مصرف کنندگان جریان بیش از 5 ساعت روزانه محتوای آنلاین در هند

یکs محتوای جریان میدارد تا سرعت در مستند تایمز هند مصرف کنندگان در حال حاضر درگیر با ویدیو های آنلاین در سراسر

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

یکs محتوای جریان میدارد تا سرعت در مستند تایمز هند مصرف کنندگان در حال حاضر درگیر با ویدیو های آنلاین در سراسر طیف به طور متوسط پنج ساعت و 16 دقیقه هر روز که بالاترین رقم در سطح جهان یک گزارش جدید نشان داد در روز چهارشنبه.

مصرف کنندگان در سراسر جهان بیش از چهار ساعت از ویدئو های آنلاین هر روز با بالاترین روزانه مشاهده در هند با توجه به محل موردتوجه وتماشای عموم شبکه های پیشرو محتوای دیجیتال پلت فرم تحویل.

در هند 97.8 درصد مردم در حال حاضر استفاده از چت تصویری به احساس بیشتر متصل و 65.4 درصد استفاده از آن را چند بار در روز این یافته ها نشان داد.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"در چند ماه گذشته شده اند وجود دارد تغییرات چشمگیر و رفتارهای جدید در ویدئو آنلاین مصرف از همه نوع. Covid-19 ثابت کرده است که سرخپوستان همیشه آماده برای انطباق با فناوری های جدید," گفت: Ashwin رائو مدیر فروش موردتوجه شبکه.

Indians streaming over 5 hours of online content daily
97.8% نفر در هند در حال حاضر استفاده از چت تصویری به احساس بیشتر در ارتباط است. (تصویر نماینده). Pixabay

"این Covid-19 همه گیر نیز تحت فشار قرار دادند, جریان فراتر از سرگرمی و اخبار. مردم به طور فزاینده ای با استفاده از ویدئو های آنلاین برای ارتباط با دیگران و دریافت اطلاعات مهم," او اضافه شده است.

به عنوان جریان می شود و طبیعی جدید در ارزان اطلاعات طرح عظیم دو سوم (64.3 درصد) از مصرف کنندگان خود را به حال اول e-sports تجربه در طول بیماری همه گیر.

با دیگر حوادث زندگی می کنند لغو شد و همچنین بیش از دو سوم (68.8 درصد) از پاسخ دهندگان نیز با حضور خود اولین کنسرت مجازی.

ورزش نیز رفتن آنلاین. در خط با روند 55.6 درصد سرخپوستان گفت که آنها تا به حال شرکت در یک آنلاین تناسب اندام کلاس و دیگری 26.8 درصد برنامه ریزی برای انجام این کار در شش ماه آینده.

مصرف کنندگان با استفاده از ویدئو های آنلاین برای دسترسی به اطلاعات حیاتی است.

اکثر مردم (91.7 درصد) باید با استفاده از ویدئو های آنلاین به ماندن آگاهانه با تماشای زندگی می کنند جریان سخنرانی ها و کنفرانس های مطبوعاتی در طول بیماری همه گیر. در حالی که 70.3 درصد مردم livestreamed مطالب در سایت های خبری 21.4 درصد از پاسخ دهندگان livestreamed محتوا در رسانه های اجتماعی.

حتی متولدین (63 درصد) در حال حاضر لحن به زندگی می کنند جریان اخبار و اطلاعات آنلاین.

به عنوان همه گیر است مصرف کنندگان را مجبور به کار از راه دور 93.8 درصد از مردم معتقدند که ویدیو های آنلاین مجهز آنها برای حفظ فعالیت های روزانه.

یک سوم (30.8 درصد) از مصرف کنندگان ارائه شده است توانایی برای کار از خانه برای اولین بار و می گویند ویدیو های آنلاین به آنها کمک می کند ماندن متصل به همکاران (23.3 درصد) و موثر تر کار می کنند (50 درصد).

Indians streaming over 5 hours of online content daily
67.3% سرخپوستان اند و یا برنامه ریزی برای استفاده از ویدئو های آنلاین برای توسعه حرفه ای و یا برای یادگیری یک مهارت جدید. (تصویر نماینده). Pixabay

بیش از نیمی (67.3 درصد) دارند و یا برنامه ریزی برای استفاده از ویدئو های آنلاین برای توسعه حرفه ای و یا برای یادگیری یک مهارت جدید گفت: این گزارش.

همچنین بخوانید: این است که چرا زنان در نگه داشتن فشار خون خود را پایین

این بیماری همه گیر است و همچنین موجب افزایش سریع در پزشکی از راه دور در هند. حدود نیمی (45.8 درصد) از پاسخ دهندگان خود را ملاقات کرد, دکتر تقریبا.

"این روند انتظار می رود که به گذشته فراتر از همه گیر با یک سوم (34.6 درصد) از پاسخ دهندگان جهانی برنامه ریزی برای برگزاری telehealth قرار ملاقات در شش ماه آینده گفت:" این گزارش. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن