کمک به سوی یک سیاره سبزتر با 7 گام ساده

محیط زیست است و بدون شک در هسته اصلی زندگی ما و تخریب آن ممکن است بر سلامت کل اکو سیستم است. و سیاره است. تغیی

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399

محیط زیست است و بدون شک در هسته اصلی زندگی ما و تخریب آن ممکن است بر سلامت کل اکو سیستم است. و سیاره است. تغییر آب و هوا یک واقعیت ثابت شده. تاثیر شدید الگوهای آب و هوایی افزایش سطح دریا جنگل زدایی ، در میان جدی ترین مسائل منجر به ویرانی از افراد و خانواده ها و جوامع جوامع در سراسر جهان است.

در حالی که دولت و نهادهای مدنی در ادامه به نقش مهمی را در ارائه پشتیبانی برای بهتر آماده شدن برای بیشتر شدید آب و هوا و اجتماعی و اقتصادی و زیست محیطی ما به همان اندازه مسئول به نقش خود در ساخت این سیاره را به مکانی بهتر و شروع به کمک به این اقدام آب و هوا با برخی از تغییر ساده در عادات:

کاهش تولید گازهای گلخانه ای

انتخاب کردن برای حمل و نقل عمومی و یا ادغام هر زمان که ممکن است و یا با استفاده از حمل و نقل پایدار مانند دوچرخه سواری ، در این هوشمند جهان را هوشمند تماس را انتخاب کنید یک ماشین جدید و دوچرخه با سوخت کارآمد مدل است که می تواند صرفه جویی در گاز و کاهش انتشار کربن خود را در طول سال. در واقع این بسیار معمول عادت مردم در برخی از توسعه یافته ترین و, محیط زیست شهرستانها در سراسر جهان.

هیچ به پلاستیک

پلاستیک هرگز واقعا از بین می رود! این شده است گفت: برای راه بیش از حد بسیاری از بار در حال حاضر. امروز ما هنوز هم می تواند پیدا کردن میلیاردها پوند از پلاستیک چرخش همگرایی ساخت تا حدود 40 درصد از جهان را اقیانوس سطوح. آن زمان برای شروع کردن زباله های پلاستیکی با استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد هنگامی که ما به مغازه می گویند هیچ به استفاده و پرتاب بطری های آب کیسه و نی و اجتناب از محصولات ساخته شده از یا پیچیده شده در پلاستیک.

Plastics
موضع در برابر پلاستیکی استفاده کنید بیشتر قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت گزینه های. Pixabay

توجه به برچسب

از قهوه به میوه و سبزیجات تعدادی از گزینه های خارج وجود دارد می تواند ما را به گونه اما کمک نمی کند ما به خوبی حفظ محیط زیست است. انتخاب نمایشگاه خبره کالا زمانی که ممکن است برای حمایت از صنعت اختصاص داده شده به تولید پایدار و کارگران پرداخت دستمزد عادلانه. تبدیل به مواد غذایی آلی مضر را آفت کش ها را از ما زمین و آب حفاظت از کارگران مزرعه حیوانات وحشی و خانواده خود را. مواد غذایی سالم و تغذیه خوب هستند نگرانی همگان است.

حفظ آب

کمبود آب در هند است که در جریان بحران تاثیر می گذارد که نزدیک به 600 میلیون نفر در هر سال است. به طور متوسط یک فرد زباله تا 45 لیتر آب در هر روز است که 30 درصد از آب مورد نیاز هر فرد در هر روز. کاهش مصرف آب با در نظر گرفتن کوتاه تر دوش شسته و صرفه جویی در آب و سیاره.

پایدار لباس/مد

لباس پوشیدن مهم نیست! با وجود این تغییر سریع و پایدار adaptions ما مد و صنعت نساجی هنوز هم شدیدا تاثیر منفی بر روی این سیاره است. اکثر پارچه های ما می پوشند هستند سنتتیک یا برخی با وجود اینکه طبیعی ممکن است مصرف منابع عظیمی. بنابراین آن است که همیشه یک ایده خوب برای بررسی پوشاک برچسب ها بروید و برای پارچه های ساخته شده با استفاده از الیاف گیاهی با ریشه مانند TENCEL و ECOVERO. این الیاف نه تنها کمک در بالا بردن زیبایی شناسی از پارچه بلکه در بسیاری از راحتی و عملکرد. آنها ارائه یک کمتر محیط مساعد برای رشد باکتری در حالی که نگه داشتن پوست ما احساس خوش سرد و خشک است. و مهمتر از همه اینها 100 درصد زیست تخریب پذیر با به طور قابل توجهی کمتر ردپای کربن.

دنبال NewsGram در Instagram برای انتشار به روز رسانی در خوراک خود را

رشد گیاهان خود را

اگر شما استفاده نشده آیتم های آشپزخانه و یا ظروف قدیمی مانند; پیر لیوان مواد غذایی غذای آماده جعبه و غیره. نه پرتاب آنها را دور. شما می توانید به یک makeover به فضای خود را با کاشت سبزی مانند نعنا, گشنیز, جعفری, حتی فصلی پنجره گل سمت راست بر روی پنجره.

Herbs
رشد گیاهان خود را یک ایده دوستدار محیط زیست است که می رود راه طولانی است. Pixabay

مرض جرب و کمپوست زباله های آشپزخانه

در یک دنیای ایده آل تمام آشپزخانه را انتخاب کردن صفر-زباله های پخت و پز. شما همیشه می توانید استفاده از تمام آلی زباله های آشپزخانه برای ایجاد کود در خانه برای گیاهان خود را مانند پوست تخم مرغ, میوه و سبزی برای لایه برداری استفاده می شود برگ های چای و غیر چرب زباله. خانه کود تهیه می شود در هیچ زمان برای تغذیه گیاهان خود را.

همچنین بخوانید: چگونه است که صنعت سرگرمی متاثر از این بیماری همه گیر

از آن زمان به چنین عادات ساده بخش مهمی از زندگی روزمره. در حالی که آنها کاملا ساده و تاثیر مثبت آن می تواند اضافه می شود شگفت انگیز است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن