کمیسر برایان Hamman پس از جلسه با COVID-19 خواستار گسترش Lee County تست

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 21, 2020بازگشت به کار پس از کشمکش ب

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

بازگشت به کار پس از کشمکش با COVID-19 Lee County کمیسر برایان Hamman پیشنهاد کرده است که گسترش coronavirus تست در شهرستان است.

و Hamman گفت: مردم نیاز به دانستن سریع تر اگر آنها آلوده شده توسط ویروس است که باعث COVID-19.

"من یک حامی بزرگ از تست بیشتر من می خواهم به راه اندازی تست و حتی بودجه ما مراقبت دلار اینجا را در شهرستان" Hamman گفت. "من شده است به صحبت کردن با ما county مدیر و کارکنان ما در مورد آنچه ما می توانیم در مقابل هیئت مدیره به پشتیبانی حتی برخی از شهرستان بودجه آزمایش."

قبلا: Lee County کمیسر برایان Hamman تست مثبت برای COVID-19

بیشتر: شهرستان در ضربات $450K برای تست ویروس

بیشتر: Lee County اهداف کسب و کار مهد کودک, اجاره و رهن در فاز اول COVID-19 بازیابی هزینه های

مراقبت یک $134.5 میلیون کمک هزینه فدرال ساخته شده به فلوریدا شهرها و استان ها از بیش از 150 ، 000 مردم است. در Lee County, $22 میلیون بود اختصاص داده شده برای کمک به افرادی که کار از دست داده و نمی تواند پرداخت برای مسکن و آب و برق و صورتحساب دریافت کسب و کار در عملیات مهدکودک ارائه کمک های, کمک, مواد غذایی pantries و ارائه تجهیزات حفاظت شخصی برای کسب و کار.

Hamman بود پشت در های قدیمی County Courthouse دوشنبه پس از پاک بودن از هر گونه مسائل بهداشتی ناشی از ویروس است.

منطقه 4 کمیسر علنا اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت در جولای 8. او در بر داشت به روشنی از این بیماری روز جمعه گذشته.

Hamman و همسرش ربکا هر دو آزمایش مثبت پس از توسعه علائم به نظر می رسید که بیشتر شبیه به کسانی که از یک سرماخوردگی یا جزئی آلرژی نسبت به برخی از عموم درک علائم COVID-19.

"او تا به حال سرفه به مدت دو روز نبود که واقعا خشونت آمیز سرفه آن را فقط یک کمی سرفه" Hamman گفت. "مال من بود فقط واقعا مورد خفیف."

اما پس از آن مواد غذایی و نوشیدنی ها دیگر طعم مانند مواد غذایی و نوشیدنی یا هر چیز دیگری که برای ماده.

"مرده سادگی از دست دادن طعم و مزه و بوی" Hamman گفت. "این عجیب ترین تجربه — نه قادر به بوی قهوه خود را به قادر به طعم و مزه مواد غذایی خود را, شما می توانید از نوشیدن قهوه و آن را مانند طعم آب می تواند گرم خوردن بال مرغ و آن را به طور کامل تمیز می کند."

در حالی که نه یک حامی نیاز مردم را به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی, Hamman با اشاره به نیروهای بازار به عنوان یک راه برای بالا بردن سطح حفاظت با انتخاب خرده فروشان که نیاز و یا تشویق به استفاده از ماسک به عنوان یک تصمیم گیری کسب و کار.

"مصرف کنندگان در حال حاضر یک انتخاب اگر شما یک مصرف کننده که می خواهد به مغازه در یک محل است که یک ماسک قیمومیت وجود دارد برخی از فروشگاه ها که معرفی هستند اما نیاز به" Hamman گفت. "اگر شما یک مصرف کننده که می خواهد به مغازه تنها در یک فروشگاه که در آن شما نیاز به در حال حاضر کسانی که انتخاب در دسترس است."

سیاسی سرسخت محافظه کار Hamman پیشنهاد کرد که بازار می تواند موثر تصمیم گیری است.

"آن است که در واقع یک تصویر چگونه با این نسخهها کار بازار" او گفت:.

نقاشی بر روی خود تجربه Hamman گفت: مشخص شد که با پوشیدن ماسک می تواند به جلوگیری از گسترش این بیماری توسط افرادی که قوی علائم.

"من تا به حال آغاز شده و به طور داوطلبانه با پوشیدن یک ماسک قبل از من بیمار" Hamman گفت. "اگر من باید در هر دوره زمانی (قبل از تشخیص) زمانی که من قبل از علامت شانس پایین تر است که من می خواهم که نیست که گسترش آن را به کسی که در طول زمان."

در پیشنهاد بیشتر تست Hamman گفت: آن را آسان تر برای کارکنان به بازگشت به کار هنگامی که آنها دریافت تماس است که آنها مورد نیاز است و به این معنی که آنها می توانید شروع به سرعت با یک آزمون جدید در نتیجه ،

"قاب زمان به نوبه خود این آزمون در اطراف شده است بیش از حد طولانی به منظور ایجاد این نوع اشتغال تصمیم گیری," او گفت:.

این زوج دو فرزند بودند تحت تاثیر قرار نمی, او گفت:.

"من چهار ساله شده است, دعا در هر شب در اطراف میز شام 'عزیز خدا می تواند شما را به کروناویروس در زباله" است که به معنای واقعی کلمه است آنچه که او دعا می کند," Hamman گفت.

"او می دانست که ما تا به حال تست شده و شب زمانی که فرد به نام با نتایج آزمون من گذاشت و او داد زدم:" آیا ما باید coronavirus? و من گفتم: "آره دوستان ما و او گفت:" من می خواهم به آن را ببینید آن را در اینجا.'"

در پایان ماه آوریل و پس از 3 سال یعقوب Hamman خواسته بود پدر خود را به انجام آنچه او می تواند به پارک و زمین بازی بازگشایی شد.

پدرش بموقع ثبت پسر خود را از نظر قانونی مورد نیاز لابی ورود به سیستم به عنوان میان کسانی که لابی او را به عنوان یک شهرستان کمیسر جوان Hamman به دنبال یک دستور اجرایی که در زمین های بازی و سرگرمی خانواده مراکز بازگشایی شده است.

پس از آزاد بودن از ویروس, مشاوره از Hamman است که به بررسی کنید حتی علائم خفیف.

"این حتی نمی باید به یک بیماری که در آن شما احساس می کنید واقعا بد پس از دریافت آن موارد خفیف بررسی و منزوی خود," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن