کلیساها تغییر به خدمات آنلاین به یادگیری راه های جدید برای عید پاک یکشنبه

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:38 AM EDT May 8, 2020Furloughs, اخراج, درهای بسته, این اتفاق

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399

Furloughs, اخراج, درهای بسته, این اتفاق می افتد در سراسر بسیاری از کسب و کار در سراسر کشور, در سراسر جهان و اینجا در جنوب غربی فلوریدا.

مالی اثرات در نهایت تاثیر کلیساها.

در برخی از آنها در حال حاضر.

با یکشنبه عید پاک نزدیک و مسیحیان بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این تجمع به عیسی مسیح در روز جمعه مصلوب شدن و رستاخیز سه روز بعد از آن منطقه شبان گرفته اند COVID-19 چالش ها و تبدیل آنها به فرصت است.

چالش ها و فرصت ها وجود داشته است مقدار زیادی از هر دو.

"من فکر می کنم این چالش برای ما خوب هستند" گفت: Gary Cox کشیش در کلیسای مسیحی از فورت مایرز. مانند بسیاری از کلیساها در لی و ذغال سنگ شهرستان آن را نقل مکان کرد و خدمات آنلاین. آن را به حال خود آخرین فرد خدمات 15 مارس. از آن زمان به ضبط عبادت و همدلی یک خطبه و یک ارائه پیام و جریان آن هر روز صبح یکشنبه پس از.

این اتفاق خواهد افتاد دوباره این عید پاک یکشنبه.

"من فکر می کنم هر چیزی که شما برای انجام یک کلیسا برای یک دوره طولانی زمان و در مورد کلیسا بوده است 2000 سال شما می توانید به یک شیار" کاکس گفت. "این درب باز می شود به صورت خیلی بیشتر قادر به تماس دوستان و همسایگان. قبل از این ما تا به حال 1000 نفر در روز یکشنبه. در سه روزهای یکشنبه در حال حاضر که ما شده ایم آنلاین سه یا چهار هزار نفر در هفته به دیدن آنچه که ما تولید کند.

"مردم گفت:" من هرگز نمی تواند دوست من برای آمدن به کلیسا اما من می توانید از آنها بخواهید برای تماشای آنلاین.' و آنها در واقع تماشای آن. چالش هایی هستند که ما چگونه می توانیم به مردم چیزهایی است که ارزشمند خواهد بود و نه فقط رفع اشکالات. ارزشمند و معنی دار پر از امید و تشویق? چگونه ما که در دست مردم را?"

'یک قدرت بالاتر از coronavirus': SWFL کلیساها انطباق با زندگی در زیر همه گیر

کلیساها نیز به رسمیت شناخته اند: بدون تجمع چگونه آنها پول را به دست خود را? کلیساها باید وام مسکن قبوض آب و برق و کارکنان پرداخت. به علاوه بسیاری از کلیساهای محلی ماموریت های پشتیبانی و علل دیگر به صورت محلی در سراسر کشور و در سراسر جهان است.

بسیاری از کلیساها در حال حاضر در حال حاضر در محل.

دیگران مانند کشیش جیمز بینگ و دوستی Missionary Baptist Church در فورت مایرز نیست.

"ما نمی آوری tithes در یک ماه" گفت: بینگ که به طور معمول منجر به یک جماعت از حدود 600 و قبل از COVID-19 اهدا $20,000 به یک تنسی جامعه است که ویران شده است توسط یک گردباد. "ما همچنین در تلاش برای راه اندازی چیزی برای مردم به ارسال خود را tithes," Bing گفت. "مردم می خواهند به من بدهید. و آنها بوده است و رسیدن به خروج. بسیاری از کلیساهای ساخته شده اند که تنظیم.

"ما از سازمان های محلی به عنوان به خوبی. ما در خدمت صبحانه در کلیسا هر یکشنبه صبح برای بی خانمان ها و مهمانان ما. که متوقف شده است. این چیزی است که ما لذت می برد انجام می دهند. هنگامی که شما نمی توانید خود را به طور منظم و روزمره ما مانند بسیاری از خانواده ها است. ما خم از شکل."

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا فروشگاه های مواد غذایی را در استخدام های جدید, دیدن جمعیت زیادی به عنوان موج تقاضا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

تغذیه بی خانمان به یک جزء اصلی از خدمت برای بسیاری از منطقه کلیساها متوقف شده است توسط برخی از آنها به دلیل انجام این کار به شکل یک جمعیت است که می تواند گسترش coronavirus گفت پاستور Jorge اکودو از کلیسای گریس که دارای سه Lee County دانشگاه و یک چهارم در ساراسوتا.

"ما هیچ کنترلی بر آنها تجمع پس از آنها دریافت مواد غذایی" گفت: اکودو که مرکزی فورت مایرز پردیس تغذيه شده 300-400 نفر در هر هفته بیش از 10 سال گذشته است. "متاسفانه ما تا به حال برای متوقف کردن آن را انجام می دهند. آن را ویرانگر به ما. این خیلی ضد شهودی به آنچه که ما انجام دهد. ما خوراک مردم و ارائه آنها امید و عشق به خدا.

"اما ما باید این دستور به شما اجازه جمع مردم چون آنها می شوند. وجود تنش بین مردم و نیازهای واقعی و نگه داشتن آنها را سالم. آن را مطلق مبارزه برای ما. این دردناک. این دوستان ما هستند. نه مثل ما فقط جلو و یک کامیون و آنها را تغذیه.

"سلامت چیزی است که باید بالاترین اولویت در حال حاضر. این چه دولتی است که درخواست ما را انجام دهد."

بیشتر: لباس عروس, مدل لباس مغازه ها دیدن رها کردن در کسب و کار پس از coronavirus لغو

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دستور است برای جمعیت 10 یا بیشتر را بس است. کلیساها معاف هستند و از نظر قانونی هنوز هم می تواند جمع اگر آنها تصمیم به. اما بیشتر منطقه شبان درهای خود را بسته اند زیرا آنها بر این باورند در تعهد اخلاقی حفاظت از جماعت خود را از بیماری و در پیروی از رهنمودهای دولتی.

"اگر شما تا به حال به من گفت که شش هفته پیش که اصلی ما توسعه خواهد بود حاضر, من می خواهم به شما گفت که ما نیاز به انجام کار بیشتر در آن منطقه گفت: Russell Howard, پاستور در مکگرگر کلیسای باپتیست در فورت مایرز. "من 58 و بسیاری از کارکنان ما هستند که در محدوده سنی. و پس از آن شش هفته بعد از آن ما خون ما چگونه خدمت می کنند."

هوارد به نام کشیدن پلاگین بر روی فرد خدمات یک متعادل کننده عمل می کنند.

"این کتاب مقدس اولویت مونتاژ با کتاب مقدس اولویت اطاعت از قدرت" هوارد گفت.

کلمه از زندگی کلیسا در فورت مایرز ادامه داد به جمع چهار شنبه شب و یکشنبه صبح در حالی که همچنین در حال اجرا خود را جمعه در مدرسه برای کودکان. شبان گاسپار و میشل Anastasi نمی تواند نظر رسیده است.

هوارد کاکس اکودو و دیگران هر گفت: آنها نمی تواند توجیه در ملاقات با فرد در این زمان.

"اگر من درگیر شدن در بی پروا خطر افتادن از مردم..." هوارد گفت. "ما تا به حال به روده را بررسی کنید. شما قرار است برای عشق. و اگر شما همه با هم در حال حاضر من با داشتن یک زمان سخت در فراخوانی که دوست دارم. مختلف وجود دارد شبان در سراسر کشور ساخت آنچه آنها درک می شود خود را جسورانه شجاع موضع. من نه انتقاد موقعیت خود را. من متعجب و متحیر با خود استدلال است."

گفت: اکودو: "من قصد دارم به اضافه کردن که ما اجتماعی فاصله و خود قرنطینه بازتاب دوست همسایه ما. من عاشق همسایه من, اما من دور ماندن از همسایه چون اگر من بیمار هستم, من نمی خواهم آنها را به بیمار."

کلیساها که در حال حاضر در حال حاضر به راه اندازی قرار دارد بهتر از کسانی که نمی, اما منابع مالی در حال حاضر شده است یک عامل در بسیاری از کلیساهای منطقه. در کلیسای گریس حدود 70 درصد از آن در کیپ کرال پردیس به طور معمول به پول آنلاین. وجود دارد حدود 1800 نفر عضو وجود دارد. حتی آن مانع نیست منابع مالی از گرفتن ناگهانی شدید رو به پایین به نوبه خود اکودو گفت.

"دو هفته از نظر مالی ما در زمان یک ضربه بزرگ به خاطر ما نیست جمع" اکودو گفت. "ما شدن ما, پاها, زیر ما. ما باید تجهیزات و کارکنان و همه کسانی که انواع کارها. چگونه ما در این حرکت جدید ، ما همچنین می دانیم که مردم از دست دادن شغل خود و ما بسیار حساس است. بسیاری از کلیساها در حال تلاش برای کاهش هزینه های خود را کنید و سعی کنید به ماندن در وزارت به جامعه است.

"سه هفته پیش زمانی که آن را واقعا شروع به سطح شیب دار تا ما مجبور به بستن مدارس و کردند آن دسته از معلمان و کارکنان. و سپس کلیسای کارکنان ما تا به حال کردند هفت تمام وقت و تا به حال چهار ساعت خود را کاهش دهد. که فقط در یک دانشگاه است. در دیگران, ما تا به حال به یک نوع مشابه از درصد 30 به 35 درصد کاهش."

بیشتر: مستاجران در Publix متعلق به مراکز خرید نفس آه اقتصادی امداد

اخراج رخ داده در کلیساهای دیگر.

"مالی آمار واقعی است" هوارد گفت. "ما نقل مکان کرد و بسیار به سرعت. ما خدمات مواد غذایی صنعت است نه عامل. وجود دارد برخی از اخراج. ما امیدواریم به rehire که ما از این آمده.

"ما قرار داده اند تمام عملیات ما در ایمان ساختمان که در آن بسیاری از دفاتر ما. که اجازه می دهد تا ما را به اجرای ساختمان های دیگر در حداقل.

شما کار با حداقل تهویه مطبوع. ما باید با کاهش استفاده از دانشگاه ما. همه چیز, ما همه گرفته در سراسر-هیئت مدیره برش پرداخت. Missionary Baptist Church یک sacrificially سخاوتمندانه کلیسا. مردم ما در حال دادن هست. آن را ساده لوحانه فکر می کنم کلیسا از ایمنی است که."

در وحدت ناپل پاستور مارک آنتونی پروردگار است دیده می شود پول پایین اما بینندگان بالا برود.

"وجود دارد در مورد هشت نفر از ما که با هم وجود داشته باشد" گفت: خداوند از زنده جریان خدمات. "من ایستاده در این مرحله به دنبال در 500 صندلی های خالی.

"ما قطعا آن را احساس خواهد کرد. وجود دارد بدون شک در مورد آن است. به طور معمول مردم استفاده می شود به آینده در روز یکشنبه و قرار دادن یک بررسی در سبد. خوشبختانه ما شده است و آموزش افراد در متن به شما بدهد. شما می توانید بر روی تلفن خود را و یا آنلاین. ما با قرار دادن یک سیستم در محل حدود یک سال پیش اما مردم واقعا نمی شد با استفاده از آن. در حال حاضر مردم مجبور به استفاده از آن. و یا مردم در حال گرفتن زمان به ایمیل در یک بررسی کنید."

Flipside از منابع مالی بوده است افزایش تعامل مخاطبان.

تقریبا هر پاستور مصاحبه گفت: همه آنها رسیدن به مردم بیشتر آنلاین از در فرد است.

"یکشنبه گذشته ما تا به حال حدود 220 نفر بودند تماشای آنلاین" خداوند گفت. "اما پس از آن روز بعد ما تا به حال بیش از 1000 views."

برای عید پاک خداوند است که با داشتن افراد مختلف از جماعت ارائه تصویری از کودکان نگه داشتن خود را رنگ.

"ما می خواهیم به ایجاد یک ویدیو که" او گفت:. "موسیقی ما تیم ایجاد تصویری متفاوت عبادت آواز بخش های مختلف از این آهنگ. ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای استفاده از فن آوری به آن را جالب تر است."

آدم الکساندر پردیس پاستور در دروازه سران کلیسا که دارای 500 عضو به علاوه 2,700 در دو دانشگاه بوده و تطبیق با جریان آنلاین خدمات و همچنین.

"در فصول مثل این با یک بیماری همه گیر و بحران مردم درخواست بسیاری از سوالات" الکساندر گفت. "ما امیدواریم که به نقطه آنها را به عیسی مسیح. این تغییر نمی کند امید ما و طرز فکر ما در حال حرکت رو به جلو است. ما مشتاقانه منتظر به روز ما می تواند جمع آوری در فرد است. اما برای این فصل فعلی آن بوده است یک برکت و رحمت است. ما به شنیدن داستان در همه زمان ها است که مردم در سراسر کشور باید در تنظیم شده است. ما در حال شنیدن داستان در مورد همسایگان تنظیم در. شده است که بسیار عالی است."

بیل کلر یک ناپل اقامت 10 سال گذشته و بنیانگذار liveprayer.com در سال 1999 ضبط شده است موعظه و جریان آنها را به مدت 21 سال در حال حاضر. او 2.5 میلیون ایمیل مشترکین و او شده است جلوتر از منحنی به عنوان دیگر شبان شیفت به کلر مدل. او در این قطعه از مشاوره به صورت شبان یادگیری در پرواز با جریان آنلاین.

"شما نمی تواند نشان می دهد" کلر گفت. "این رو به شخصی باشد. وجود دارد به یک ارتباط شخصی. شما پیام خود را و همه از آن. اما باید به یک راه شما می توانید اتصال با مردم شخصا. کلیساها بیش از 25 سال گذشته یا بیشتر بدست دور از آنچه در آن قرار بود در مورد. آن را واقعا تبدیل به یک هفتگی تولید. آن را بسیار غیر شخصی. آنها بسیار با تمرکز بر فن آوری است. گرفتن آن وجود دارد خارج وجود دارد که فقط گام اول. مردم ولع مصرف که ارتباط شخصی.

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب