کمیسیون نامزد معذرت خواهی می گوید: او به نقل از 'سیاست گذاران و shakers در استفاده از نژادی لکه دار

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:01 PM EDT 29 مه سال 2020نامزد لی شهرستان کمیسر آمده است تحت بررس

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

نامزد لی شهرستان کمیسر آمده است تحت بررسی و نقد برای استفاده از نژادی لکه دار برای توصیف برخی از ساکنان لهیق اکرس.

استیون "سانی" هاس گفت که او تنها به تکرار زبان استفاده می شود به او فورت مایرز "سیاست گذاران و shakers" او حاضر به شناسایی.

هاس اعلام نامزد برای منطقه 5 کرسی در هیئت شهرستان کمیسیون. این منطقه شامل مقدار از شمال شرقی لی شهرستان از جمله لهیق. آن است که در حال حاضر نمایندگی کمیساریای فرانک مان است که به دنبال انتخاب مجدد.

در صبح روز یکشنبه مکاتبات با لهای ساکن اریک Engelhart, هاس دو بار استفاده از کلمه "n----r" در یک ارز بعد از ارسال به شهرستان کمیسیون.

هاس توضیح می دهد که خود را به مرجع نژادی لکه دار کردن در نظر گرفته شده بود به تکرار چه کسی منابع او به عنوان یکی از تعدادی از "سیاست گذاران و shakers" در جامعه کسی که با او ارتباط برقرار اما بارها و بارها حاضر به شناسایی.

"پرتاب N-word اطراف مثل من اشتباه است" هاس گفت: در طولانی مصاحبه با اخبار مطبوعات.

"اما من آن را می گویند — آن را به من گفته شد و در ادامه گفته می شود به من یک شماره از سیاست گذاران و shakers در فورت مایرز," او گفت:.

Engelhart نوشته بود هاس و پرسید: "چرا باید من به شما رای می دهند و اگر انتخاب شما ایستاده تا زمان کمیسیون که انجام می دهند درست برای لی شهرستان؟"

هاس در پاسخ به Engelhart در دو ایمیل, است, اعلام کرد تنها "آماده ای؟"

دوم شد و 521-کلمه بحث در مورد آنچه هاس معتقد است که مشکلات پیش رو برای لهیق اکرس.

بیشتر: صاحبان خالی زیادی که سوخت لهیق براش آتش سوزی می تواند به پرداخت هزینه های آتش

بیشتر: سرشماری می تواند به معنی پول برای منطقه; رژه در لهیق اکرس کمک می کند تا به گسترش این پیام

در یک مرجع هاس می نویسد: در مورد سال 2020 آمار تعداد که هنوز هم در حال پیشرفت است و نشان می دهد که لهیق اکرس قومی را خواهد بود 20% سفید 20% و 60% اسپانیایی هنگامی که شمارش کامل است.

"کوبا در حال استعمار لهیق; لهیق است 40 درصد رشد کرده" هاس نوشت. "چیز خنده دار است. نمی توان آن را یک n----r چهارم بعد از همه. آن خریداری خواهد شد تا با کوبا است. اما آنها در حال خرید و اجاره. آنها در حال کار مردمی است."

هاس با اشاره به این ایده که تنها 40 درصد از خانه در دسترس بسیاری در لهیق ساخته شده ترک اتاق را برای نهایی 60 درصد رشد داشته است.

هاس معتقد است که بیشتر اقلیت های در حال حرکت به لهیق پس از رد مسکن عمومی در فورت مایرز. او ادعا می کند که برخی از کسانی که تا به حال به حرکت در خارج از خانه های عمومی در حالی که خواص بودند در حال بازسازی هستند که با توجه متحده وزارت مسکن و توسعه شهری بخش 8 مسکن کوپن و گفت: برای حرکت به لهیق اکرس.

او همچنین با اشاره به ساکنان سیاه به عنوان "رنگی" کلمه ای یک بار استفاده عموم اغلب به عنوان شناسایی زبان در دوران تبعیض نژادی در مکان اقامت.

"Lehigh تبدیل شده بود به یک رنگی محله های طراحی شده توسط. برای بازسازی قلعه [sic] مایرز. آنها پاره کردن بخش 8 مجتمع و به مستاجران کوپن." هاس نوشت. "Lee County اجازه پیمانکاران ساخت ارزان خانه های مقرون به صرفه و duplexes به جای بخش eighters در."

هاس سوال شد به طور خاص با اخبار مطبوعات درباره این ادعا که او به تکرار آنچه به او گفته شد توسط شخص دیگری و از او پرسید که "سیاست گذاران و shakers" استفاده از کلمه

"همه آنها انجام" هاس پاسخ داد. "من قصد ندارم بگم; من هرگز می گویند."

وقتی هاس پرسیده شد که آیا او توضیح ممکن است از دست دادن اعتبار با برخی از اگر او آشکار نیست که استفاده از این کلمه در صحبت با او تکرار شده است که او را تنها می گویند "سیاست گذاران و shakers و نمی خواهد شناسایی افراد است."

"انتخاب من بود از کلمات خوب است ؟ نه در همه" هاس گفت: "آیا من متاسفم که ؟ بله ببخشید من گفت: n----r."

Lee County, عضو هیئت مدیره مدرسه Gwyn gittens می تنها شخص سیاه و سفید در حال حاضر در خدمت به عنوان یک عضو از دولت حاکم بر هیئت مدیره در این شهرستان گفت: او بر این باور است که هاس گفته بود, به در راه است که در آن سیاه پوستان هستند demeaned هستند اما نمی دانم که آیا آنها با استفاده از کلمه نامناسب در صحبت با هاس.

"اما من نمی رفتن تا آنجا که به می گویند N-word مطرح شد. من معتقد بودم آن را بازنویسی کرد —هرگز فراموش نکنید, من برای اولین بار اقلیت در هیئت مدیره مدرسه از لی شهرستان در 130 سال" gittens می گفت. "به من اعتماد کن. به من اعتماد کن. من می دانم."

هاس با اشاره به gittens می به عنوان یکی از تعدادی از "مربیان" برای او در مسائل مربوط به مردم از رنگ و ایستاده در موقعیت که کلمات توهین آمیز در ابتدا صحبت های دیگران است.

"من نژادپرست است. این است که درست می گویند ؟ من می خواهم اجازه دهید (gittens می) یک سوئیچ کردن و شلاق زدن, سکس ورونیکا کفاش بیش از حد" هاس گفت. "من آموخته اند که از همه این دوستان بیش از حد (زمان فورت مایرز عضو شورای) جانی خیابان (سابق شورای) LeVon, Sims, همه آنها, اما آنها می گویند این است آنچه پسرم در حال صحبت کردن در مورد این چیزی است که او را به مبارزه."

هاس ادعا می کند که چشم انداز خود را از لهیق اکرس یکی از خود در حمایت از جامعه به عنوان مخالف به کسانی که آن را به یک محل برای ارسال اقلیت زندگی می کنند.

در تبادل ایمیل با Engelhart او حمله مان رکورد در لهیق.

"با فرانک مان در مقر ما خواهد بود و از چپ به دفع کردن برای خود آنها ادامه خواهد داد به تخلیه زباله در لهیق," او نوشت. "این چیزی است که من گفته شد: ما باید برای قرار دادن n-----s در جایی."

هاس متهم نیست مان استفاده نژادی تهمت. او در برابر مان در سال 2016 را از دست داد در اصلی.

"من می خواهم طبقه کارگر مامان در لهیق از رنگ خود را به یک خانه نمی تواند دست یک کوپن می شود و گفت: ما نمی خواهیم شما را به یک خانه در اینجا مسکن به صورت رایگان به زندگی می کنند, بیش از وجود دارد ... من اهمیتی نمی دهند اگر شما گفت: لهیق اکرس قرار بود به کل جامعه سیاه و سفید, من می خواهم مالکیت خانه" هاس نوشت.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای در تفسیر مان گفت که از آن شده است 40 سال پس از یک کاندیدای سیاسی خواهد با استفاده از کلمه نامناسب ،

"من شگفت زده از آنچه من به عنوان خوانده شده" مان گفت. N-word نشده است شنیده ام از یک سیاستمدار دهان حتی در جنوب, در بیش از 40 سال است. و نه باید آن را."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب