مرکبات رشد, گاو, گله دار, FGCU زمین اهدایی بن هیل گریفین III می میرد در 78

سوزی Schottelkotte در لکلند معینمنتشر شده 11:51 PM EDT Jul 25, 2020FROSTPROOF — بن هیل گریفین III نسل سوم مرکب

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

FROSTPROOF — بن هیل گریفین III نسل سوم مرکبات رشد و گاو گله دار که تبدیل به یک رهبر در صنعت کشاورزی در سطح ایالت سرطان درگذشت روز شنبه. او 78.

گریفین بومی روستایی Frostproof جامعه در جنوب شرقی Polk County آموخته شده در خانواده کسب و کار از زمین تا کار خود را در کنار پدر.

"او یک خدا مرد" دوست دیرین جیم هرست گفت: "و فقط یک مرد سخاوتمند. او برکت و او را نعمت."

گریفین بود و یکی از حامیان سرسخت آموزش و پرورش از جمله اهدای یک برآورد از 1000 هکتار به دولت برای ساخت و ساز در سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه در نزدیکی فورت مایرز.

مانند پدرش قبل از او گریفین ارائه یک دست ثابت در هدایت متعلق به خانواده مرکبات و گاو شرکت بن هیل, گریفین, Inc., دوستان گفت.

"او نقطه در کسب و کار خود تصمیم گیری گفت:" برادرزاده اش باکستر Troutman.

گریفین بود قلمه از مرکبات امپراتوری و موفقیت خود را به رهبری او را پذیرفته به هر دو فلوریدا کشاورزی سالن از شهرت و فلوریدا مرکبات Hall of Fame در سال 2009. گریفین بیوگرافی در فلوریدا مرکبات سالن از شهرت وب سایت آمده است:

"در زمانی که صنعت شده است و در مواجهه با بسیاری از چالش های دلهره آور است که باعث بسته شدن متعدد مرکبات اشخاص بن هیل, گریفین, Inc. گسترش یافته و متنوع و رشد تحت هوشمند و جامع جهت یک مرد است که همیشه نگه داشته رفاه کل کشور در خط مقدم از ذهن خود.

"سخاوت خود را خوب خواهد شد و فراست کسب و کار بهره مند شده اند و تحصیل کرده های بی شماری مردم — هر دو در داخل و خارج از کشاورزی آرنا را ترک خواهد کرد و یک میراث است که در دادن نگه داشتن دور به آینده است."

Troutman گفت: عمویش چهارم از فرانسیس و بن هیل گریفین جونیور پنج فرزند یاد می شود در میان خانواده خود را حس شوخ طبعی است.

"بسیاری از مردم نمی همیشه می بینیم که او در یک بازی سرگرم کننده مرد" Troutman گفت. "من همچنین به یاد بیاورید که در مزرعه خانواده — پدرسالار-اموال — و وجود دارد خواهد بود 40 یا 50 از ما وجود دارد برای برخی از رویداد. کسی تا به حال به رهبر آن گروه و بن هیل, خواهد, صدای سنج ایجاد کردن. ما به رسمیت شناخته شده خود را رهبری و موقعیت خود در خانواده است."

Troutman گفت: گریفین بود مستقیم-تیراندازی تاجر که به نام چیزهایی که او آنها را دیدم.

"بن هیل یک پارس," او گفت: "اما او تا به حال حتی بزرگتر قلب است."

گریفین تاسیس کمک هزینه تحصیلی در کالج های متعدد از جمله دانشگاه فلوریدا Stetson, Bethune Cookman و محلی در دانشگاه فلوریدای جنوبی و وبر و وارنر دانشگاه.

هرست گفت: گریفین باقی مانده درست به زادگاه خود از Frostproof به عنوان به خوبی.

"هر سال او یک کمک مالی به هر کلیسا در Frostproof گفت:" هرست که در خدمت به عنوان خزانه دار از Frostproof کلیسای مسیح. "من هرگز پرسید چرا. من فقط از او تشکر کرد."

سوزی Schottelkotte را می توان در رسید suzie.schottelkotte@theledger.com یا 863-533-9070. او در توییتر دنبال کنید @southpolkscene.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن