کلیساها کشتی با دوباره باز کردن برای COVID 19-خسته با احتیاط وفادار

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020درهای کلیسا را دوباره باز به مؤمنا

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

درهای کلیسا را دوباره باز به مؤمنان در جنوب غربی فلوریدا. ثابت, سوالات حال وقتی که و چگونه.

تصمیم خرما در سراسر تقویم. برای اولین کلیسای پروتستان از بونیتا اسپرینگز و خیلی بیشتر صمیمی سنت Demetrius کلیسای ارتدوکس در شهر ناپل در این روز باز آمده است و رفته است.

"عامل اصلی این است که ما باید یک کار بسیار بزرگ و پناهگاه صندلی که در بیش از 1300 نفر بنابراین ما به این نتیجه رسیدند اجتماعی فاصله خواهد بود یک مشکل نیست" گفت: Craig Goodrich پاستور از اول پروتستان به دنیا آمد. اول آن باز خدمات ممکن است 3 درو 80 نفر به اوایل خدمات و 200 تا آن ساعت 10 صبح در عبادت. "دو صد از 1,300 بسیار خوب نسبت به اجتماعی فاصله."

بیشتر: کاتولیک ها در Collier, Lee, می تواند بازگشت به کلیسا آغاز مارس 18 با محدودیت

سنت Demetrius از سوی دیگر یک کلیسای کوچک در جنوب ناپل. آن اسقف اعظم به تایید برای کلیساها به باز کردن به محدود حضور و غیاب اگر آنها می توانند ملاقات و مقررات است که در زمان به حساب مربع و یک "میزبان تمام محدودیت" در ضد عفونی و بهداشتی.

"این بدان معناست که ما می توانیم هشت نفر در کلیسا به علاوه روحانیت گفت:" برگرد. گلب McFatter آن کشیش مسئول است. به عنوان یک نتیجه مردم باید رزرو برای حضور در یک سرویس. "ما نمی خواهیم در این موقعیت تبدیل مردم به دور است."

دو قانون به نظر می رسد جهانی است.

  • اجتماعی فاصله مورد نیاز خواهد بود. که ساده تر خواهد شد برای جنوب غربی فلوریدا نسبت به دیگر مناطق کشور به دلیل فصل زمستان جمعیت که کلیساهای ساخته شده اند در سمت چپ برای تابستان. کلیساها تماس گزارش معمولی تابستان یکشنبه حضور و غیاب توسط 35 تا 60 درصد.
  • دقیق روش های تمیز کردن استاندارد خواهد شد. برگرد. نانسی Mayeux کشیش از کلیسای متحد متدیست در ناپل طول می کشد ضروری سیاست از فلوریدا کنفرانس کلیسای متحد متدیست و یکی از آنها او اشاره کرد این است که دستشویی باید پس از هر استفاده تمیز.
  • اعضای کلیسا که احساس ناراحت کننده در محصور پناهگاه در نقطه را تشویق به ماندن در خانه. در نامه ای از کاتولیک اسقف فرانک Dewane کلیساها باز خواهد شد خدمات آغاز مارس 18, اما تقدیر از نماز جمعه حضور و غیاب تمدید شد از طریق ژوئن 28.

نه چندان جهانی:

  • این سوال که آیا اجازه می دهد تا جماعت و سرایندگی آواز. یکی از ستونهای ترین کلیسا در روزهای یکشنبه است سرودهای خوانده شده توسط جماعت و/یا گروه کر.

St. mary's کلیسای اسقفی در بونیتا اسپرینگز برنامه هیچ گروه آواز به دلیل مستند تمایل برای اطلاعات بیشتر و سخت تر رو آئروسل از خوانندگان بکشید. آن همسایه کلیسای پروتستان آیا شامل حداقل یک جماعت سرود در آن ممکن است از 10 خدمات. به عنوان یک اقدام احتیاطی پاستور کریگ Goodrich خواسته مردم نیست به نشستن به طور مستقیم در پشت شخص دیگری.

اولین کلیسای باپتیست در ناپل است رفتن و حتی بیشتر: آن است که از بین بردن هر ردیف از صندلی ها از پناهگاه خود را قبل از آن باز خدمات ممکن است 30 و 31. مردم خواسته می شود به ترک سه کرسی بین خود و کسی که بخشی از گروه خانواده گفت: Kenneth Bonnett پاستور ارتباطات در کلیسا.

"ما احتمالا یکی از امن تر کلیساها" Bonnett گفت و اشاره کرد که از آگهی ها توضیح سیاست خواهد بود در ورودی و همچنین بر روی صفحه نمایش در مقابل محراب.

سنت Demetrius گروه کر آواز خواندن در طول خدمت.

"که تنها دو یا سه نفر" McFatter توضیح داد.

  • یک نیاز از ماسک صورت. پوشیدن ماسک برای جلوگیری از قطرات عطسه و یا سخنرانی یک عمل به شدت توصیه می شود از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. اما آن را یک پل در برخی از کلیساها نمی خواهم برای عبور.

Mayeux که کلیسا را به آنها نیاز ایالات فلوریدا Methodist کنفرانس فلسفه موجز: "این فقط یک نفر تصمیم گیری است. آنها در حال به خطر انداختن افراد دیگر است."

اسقف فرانک Dewane مندرج در آن نامه خود به کاتولیک اسقف نشین از ونیز که شامل تمام از جنوب غربی فلوریدا کلیساها: "(ما) از مؤمنان همکاری به پوشیدن ماسک صورت و آوردن آنها را با ضد عفونی کننده دست برای استفاده از آنها."

"ما در حال ترک است که به افراد و خانواده ها برای تصمیم گیری برای خود" Bonnett گفت: First Baptist. First Presbyterian در بنیتا نیز ارائه شده است. برخی از جماعت آمد و در آن ساعت 10 صبح در مارس 10, خدمات پوشیدن ماسک, اما بیشتر به نظر می رسید که حذف آنها را هنگامی که آنها نشسته بودند.

بیشتر: علاوه بر این رستوران چه کسب و کارهای دیگر باز کرده اند از ناپل به فورت مایرز, کیپ مرجان?

این نوع از جزئیات آنچه ساخته شده است کلیسای متحد متدیست در فلوریدا محتاط در مورد بازگشایی با توجه به Mayeux. کلیساهای آن نمی تواند ارائه پرستش در محراب تا ژوئن 15: "این به ما می دهد زمان برای آماده سازی," او گفت:.

کلیسا در ایالت کنفرانس مونتاژ یک نیروی کار که شامل کارشناسان بهداشت و چندین گروه کاری تحت آورده است که در 3,500 روحانیت و وضع اعضای. وظایف خود را از محدوده موثر مایع به جماعت آموزش و پرورش است. کسانی که مسئولیت گرفته خواهد شد تا توسط کمیته در کلیساهای محلی.

"ما دوباره آنچه که ما در حال انجام هر دو هفته" Mayeux گفت.

"بسیاری از کلیساهای ما باید مردم آسیب پذیر," او گفت: با اشاره به فلوریدا جمعيت مسن تر. "ما می خواهیم به خطا در کنار ایمنی است."

برخی از زمینه سیاست نیاز دردناک بودجه شیفت او گفت: "یکی از الزامات این است که حمام و سرویس بهداشتی تمیز شود بعد از هر استفاده. که گران است. و کار فشرده."

بیشتر, آن, پیش دبستانی و تابستان اردوگاه های لغو شده از طریق تابستان است. "این را به من غم انگیز است. من عاشق دیدن بچه ها," او گفت:. "اما دوباره بچه ها یک ظرف پتری برای گسترش میکروب ها."

در سنت ماری کلیسای اسقفی در بنیتا جماعت هوازدگی خروج از یک کشیش در همان زمان آن را به عنوان هوازدگی coronavirus بحران است. آن پیشوا از نزدیک به 15 سال Rev. G. Michael Rowe, اعلام برنامه های خود در ماه ژانویه است.

"من فکر نمی کنم او انجام داده اند که اگر او تا به حال شناخته شده چه بود به آینده" گفت: پل Judkins ارشد سرپرست و یا رئیس جمهور از جماعت تصمیم گیری شورای شناخته شده به عنوان vestry. "اما همه چیز تعیین شده بود در حرکت است."

هنوز Judkins احساس سنت مری دارای یک پایه محکم از بحران. وی با اشاره به هدایت از اسقفی اسقف نشین جنوب غربی فلوریدا; قوی گسترش جماعت مسئولیت و رهبری یک کشیش کاردانی به Rev. لایحه Faupel که به آن کشیش در شارژ در طول جستجو برای یک رهبر جدید است.

"ما امیدوار به بازگشت در کلیسا در برخی از مد پنطیکاست یکشنبه (31 مه)," او گفت:. "اسقف وعده داده است که ممکن است 20 او را به ما برخی از اطلاعات است."

این کلیسا در حال حاضر در جریان آن پنج شنبه عشای ربانی با محدودیت از دخالت بیش از 10 نفر در این سرویس هیچ خدمت و همدلی شراب و هیچ گروه آواز. اما کلیسا کسب و کار رفته است Judkins گفت. در واقع به دلیل آن پروتستان همسایه خواهد بود با استفاده از پارکینگ خود را برای تجهیزات ساخت و ساز, St. mary's حتی در زمان توزیع غذا در روزهای دوشنبه برای وعده های غذایی از امید.

First Baptist ساخته شده است که تصمیم به لغو آن تابستان ماموریت سفر خوب و مطابق با تجربه برای اعضای جماعت. Bonnett می گوید که واقعیت تاسف از این بیماری همه گیر. تاریخ از آن تعطیلات مدرسه کتاب مقدس نیز به عقب رانده و می تواند دوباره: "ما در حال تلاش برای تصمیم گیری در 30 روز در پیشبرد" Bonnett گفت.

بیشتر: بونیتا اسپرینگز برای باز کردن فضای پارک به عنوان Lee County, آسانسور, ساحل, محدودیت

مربوط به علم العبادات کلیساها که توزیع نان و شراب در عشای ربانی سرویس دارای چالش های خاص. برخی از کلیساها را نبرند توزیع شراب; دیگران نیاز به کسانی دریافت نان به آن را در دست خود و نه در زبان.

برای سنت Demetrius سنت شده است به ارائه شراب را با یک قاشق. در حال حاضر McFatter گفت: قاشق باید بررسی شود در الکل دانه قبل از آنها استفاده می شود دوباره.

بازدید از COVID آگاهانه خدمات

اولین کلیسای پروتستان از بونیتا اسپرینگز در 9751 بنیتا, ساحل, جاده SE یکی از اولین کلیسا در جنوب غربی فلوریدا شروع به باز کردن آن خدمات ارائه پنج شنبه عبادت آوریل 3

در مارس 10, آن را به خود جلب کرده بود چند صد نفر از شرکت کنندگان به آن ساعت 10 صبح خدمات. Greeters با ماسک صورت برگزار می شود باز کردن درب. دیو نیکولز یک سالمند در کلیسا با نزدیک شدن به یک نقطه محدود — بازدید کننده های جدید را به عنوان آنها راه می رفت.

"من تصمیم به بازگشت. همسر من تصمیم او را راحت تر ماندن در خانه و تماشای سرویس," او گفت:. او و کاردانی پاستور Steven Grant با اشاره به ویژگی های آنچه که اساس حقیقتا یک لمس-سرویس رایگان:

  • نقاب داوطلبان نگه داشتن درب باز است. حتی بالکن را می توان از دو مجموعه از باز کردن پله ها در عقب از پناهگاه. (وجود دارد آتش از پله فرار و آسانسور و همچنین برای کسانی که مجهز به دستکش و یا ضد عفونی کننده دست.)
  • مجموعه سبدهای در narthex یا لابی در عقب کلیسا بنابراین مردم می توانند در ارائه پاکت. برای کسانی که حمل ضد عفونی کننده دست و یا خود ضد عفونی کننده دستمال مرطوب کلیسا نیز ارائه می دهد یک لمس-سیستم کارت اعتباری کیوسک وجود دارد.
  • هر دو خوانش و سرودهای ارائه شده بر روی دو صفحه نمایش های ویدئویی در جلوی کلیسا بنابراین hymnals و انجیل مورد نیاز نیست.
  • ظروف ضد عفونی کننده دست واقع شده در اطراف محراب.

Pews در حال محو کردن پس از هر یک از آن دو خدمات "به خصوص پشت pews که در آن مردم تمایل به گرفتن زمانی که آنها در حال گرفتن تا" گرانت اشاره کرد.

بیشتر: با احتیاط از خارج از شهر جمعیت ذغال سنگ محدود, ساحل, ساعت, پارکینگ در تعطیلات آخر هفته

Shirl و Teich اروین اعضای جماعت گفت: آنها تا به حال تجربه با غذای بیرون اجتماعی با استفاده از فاصله مورد نیاز است.

"ما احساس می کنیم اگر رفتن به رستوران و اجتماعی فاصله ما قطعا می تواند به اینجا می آیند" Shirl ایروین گفت. "ما به تماشای هفته گذشته برای دیدن اگر آن را به نگاه امن انجام دهد."

"بدیهی است که احساس می کنید در کلیسا چیزی است که شما نمی توانید در خانه. این یک احساس است که شما در حال نزدیک شدن به خدا اینجا" Teich اروین اضافه شده است. هر دوی آنها با پوشیدن ماسک.

برخی از این جماعت در آمد با پوشیدن ماسک اما بیشتر به نظر می رسید که حذف آنها را هنگامی که آنها نشسته بودند. شارون لیلل شده است که یک عضو از 26 سال بود که با پوشیدن یک ماسک و شک و تردید بود از هشدار که او را در تلویزیون دیده می شود: "من باور نمی کنم نیمی از آن را," او گفت:.

"این کلیسا است. آن را هرگز نباید بسته شده اند," او گفت:. "این حق من از آزادی مذهبی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب