کمیسر امیدوار سانی هاس مقاوم در برابر تماس با او ترک ایران بیش از سخن گفتن نژادی

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:03 PM EDT Jun 29, 2020سانی هاس که به چالش کشیدن شهرستان کمیسر فر

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

سانی هاس که به چالش کشیدن شهرستان کمیسر فرانک مان در حزب جمهوری خواه اولیه در ماه اوت می گوید او هیچ قصد تغییر خود را ثبت نام رای دهندگان به خود را از حزب.

یک نژادی لقب استفاده شده توسط هاس که او ادعا می کند در آمد از paraphrasing یک فرد او را شناسایی کرده و درخواست یک تماس از رئیس Lee County جمهوری خواهان برای هاس به ترک این حزب است.

مان یک الوا ساکن است که به دنبال انتخاب مجدد به او متوالی چهارم ترم در کمیسیون از منطقه 5 شمال شرق شهرستان و لهیق اکرس. منصوب شد به پر کردن جای خالی در سال 1994 و 2006.

اما هاس که گفت: استفاده از N-کلمه شد حتی در صحبت کردن در مورد سخنان دیگران هیچ برنامه ای برای ترک این حزب و ادعا می کند او شده و هدفمند توسط محلی حزب کمیته اجرایی.

بیشتر: کمیسیون نامزد معذرت خواهی می گوید: او به نقل از 'سیاست گذاران و shakers در استفاده از نژادی لکه دار کردن

از انتخابات 2016: هاس تنش لهیق را در نقش لی آینده

حزب جمهوری خواه رئیس جاناتان مارتین گفت: حزب بود "شوکه به شنیدن" کلمات هاس در پاسخ به یک ایمیل است که او امیدوار است برای به انجام رساندن در صورت انتخاب به عنوان یک شهرستان کمیسر.

مارتین یک وکیل محلی که قبلا یک دستیار دادستان در Glades شهرستان با صدور بیانیه عمومی خواستار هاس به خود را خارج از حزب با ثبت نام مجدد و تغییر خود ،

"حزب جمهوری خواه از فلوریدا است "شوکه به شنیدن و در نتیجه محکوم آپارتاید به زبان مورد استفاده توسط Sonny هاس گفت:" بیانیه منتشر شده توسط مارتین.

جمهوری خواهان می گویند خود را برای تماس هاس به خارج از مسابقه بود برن اخیر با توجه به نژادی و عدالت مسائل است که باید به دنبال مرگ جورج فلوید که کشته شد در حالی که در پلیس ببرن در مینیاپولیس.

"وجود دارد یک بحث است و سپس رای به توبیخ او برای استفاده از این زبان استفاده می شود که او ... وجود دارد در حال حاضر بوده است متعدد و گزارش های رسانه ها در خارج وجود دارد" مارتین گفت. "بسیاری از افراد در هیئت مدیره را به عهده گرفت که او یا رفتن به چیزی می گویند یا دفاع از خود استفاده یا برداشت از مسابقه است و او مطمئنا نمی شد رفتن به ماندن در این مسابقه به عنوان یک ثبت نام جمهوری خواه است."

اما هاس که عذرخواهی کرد و اعتراف کرد استفاده از لقب توهین آمیز بود و غیرقابل دفاع گفت: حزب فقط نمی خواهید او را.

"هر نامزد خواهد شد و به شما بگویم اگر شما در دسته آنها خواهد هر چیزی را ممکن است برای نابود کردن شما" هاس گفت. "چرا نمی خواهد شما با من تماس گرفت و من را به الوار و چوب 'آنچه شما فکر? این چه مورد؟' آنها هرگز به من به نام آنها هرگز مورد سوال من است."

مارتین گفت: حزب اتحاد بدون مراجعه به وادار هاس به حذف جمهوری خواه 'R' از جای خود در انتخابات.

استفاده از کلمه نامناسب در آمد که هاس در پاسخ به یک سوال از یک لهیق مقیم در مورد آنچه که او ممکن است انجام دهید به عنوان یک شهرستان کمیسر.

در یک ایمیل و پاسخ به رای دهندگان هاس اشاره به آنچه او ادعا شد انتقاد او دریافت کرده است در مورد آنچه که او ادعا کرد که استفاده از فدرال وزارت مسکن و توسعه شهری بخش 8 پرداخت اجاره به حرکت افراد و خانواده ها از فورت مایرز و به لهیق زمانی که مسکن عمومی پروژه های در حال خالی برای تعمیر و بازسازی است.

"اما من آن را می گویند — آن را به من گفته شد و در ادامه گفته می شود به من یک شماره از سیاست گذاران و shakers در فورت مایرز" گفت: ممکن است در مصاحبه با اخبار مطبوعات. "پرتاب N-word اطراف مثل من اشتباه است."

یکی دیگر مکرر جمهوری خواه نامزد مت میلر از الوا که در حال اجرا است برای تقویم ملک در بازار اولیه انتخابات گفت: با موافقت هاس که نظرات نشان "paraphrasing آنچه که مردم دیگر گفته بود:" در صحبت با رای دهندگان.

"من موافق با (هاس' بیانیه) از آنجا که من می دانم که آن را گفت. من قصد ندارم به از منابع خود را, اما من می دانم دقیق فرد که در آن گفت:" میلر که محلی گفت: رهبران حزب نمی خواهید هاس در این مسابقه است. "اگر آنها رو کمی چیزی است که آنها می توانید با ارنج زدن بر روی آنها در حال رفتن به آن را به بانک."

هاس شکایت که محلی ایران نیست او را قبل از آن کمیته اجرایی به از او بخواهید توضیح دهد که قبل از مارتین با صدور بیانیه ای.

"چگونه یک دولت سابق دادستان چگونه او به من اتهام تحت پیگرد قانونی قرار من محکوم به من حکم من بدون هر اونس با توجه روند؟" هاس گفت. "است که یک اتهام بود که یک e-mail, ارسال ایمیل توسط من. من موافقت و عذرخواهی کرد که این اشتباه بود."

مارتین گفت: هیچ قدرت برای حذف هاس از انتخابات.

"تحت قانون فلوریدا حزب حق ندارد به حذف کسی که بخواهد به ثبت نام به عنوان یک رای دهنده در آن حزب و یا ثبت نام به عنوان نامزد با وابستگی حزب" مارتین گفت. "اگر ما تا به حال این اقتدار ما خواهد بود."

مارتین همچنین گفت که آن را مناسب برای کمیته اجرایی به عمل داده می شود حزب جمهوری خواه تاریخچه در مسائل نژادی و قدمت آن به مخالفت با برده داری قبل از جنگ داخلی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن