شهر بسته اجاره کمک سایت پس از سیل از تماس بیشتر COVID-19 مرگ و میر و موارد گزارش شده

شهر هوستون سایت جدید طراحی شده برای رسیدگی به اجاره کمک درخواست به دلیل COVID-19 مالی اثرات تصادف نیست شنبه با

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

شهر هوستون سایت جدید طراحی شده برای رسیدگی به اجاره کمک درخواست به دلیل COVID-19 مالی اثرات تصادف نیست شنبه با وجود زودتر گزارش که آن را به حال به گفته شهردار سیلوستر ترنر.

آن را فقط آن را تعطیل هنگامی که مقامات نمیفهمد آن را از پول گفت: ترنر در یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی. معلوم 15 میلیون دلار رفتن نیست همه که دور. ترنر گفت: بیش از هزاران رفته بود آنلاین به در سایت در برنامه اداره غیر انتفاعی BakerRipley. آن را فراهم خواهد کرد تا به $1,056 هر ماه به ساکنان بودند که در اواخر آوریل و مه اجاره پرداخت اما که تا آن زمان تا به حال شده است در حال حاضر.

بسیاری از مردم که امیدوار بود به اعطا می شود پول هرگز حتی به درخواست.

آن زمان فقط 90 دقیقه برای سایت و شنبه صبح. "11:30 a. m. کل 15 میلیون دلار بود خسته" ترنر گفت که او امیدوار است برای کمک های بیشتر از سوی دولت فدرال برای هزاران نفر از هوستون مستاجرها که نیاز به کمک پس از زیان کار عظیم با توجه به COVID-19 کسب و کار خاموش شدن ناگهانی.

به نام او پاسخ روشنی نشانه "وجود دارد که نیاز فوق العاده ای در سراسر شهرستان." هدف این است که برای پول به تایید مستاجرها در پایان این ماه است.

ترنر همچنین گزارش شده سه مرگ و میر بیشتر ناشی از coronavirus آوردن مجموع به 104 و دیگری 117 موارد جدید در این شهر آوردن که در مجموع به 5,030. شهرستان هریس شد گزارش 84 مجموع مرگ و میر و 3,591 مجموع موارد مثبت در روز چهارشنبه.

در پاسخ به پرسش ترنر گفت که او انتظار نداشت که قادر به باز کردن این شهر استخر شنا در هر زمان به زودی با توجه به این که اجتماعی فاصله خواهد بود بسیار دشوار است برای حفظ وجود دارد. او همچنین گفت: "وجود خواهد داشت هیچ راهپیمایی در ماه ژوئن" و این که این شهرستان در تاریخ 4 ژوئیه جشن احتمالا خیلی متفاوت تر از گذشته است. .



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن