapp با اندکی خنده. "این گروه خود را, اما من نیمه مانند خود در مقابل مرد. آنها بچه های باحال و دوستان زیادی از من بیش از حد و نوعی از موسیقی آنها بازی است و بیشتر شبیه '50s راک اند رول و شما می دانید سواحل خلیج فارس بلوز و تنوع است."

Clapp, 37, یک جانباز از هوستون صحنه موسیقی روانسر در هوستون, بلوز, مربا زمانی که او تبدیل شده است 21 و قادر به رسیدن به میله و روی صحنه و بازی; Mojofromopolis یکی از اولین گروههای موسیقی او شکل گرفته و با او ملاقات در blues مربا و او نیز بازی کرده است با Sonny Boy تری گروه برای سال.

Dennis Clapp aka Appleheadگسترش

دنیس Clapp با نام مستعار Applehead

عکس الکس فلرس

"هر زمان که من اولین بار آغاز شده و گروه (Applehead) من همیشه دوست داشتم آلبرت کالینز و باس من بازیکن بسیار بد بو و من فکر کردم اگر من من و آلفرد با هم و من یک ساکسیفون من می تواند مانند آلبرت Collins Band به طوری که مانند یکی از تاثیرات اصلی تا آنجا که مانند راه اندازی یک گروه موسیقی و صدا اما در کل بسیاری از تأثیرات دیگر من را به عنوان" توضیح می دهد که Clapp. "اما آلبرت کالینز است که احتمالا یکی از مورد علاقه من, هوستون, بلوز, نوازندگان از تمام زمان اما من استفاده می شود به روی صحنه با بچه ها مثل تگزاس جانی قهوه ای ارل Gilliam, I. J. Gosey بنابراین من از یک دسته از مدرسه قدیمی, گربه آنها واقعا مفید است."

"این یک زمان من بیش از در ارل Gilliam لانه را در تامبال که در آن او زندگی می کردند و لانه سگ است که در واقع یک غول گاراژ ریخته و در اموال خود و ما همه می خواهم بیرون رفتن وجود دارد و بازی موسیقی بلوز و ما می خواهم به بازی دومینو و ما می خواهم به خوردن غذای روح و ارل خواهد نوشیدنی خود جین" می گوید: Clapp با خنده. "و این یکی خاص بعد از ظهر میلتون هاپکینز وجود دارد و من قسم می خورم آن را مانند بین ارل و میلتون هاپکینز بود که مانند بلوز مدرسه 101 آن را دریافت نمی کند بهتر از آن است واقعا. و میلتون است که هنوز هم با ما اما ارل به مدت طولانی از زمان در گذشت."

Clapp همچنین به نقل از Hightailers و کمی جیغ کنی که تحت تاثیر قرار است که به او کمک کرد از بسیاری و می گوید او بود و خوشحالم که بخشی از این خانواده به عنوان به خوبی.

Clapp شروع کردم اوایل از موسیقی در دبیرستان بازی طوبی در گروه و همچنین گیتار در خانه; او در بازی انواع مختلفی از موسیقی در گیتار قبل از پیدا کردن بلوز خود را به عنوان صدا.

به عنوان یک غیر موسیقیدان پرسیدم Clapp چقدر دشوار است به یاد بگیرند که چگونه به بازی گیتار خوب آن چیزی است که من فکر می کنم بسیاری از طرفداران موسیقی که در واقع هرگز بازی یک ابزار تعجب می کنم در مورد.

"این یک فرایند مداوم است و آن را بسیار دشوار است در واقع آن چیزی است که شما واقعا عاشق کار در من فکر می کنم," توضیح می دهد که Clapp. "برخی از مردم به من نگاه کن و آنها می گویند شما آن را نگاه طبیعی و من به خوبی فکر من شده است بازی از آنجایی که من یک نوجوان بود پس از آن هنوز هم چیزی است که همیشه در حال انجام آموزش و پرورش خود را بر روی دستگاه است."

در طول زمان پایین در حال حاضر زمانی که خود باندهای قادر به انجام زندگی می کنند با توجه به این ویروس Clapp شده است کار بر روی اولین آلبوم برای Applehead.

"در این روند در حال حاضر من می خواهم به واقعا از آنجایی که من تا به حال این گروه هم به مانند چند سال من نیاز به قرار دادن یک آلبوم به طوری که دقیقا آنچه که من انجام می دهند در حال حاضر, بنابراین من می خواهم گفت آن زمان خوبی برای مکث و در واقع چیزی انجام می شود" Clapps می گوید. "این چیزی است که من انجام می شود در حال حاضر در حال کار کردن این رکورد بنابراین من می توانید رفتن به استودیو هر زمان که آن را امن است. من نمی دانم با من صحبت کرد به هر صاحبان استودیو من می دانم که هنوز به ببینید که چگونه آنها در حال انجام کسب و کار عاقلانه به آنچه آنها انجام می دهند. "

Dennis Clapp aka Appleheadگسترش

دنیس Clapp با نام مستعار Applehead

عکس الکس فلرس

Clapps می گوید که او آلبوم جدید نوشته شده است به طوری که او نمی خواهد که به اتلاف مقدار زیادی از زمان و پول در استودیو هنگامی که او آماده می شود تا آن را ضبط و به او می گوید که او ممکن است آن HTX بلوز که من که قبلا ذکر شده است خود را به شعار و شعار برای این نوع موسیقی گروه خود را باعث می شود.

مانند بسیاری از نوازندگان به صورت محلی و در سراسر جهان و بزرگ و کوچک Clapp و Applehead انجام شده برخی از livestream نشان می دهد on Facebook. طرفداران این گروه می تواند کمک راهنمایی آنلاین و همچنین برای کمک به آنها و نشان دادن قدردانی خود را. هیچ کس کاملا مطمئن است که صحنه موسیقی محلی ممکن است بازگشت به حالت عادی پس از گروه می تواند انجام دهد قبل از مخاطبان زنده در یک نوار و یا محل برگزاری موسیقی دوباره.

"این سخت است برای نگه داشتن یک چشم انداز مثبت در این زیرا بین آنچه کارشناسان می گویند و آنچه که شما در واقع به عنوان شاهد آنها به تدریج باز کردن چیز فکر نمی کنم موسیقی زنده است که در آینده نزدیک. کوچکتر سالن موسیقی زنده محله میله اگر شما در حال رفتن به باید در یک ظرفیت خاص و همه چیز را باید بهداشتی که میخوام می خواهید به بیرون بروید ؟ " می پرسد Clapp.

"چگونه شما می رویم به دست آوردن سود از آن شما می دانیم که تنها 25 درصد ظرفیت چگونه است که این بار قصد سود و چگونه آنها می رویم به پرداخت باند پس چه بسیاری از بچه ها گفته اند که اگر بدتر می آید به بدتر شد رفتن به شروع به کار داوطلبانه خودمان و سپس برای راهنمایی قرار داده و آن را آنلاین یک جریان زنده از مکانهای واقعی. برای نوازندگان من فکر می کنم آن را برای رفتن به برخی از کارهای جدی پیش رو است. "

Clapp اشاره می کند که زندگی برای همه شده است را در خود نگه دارد با توجه به این ویروس; بسیاری از برنامه های لغو شده اند, از جمله تمام گروههای سراسر جهان که تا به حال به لغو تورهای. Clapp بازی های برگزار شده است برخی از موسیقی زنده در چند BB تک-Orleans کاخون مواد غذایی رستوران ها در اطراف هوستون و ما هر دو توافق کردند که این امر می تواند سرد اگر بیشتر رستوران های محلی می تواند در نوازندگان محلی به بازی برای کمک به هر یک از دیگر. من حتی پیشنهاد Showboat رانندگی در تئاتر را در هککلی شاید می تواند برخی از باند زنده انجام قبل یا بعد از یک فیلم در برخی از شب برای کمک به هر یک از دیگر. چه چیزی شما فکر می کنم Showboat?

"یک جای خوب اگر یک بار در حال رفتن به شروع به داشتن موسیقی زنده آن خواهد بود در خارج از منزل در صورتی که در یک منطقه پاسیو می گوید:" Clapp. "بیشتر فاصله اجتماعی فضای شما می دانید. این است چگونه میله های زندان می تواند موسیقی زنده در صورتی که می خواهید برای شروع به انجام است که در آینده نزدیک است."

Clapp و Applehead در حال برنامه ریزی برای بازی بعدی خود را نشان می دهد در re:HAB بار در بایو در ژوئن 14 است که برای برخی از اگر چه محل بازگشایی در ژوئن 1, موسیقی زنده است هنوز رتبهدهی نشده است بازگشت در برنامه. نوار است که در حال حاضر نیاز به اجتماعی فاصله و درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک.

اگر شما می خواهم برای کمک به bartenders که صاحب فضل میلر راه اندازی یک صندوق من صفحه. تا کنون آنها مطرح کرده اند یک معامله خوب از پول, اما از روش های کمی برای رسیدن به هدف خود است. و در حال حاضر که به جای باز کرده است بازگشت شما قطعا باید آن را به اتمام و پشتیبانی Applehead و تمام دیگر گروههای محلی که در بازی وجود دارد.

"من فقط آرزو می کنم مردم می خواهم که کمی بیشتر فروتنی در حال حاضر به دلیل اگر شما در حال رفتن به بیرون رفتن در حال حاضر از آنجا که من استفاده می شود به کار در صنعت زمانی که من جوانتر بود بنابراین هر صنعت کارگر که کار را برای شما مطمئن شوید که شما آنها را به خوبی درمان است که شما را از نوک آنها به خوبی و مطمئن شوید که از آنها قدردانی می گوید:" Clapp. "بسیار است که نیاز به اتفاق می افتد به خصوص در این زمان. و فقط پشتیبانی محلی و موسیقی زنده است. که همه من می خواهم بپرسید هنگامی که آن را دوباره رفتن."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن