کنگره راه اندازی پورتال چت برای کمک به بالا رشته کارگران

سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی گفت که ساخت برادران مبارزه با هر یک از دیگر نمی تواند به نفع کشور است. Wikim

توسط ABDOOSNEWS در 21 اردیبهشت 1399
Rahul Gandhi
سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی گفت که ساخت برادران مبارزه با هر یک از دیگر نمی تواند به نفع کشور است. Wikimedia Commons

سابق کنگره رئیس جمهور راهول گاندی در روز جمعه با حمله به سیاست های دولت مرکزی و گفت که وحدت در تنوع است قدرت ما و قدرت کشور را افزایش می دهد با متحد کردن همه.

او گفت: "ساخت برادران مبارزه با هر یک از دیگر نمی تواند به نفع کشور است."

راهول گاندی صحبت شد در مراسم روز ملی قبیله ای رقص در جشنواره اینجا را در چتیسگر در روز جمعه.

او گفت: "بدون در نظر گرفتن همه با هم هر دین و هر طبقه قبیله ای Dalit یا عقب مانده اقتصاد کشور نمی تواند اجرا شود. تا زمانی که همه مردم این کشور متحد هستند تا هر کس صدای شنیده شده در مجمع و در Lok سبها هیچ چیز می تواند انجام شود در مورد بیکاری و یا در مورد اقتصاد است."

Rahul Gandhi Congress
راهول گاندی پرسش های مطرح شده در مورد وضعیت اقتصادی کنونی. Wikimedia Commons

Rahul پرسش های مطرح شده در مورد وضعیت اقتصادی کنونی و امداد با توجه به چند را انتخاب کنید: "اقتصاد در حال اجرا توسط دهقانان کارگران فقیر و قبایل. اگر همه پول داده است به 10-15 نفر demonetisation انجام شده است اشتباه GST اجرا شده است و سپس اشتغال را نمی توان ایجاد شده در هند, اقتصاد نمی تواند اجرا شود."

قدردانی از طرح های گرفته شده توسط Chhattisgarh, دولت, راهول گاندی گفت: "در اینجا به کشاورزان و جوانان قبایل زنان شنیده و در حال بدست گرفتن دولت رو به جلو است."

"با هم همه گرفتن این دولت رو به جلو است. آن را می سازد تفاوت خشونت را کاهش داده است در اینجا اقتصاد در اینجا دیگر سبقت متحده است. این تفاوت قابل مشاهده است چرا که هیچ چیز می تواند ساخته شده توسط هم پاشیده این کشور نمی تواند بهره مند ساخت برادران یکدیگر مبارزه کنند."

همچنین به عنوان خوانده شده - PM, Narendra Modi, راه اندازی طرح برای مقابله با کمبود آب در هند

توصیف ملی قبیله ای جشنواره به عنوان نماد وحدت در تنوع راهول گاندی گفت: "قبایل آمده اند و از نقاط مختلف کشور است. آنها را نمایش فرهنگ و هنر در اینجا وحدت دیده می شود در تنوع است."

سه روز ملی قبیله ای رقص در جشنواره آغاز شد و در روز جمعه در علم کالج زمین در پایتخت که در آن قبایل را از 25 متحده شرکت خواهد کرد. هنرمندان از بنگلادش و سری لانکا و تایلند و اوگاندا بلاروس و مالدیو نیز با حضور در این جشنواره است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن