چین عبور امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ

Cهینا بالا مقننه در روز سه شنبه به اتفاق آرا به تصویب یک جارو امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ منع اعمال تجزیه طلب

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

Cهینا بالا مقننه در روز سه شنبه به اتفاق آرا به تصویب یک جارو امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ منع اعمال تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی به خطر انداختن امنیت ملی است.

قانون تصویب شده توسط کنگره خلق ملی کمیته دائمی (NPCSC) است که انتظار می رود برای حمل حداکثر مجازات از زندگی در زندان, به گزارش جنوب چین صبح پست (SCMP) روزنامه.

منابع گفت: SCMP که قانون تصویب شد به اتفاق آرا توسط کمیته دائمی را 162 اعضای ظرف 15 دقیقه از این جلسه آغاز شده است که در ساعت 9 صبح

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

در روز یکشنبه, NPCSC شروع یک جلسه ویژه پیگیری سریع این لایحه که به تصویب رسید در آخرین روز از سه روز جلسه.

China Passes National Security Law for Hong Kong
همه هنگ کنگ نمایندگان به ملت مشاوره خواسته شده است برای حضور در یک جلسه. Pixabay

در این پست گفته شد که قانون اساسی کمیته توصیه می کند که پکن در هنگ کنگ مینی اساسی خواهد کرد "بلافاصله پس از کمیته تصویب این قانون به بحث در مورد آن درج در ضمیمه سوم قانون اساسی".

همه هنگ کنگ نمایندگان به ملت مشاوره بدن مردم چین کنفرانس مشورتی سیاسی و پتروشیمی شده اند خواست برای شرکت در یک جلسه گفته می شود که یک جلسه توجیهی در این لایحه در دولت مرکزی دفتر رابط در روز سه شنبه بعد از ظهر.

قانون انتظار می رود که به اثر در تاریخ 1 ژوئیه 23 سالگرد این شهر تحویل به چین از حکومت بریتانیا با توجه به روزنامه.

تصویب این قانون بحث انگیز یک روز پس از چین اعلام کرد محدودیت های ویزا در آمریکا که "رفتار بسیار بد" بیش از هنگ کنگ.

پکن و واشنگتن شده بود قفل شده است و در افزایش دیپلماتیک بیش از سال در هنگ کنگ تظاهرات و امنیت ملی قانون است.

ما قبلا قول داد به هنگ کنگ از آن ترجیحی تجارت وضعیت و حال تصویب محدودیت های ویزا از مقامات چینی تلقی مسئول تضعیف محلی استقلال و آزادی.

پرداختن رسانه ها قبل از اینکه چین از هنگ کنگ اجرایی کری لام در روز سه شنبه گفت که هر یک از هشدارهای آمریکا یا دیگر دولت های خارجی برای تحمیل تحریم بر سر این موضوع "را نمی ترساند هنگ کنگ" و دولت شهرستان خواهد به طور کامل همکاری با پکن بر روی هر احتمالی اقدامات متقابل.

مدت کوتاهی پس از این قانون تصویب شد در پکن اعضای کلیدی هنگ کنگ pro-دموکراتیک Demosisto, پارتی, جاشوا وانگ, Nathan قانون و اگنس چو اعلام کرد که آنها را ترک کرده بود ،

China Passes National Security Law for Hong Kong
هنگ کنگ اجرایی کری لام گفت که هر یک از هشدارهای آمریکا یا دیگر دولت های خارجی برای تحمیل تحریم بر سر این موضوع "را نمی ترساند هنگ کنگ". Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: مایکروسافت توقف تبلیغات در Facebook, Instagram: گزارش

Demosisto اعتقاد بر این است به عنوان یکی از اهداف نخست قانون Wong نقش عمده ای در لابی سیاستمداران ایالات متحده برای حمایت از آنها به تصویب هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل می کنند در سال گذشته گفت: SCMP گزارش.

هنگ کنگ ملی مقابل یک طرفدار استقلال در گروه فعال به رهبری سابق مجلس Sixtus باجو لئونگ همچنین انتظار می رود به تعطیل فعالیت خود را در شهرستان.

در یک Facebook, پست, گروه که تشکیل شد در سال 2015 گفت: این امر در ادامه به ترویج هنگ کنگ برای استقلال از پایگاه های آن در تایپه و انگلستان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن