Chilika دریاچه پس از مرمت به سود بیش از 2 لاخ ماهیگیران می گوید بمبی-مدرس گزارش

عکس های هوایی از فلوید بنت زمینه است. Wikimedia Commons. در طول جنگ جهانی دوم بسیاری از فلوید بنت زمینه شد ی

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
عکس های هوایی از فلوید بنت زمینه است. Wikimedia Commons.
  • در طول جنگ جهانی دوم بسیاری از فلوید بنت زمینه شد یک ایستگاه هوایی نیروی دریایی
  • آملیا ارهارت اولین زن خلبان به پرواز در سراسر اقیانوس اطلس
  • هارپ یک گروه داوطلب با این نسخهها کار سخت برای حفظ, قدیمی, هواپیما

به خوبی شناخته شده هوانورد مانند آملیا ارهارت, چارلز لیندنبرگ Roscoe, Turner, Wiley پست و هوارد graced باند فرودگاه از شهر نیویورک برای اولین بار فرودگاه شهری فلوید بنت زمینه است. شگفت انگیز ترین بخش این است که در طول جنگ جهانی دوم بسیاری از فلوید بنت زمینه تبدیل شدن به یک ایستگاه هوایی نیروی دریایی.

در سال 1931 افتتاح شد این فرودگاه شد و پس از نام هوانورد و بروکلین, مادری, فلوید بنت. بنت بود دریافت کننده کنگره مدال افتخار در سال 1926 پس از او با هواپیما به قطب شمال است.

دنبال NewsGram در Facebook: NewsGram.com

نه JFK و نه لاگاردیا شد اولین فرودگاه در نیویورک است. شما شنیده ام که حق با شماست! پنهان در بروکلین اطلس خط ساحلی دروغ چه بود یک بار درخشان در فرودگاه; فلوید بنت زمینه. این فرودگاه به دور از در نظر گرفته سطل زباله, گذشته از این واقعیت است که آن را ساخته شده بود در حدود شش میلیون تن از محل های دفن زباله. با اینحال این فرودگاه که شاهد تکمیل بسیاری از حمل و نقل هوایی ، تاریخ در این رها فرودگاه غنی تر از آن آگهی مکرر یک بار شد.

Inside Floyd Bennett Field (NOP). Image source: Wikipedia
داخل فلوید بنت زمینه (NOP). منبع تصویر: ویکیپدیا

بسیاری از مشهور ترین هوانورد شروع سفر خود را از فلوید بنت. آملیا ارهارت اولین زن خلبان به پرواز در سراسر اقیانوس اطلس. چارلز لیندنبرگ بود اولین خلبان برای تکمیل انفرادی بدون توقف پرواز در سراسر اقیانوس اطلس. Roscoe ترنر به رسمیت شناخته شد و برای سرعت و شناخته شده بود به پرواز با حیوان خانگی توله شیر گیلمور. ویلی ارسال شد و اولین پرواز انفرادی در سراسر جهان, و او را در مقابل یک جمعیت از 50,000 در فلوید بنت. هوارد هیوز مجموعه ای از رکورد جهانی پرواز سریع ترین در سراسر جهان است.

بسیار شبیه امروز فرودگاه فلوید بنت زمینه تقویت جذاب ترمینال. در داخل آگهی می توانید حمل و نقل هوایی Bar & Grill یک دکه روزنامه فروشی و حتی یک رادیو استودیو. در این استودیو پخش جديدترين حمل و نقل هوایی سوابق و تلاش شد گفت: به کسانی که گوش دادن.

Floyd Bennett Field in New York. Image source: Wikipedia
فلوید بنت زمینه در نیویورک است. منبع تصویر: ویکیپدیا

رکورد شکسته شد و ثروتمند پرواز از فلوید بنت زمینه است. که به نظر می رسد مانند یک عمر پیش به عنوان چه بود یک بار درخشان در فرودگاه در حال حاضر خرابه ای تبدیل. هواپیما آشیانه خالی هستند (به جز یکی بسیار ویژه آشیانه B). این برج کنترل شده رها شده است. باند بود که یکی از اولین به بتن و الکتریکی روشن است که در حال حاضر تحت پوشش در علف های هرز. این حقایق هستند دلسرد کننده است. خوشبختانه برای vintage aircrafts که هنوز اقامت در فلوید بنت وجود دارد قابل اعتماد گروهی از داوطلبان کار سخت برای حفظ و تعمیر برخی از هواپیما.

دنبال NewsGram در توییتر: @newsgram1

در آشیانه B نهفته است تمام, قدیمی, هواپیما. این گروه داوطلب تاریخی هواپیما پروژه مرمت (هارپ) متشکل از داوطلبان اختصاص داده شده. بسیاری از آنها در حال سابق نیروی هوایی مکانیک و برخی از آنها به سادگی علاقه مندان به تاریخ. هر داوطلب نمایشگاه شور و شوق در مورد این هواپیما و با این نسخهها کار سخت برای حفظ روح فلوید بنت امروز زنده است.

در سال 1970 با خدمات پارک های ملی در زمان کنترل و شروع به بازگرداندن فلوید بنت. طبقه اول بازسازی شده است برای تقریبا همه از آن طراحی اصلی است. یک موزه کوچک نیز قرار داده شده است در برای گفتن مهمانان از افسانه ها و زندگی که یک بار graced ترمینال و باند. متاسفانه طبقه دوم یک داستان متفاوت است. طبقه دوم کنار گذاشته شد به عنوان خلبانان چهارم. اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی یافت می شود در اینجا به طور کامل ژولیده. و حتی بالاتر شما می توانید کنترل تور است که به طور کامل خالی از هر گونه تجهیزات هوانوردی.

Captain James A Mollison at Floyd Bennett Field, 23 October 1936 in front of his Bellanca Flash. Image source:Wikiwand
کاپیتان جیمز یک Mollison در فلوید بنت زمینه, 23 اکتبر سال 1936 در مقابل Bellanca فلش. منبع تصویر:Wikiwand

متاسفانه برای فلوید بنت راحتی چیزی است که در نهایت منجر به مرگ آن به عنوان یک فرودگاه است. جدید تونل که متصل ملکه و منهتن ساخته شده بود در سال 1940. به زودی پس از لاگاردیا در زمان خانه در شمال ملکه است.

یک بار لاگاردیا در زمان حضور خود در نیویورک اصلی فرودگاه فلوید بنت زمان در نقش پایگاه نیروی دریایی. بیشتر ساختمان ها ساخته شد تا نیروی دریایی تا به حال ورزشگاهها و یک محل برای ذخیره مهمات و خوابگاه. حتی امروز برخی از این ساختمان ها استفاده می شود توسط گارد ساحلی و NYPD.

امروز هارپ با این نسخهها کار سخت برای بازگرداندن این هواپیما در آشیانه B به عنوان به عنوان بهترین آنها می توانند. متاسفانه فلوید بنت زمینه است نه به رسمیت شناخته شده به عنوان مهم یا اسمیتسونیان یا نیویورک. داوطلبان است که در هواپیما هستند و بندر مجموعه خاصی از هواپیما مکانیکی, مهارت, مهارت است که امروز وجود ندارد. چنگ داوطلبان امیدوارم که برای باز کردن آشیانه B به عنوان یک موزه در تابستان امسال اما هنوز در حال کار در تعمیر برخی از هواپیما.

فلوید بنت زمینه تاریخی گنج. ثروتمند جذب شدند به تازگی. شجاعانه هوانورد که شکست سوابق آن را مورد استفاده برای برخاست و فرود است. زمانی که لاگاردیا ساخته شده بود و فلوید بنت به نظر می رسید به عنوان اگر آن را اجرا کرده بود در آن دوره آن را در زمان بر نقش و پایگاه نیروی دریایی. بسیاری از داوطلبان به نظر می رسد به این باور فلوید بنت زمینه است که یک هواپیما را پناهگاه که باید دیده و به رسمیت شناخته شده توسط بازدید کنندگان.

-جذاب آندریا یک کارآموز در NewsGram. توییتر @abby_kono

همچنین بخوانید:



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن