کول هرلی: 'گفت: COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال است که کتمان'

کول Hurley ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 9:45 AM EDT 22 مه سال 2020قبل از اینکه من به گوشت و لوبیا از کل این

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

قبل از اینکه من به گوشت و لوبیا از کل این موضوع من فکر می کنم این منصفانه است به شما یک کمی به عقب داستان در مورد آنچه باعث می شود من کنه.

من دوست دارم یک خنده خوب من واقعا معتقدم که داشتن درک خوبی از حس شوخ طبعی شما را از طریق سخت ترین بخش از زندگی خود را. این حس شوخ طبعی مورد نیاز در جعبه ابزار خود را از زندگی باید شامل طیف وسیعی از طنز, جمله طنز.

من با مطرح کردن موضوع طنز به این دلیل است که واقعا تنها راه برای توصیف وضعیت ما در حال حاضر به عنوان ارشد کلاس. ما صرف هر روز برای 12 سال گذشته که مایل مدرسه خواهد بود. دوازده سال از اوایل صبح و اواخر شب می تواند هر محقق مایل به مدرسه آمده ، بعد از این همه زمان رویاهای ما باید در نهایت به حقیقت می پیوندند.

بیشتر: سلام ارشد: Ida بیکر دبیرستان بهار سالمندان

عکس: ECS جشن آن grads با سالنامه حیاط نشانه کاروان از کلاه و لباس

اینجا جایی است که طنز در می آید: در حال حاضر آن است که یک واقعیت همه ما می خواهید برای رفتن به عقب. من می توانم با اطمینان بگویم که من صحبت می کنند به راحتی 75 درصد از کشور ما را سالمندان وقتی که من می گویند ما خواهد هر چیزی را برای رفتن به عقب. خوشبختانه ما کامل جعبه ابزار تا زمانی که طنز مشت ما در صورت ما قادر به رول با آن و سپاسگزار این سال ما.

در حال حاضر به اصلی دوره به عنوان وعده داده شده من فکر می کنم گفتن COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال کتمان حقیقت است. این رویداد نه شکل اما به طور کامل دمیده من ارشد سال است. این مایه تاسف است به فکر می کنم که زمانی که من و هزار نفر بر هزار نفر از ارشد همسالان خود در سراسر جهان را به فکر می کنم بزرگ خود را در سال آخر آنها نمی خواهد فکر می کنم از فارغ التحصیلی پارگی کیسه آب و یا ارشد سفر. و نه آنها را فکر می کنم از یک زمان از جهان گسترده ای از ترس و عدم اطمینان.

ما بزرگ شده اند تا به تماشای فیلم و خواندن کتاب و گوش دادن به پدر و مادر ما,' داستان از فارغ التحصیلی و در سال آخر. آن سخت است برای نگاهی به این وضعیت به هیچ وجه دیگر از مطلق سرقت. منظورم این است که چه چیزی این است. ما وعده داده شده چیز خاصی (مدل و فارغ التحصیلی) ما در تمام طول زندگی و در آخر دوم آنها گرفته شده بود. به عنوان انسان ما اغلب نگاه به اختصاص سرزنش برای ما غم به کسی اما با همه گیر شدن در گسل وجود دارد یک شخص نیست ما می توانیم یک نقطه انگشت در. با همه چیز در حال دور گرفته شده و هیچ کس به سرزنش این یکی از خسته کننده ترین زمان در زندگی ما است. با که گفت, من با اعتماد به نفس کامل است که ما آن را از طریق. که با توجه به جدیدترین علاوه بر این به ما toolbox.

در شروع سال 2020 زیادی ترس در میان دوستان و همکلاسی بود و ترس از جنگ جهانی سوم. بدیهی است که هیچ چیز تقسیم کشورها و جمعیت مانند یک جنگ جهانی. بنابراین زن و شوهر از سال پیش جهان ما تقسیم شد به یک نقطه که نشده است دیده می شود در نسل. در حال حاضر فقط چند ماه بعد از جنگ است آخرین چیزی که در ذهن هر کسی. این بیماری همه گیر ساخته شده است من فکر می کنم در مورد جایگاه من در جهان است اما از آن ساخته شده است من فکر می کنم در مورد جهان و مشکلات آن است. اگر جنگ در انتظار قرار داده شد به این معنی آن ضروری نیست. با این حال گفت: شاید ما با استفاده از این زمان برای تصمیم گیری آنچه مهم است برای سیاره ما است. برای ادامه به تقسیم و یا برای قرار دادن ما تفاوت را کنار گذاشته و تغییر آینده فرزندان ما.

ارشد, مقالات

"Tianji ژانگ:" ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما"

"جیمز DeChoch: 'به کلاس 2020, کلاه ها را به شما'

"امیلی Venglar: 'من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم در آن'

"کول هرلی: 'گفت: COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال است که کتمان'

"Karsyn Pasanowic:" من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان'

"Shaznay Benwarisngh: 'شیشه ای من در نهایت شکست'

"مدیسون رینولدز: 'قادر به دیدن پیشرفت ایجاد یک بزرگتر حس امید'

"راسل کالدرون:" هیچ یکی از خنده در حال حاضر'

"بیلی Micard:" من همیشه تعجب می کنم اگر چه'

"در خود واژه ها: کلاس 2020 به ما نشان می دهد چگونه به بالاتر از یک بیماری همه گیر با 'مشاوره مریم گلی'



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن