شرکت استخدام احساسات برای دانش آموزان میان همه گیر

این بیماری همه گیر است منفی تحت تاثیر قرار پردیس-استخدام سناریو در سراسر کشور. در میان وحشت از بیکاری و lay-of

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

این بیماری همه گیر است منفی تحت تاثیر قرار پردیس-استخدام سناریو در سراسر کشور. در میان وحشت از بیکاری و lay-offs, یک سوم از دانش آموزان تایید کرد که آنها باید یک پیشنهاد کار در دست. از این دانش آموزان نزدیک به 44 درصد گزارش شده است که خود را به پیوستن به تاریخ به تعویق افتاده اند در حالی که یکی دیگر از 9 درصد تایید کرد که پیشنهادات خود شده اند نورد می گوید: یک بررسی.

نزدیک به 33 درصد گفت که کارفرمایان در حال پاسخ به آنها در مورد وضعیت کار خود را ارائه می دهد. در حال حاضر اکثریت دانش آموزان در حال تعویض سریع به کار آنلاین پورتال به شکار برای یک کار در حالی که یکی دیگر از 17 درصد در حال مصرف ارجاع مسیر و اتصال خود را با کالج فارغ التحصیلان این بررسی می افزاید.

دنبال کنید با ما در Facebook صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

Firstnaukri.com یک end-to-end پردیس استخدام پلت فرم انجام این بررسی با دانشجویان در سراسر دانشگاه ها در هند با هدف درک پالس در سرمایه گذاری و کارآموزی در میان بحران کنونی است.

از این دانش آموزان نزدیک به 44 درصد گزارش شده است که خود را به پیوستن به تاریخ به تعویق افتاده اند در حالی که یکی دیگر از 9 درصد تایید کرد که پیشنهادات خود شده اند نورد. Pixabay

این شرکت در حال به تعویق انداختن پردیس دیسک و توسل به عصر جدید فن آوری راه حل های مجازی از جمله مصاحبه و ارزیابی آنلاین به استخدام نامزدهای مختلف دانشگاه. آن ضروری خواهد بود برای دانش آموزان شروع به آماده شدن برای مصاحبه از راه دور به عنوان یک راه جدید استخدام می شود.

این Covid-19 کارجویان مطالعه برای سنجش تاثیر مداوم و همه گیر در لایو سرمایه گذاری در هند است. این بررسی انجام شده با دانشجویان در تمام دسته (2020 به 2023) در سراسر دوره های مختلف. نتایج بر اساس بیش از 1300+ پاسخ که 80 درصد پاسخ از دانشجویانی بود/B. Tech درجه.

اظهار نظر در این بررسی Sharad Sindhwani کسب و کار سر Firstnaukri.com گفت: "این بیماری همه گیر است ضربه قرار دادن چشم انداز 2020 دسته ای در سراسر 82 درصد کالج ها. آن را بیشتر نهفته کارآموزی ارائه می دهد 74 درصد از پیش دانش آموزان سال آخر. این دانش آموزان نه از دست دادن روحیه خود را و رفتن مجازی برای یادگیری خود و همچنین مصاحبه های استخدامی است. در واقع بسیاری از شرکت ها نیز با استفاده از جدید سن راه حل های فناوری به استخدام از راه دور."

همچنین بخوانید: HSS فعالیت های در طول COVID-19 بحران

در این دوران سخت آنلاین دوره های آموزشی و گواهینامه های اولین انتخاب در میان فرشنرس به پل هر مهارت/دانش شکاف. هفتاد درصد از دانشجویان در حال حاضر مشترک به دوره های آنلاین.

جالب است بدانیم که در زمان بیماری همه گیر است نهفته عالی آموزش و پرورش قصد دارد 80 درصد مورد بررسی فارغ التحصیلان. اکثریت زیادی از دانش آموزان نیز با توجه به مستقل به عنوان یک آینده ای مناسب گزینه های حرفه ای. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب