Coronavirus می تواند باعث دیابت در افراد سالم: مطالعه

منn قابل توجهی پیدا کردن یک مطالعه جدید میگوید که رمان coronavirus پشت Covid-19 در واقع ممکن است باعث بروز دیا

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

منn قابل توجهی پیدا کردن یک مطالعه جدید میگوید که رمان coronavirus پشت Covid-19 در واقع ممکن است باعث بروز دیابت در افراد سالم جدا از ایجاد عوارض شدید از قبل موجود دیابت با توجه به COVID-19 اطلاعات و منابع.

به گفته محققان از کالج کینگ لندن با توجه به دوره کوتاه از تماس انسان با coronavirus دقیق مکانیسم است که توسط آن ویروس را تحت تاثیر قرار متابولیسم گلوکز است هنوز مشخص نیست.

"دیابت یکی از شایع ترین بیماری های مزمن و ما در حال حاضر متوجه عواقب اجتناب ناپذیر برخورد بین دو بیماری های همه گیر" گفت: مطالعه محقق فرانچسکو Rubino استاد در کالج کینگ لندن است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"ما نمی دانیم که آیا حاد تظاهر دیابت در این بیماران نشان دهنده کلاسیک نوع 1 و نوع 2 و یا احتمالا یک شکل جدید از دیابت" Rubino هشدار داد.

Covid-19 may actually trigger onset of diabetes
"ما نمی دانیم که آیا حاد تظاهر دیابت در این بیماران نشان دهنده کلاسیک نوع 1 و نوع 2 و یا احتمالا یک شکل جدید از دیابت" Rubino هشدار داد.

بین المللی پروژه تحقیقاتی به نام "CoviDiab رجیستری' اعلام کرده است که تشکیل یک جهانی رجیستری است که پیگیری خواهد شد Covid-19 موارد که در آن بیمار می رود به توسعه دیابت با توجه به نامه ای از 17 کارشناسان به تازگی منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند.

رجیستری با هدف درک حد و فنی تظاهرات مشابه در بيماران مبتلا به Covid-19 و بهترین استراتژی برای درمان و نظارت بر بيماران مبتلا به, در طول و بعد از همه گیر.

مشاهدات بالینی تا کنون نشان می دهد دو جهته بين Covid-19 و دیابت است. از یک طرف این است که در ارتباط با افزایش خطر ابتلا به Covid-19 شدت و مرگ و میر.

"بین 20 و 30 درصد از بیمارانی که با درگذشت Covid-19 گزارش شده است که دیابت" این مطالعه نشان داد.

از سوی دیگر جدید-دیابت و غیر معمولی متابولیک عوارض ناشی از دیابت از قبل موجود از جمله تهدید کننده زندگی آنهایی که مشاهده شده در افراد مبتلا به Covid-19.

آن است که هنوز مشخص نیست چگونه SARS-Cov-2 ویروس است که باعث Covid-19 اثرات دیابت است.

تحقیقات قبلی نشان داده است که ACE-2 پروتئین متصل است که به SARS-Cov-2 اجازه می دهد که ویروس وارد سلول های انسان است که نه تنها واقع در ریه ها بلکه در ارگان ها و بافت های درگیر در متابولیسم بدن گلوکز مانند پانکراس و روده کوچک چربی در بافت کبد و کلیه.

Covid-19 may actually trigger onset of diabetes
بین 20 و 30 درصد از بیمارانی که با درگذشت Covid-19 گزارش شده است که دیابت با توجه به مطالعه است. Pixabay

همچنین بخوانید: گوگل معرفی ابزار جدید برای کمک به تبلیغ رشد در تلویزیون متصل

محققان hypothesise که با وارد کردن این بافت ویروس ممکن است علت های متعدد و پیچیده ای از اختلالات متابولیسم گلوکز.

آن نیز شناخته شده است برای سال های بسیاری است که عفونت ویروس می تواند باعث تسریع دیابت نوع 1.

"رجیستری با تمرکز بر روی به طور معمول جمع آوری داده های بالینی است که به ما کمک خواهد کرد بررسی انسولین ترشحی ظرفیت مقاومت به انسولین و خود ایمنی آنتی بادی وضعیت به درک چگونه Covid-19 مربوط به دیابت و توسعه" گفت: گل میخ محقق استفانی Amiel. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن