کودکان مطرح با سگ حیوان خانگی را بهتر اجتماعی-مهارت های عاطفی

Yrosana کودکان از سگ-داشتن خانواده های بهتر اجتماعی و سلامت احساسی نسبت به کسانی که خود را سگ, محققان می گویند

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

Yrosana کودکان از سگ-داشتن خانواده های بهتر اجتماعی و سلامت احساسی نسبت به کسانی که خود را سگ, محققان می گویند.

برای یافته های منتشر شده در مجله اطفال پژوهش تیم تحقیقاتی مورد استفاده پرسشنامه اطلاعات از 1,646 خانوار که شامل کودکان دو تا پنج سال.

از 1,646 خانوارهای مورد مطالعه شامل 686 (42 درصد) متعلق به یک سگ است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"در حالی که ما انتظار می رود که مالکیت سگ را با ارائه برخی از مزایای برای کودکان تندرستی ما شگفت زده شدند که صرف حضور یک سگ خانواده همراه بود با بسیاری از رفتارهای مثبت و احساسات" گفت: مطالعه محقق هیلی مسیحی از دانشگاه استرالیای غربی.

Pet dogs may improve social-emotional skills in young kids
از 1,646 خانوار 42% متعلق به یک سگ است. Pixabay

محققان دریافتند که کودکان از سگ-داشتن خانواده بودند و 23 درصد کمتر احتمال دارد که به طور کلی مشکلات خود را با احساسات و تعاملات اجتماعی از کودکان که سگ خود را.

کودکان از سگ-داشتن خانواده بودند 30 درصد کمتر احتمال دارد به درگیر در رفتارهای ضد اجتماعی و 40 درصد کمتر احتمال دارد به مشکلات در تعامل با دیگر کودکان است.

این مطالعه همچنین نشان داد که کودکان از سگ-داشتن خانواده بودند 34 هر بیشتر احتمال دارد به درگیر در ملاحظه رفتارهای جمله های.

در میان بچه ها از سگ-داشتن خانواده های کسانی که عضو خانواده خود را در سگ پیاده روی حداقل یک بار در هر هفته بود 36 درصد کمتر احتمال ضعیف توسعه اجتماعی و عاطفی نسبت به کسانی که راه می رفت با سگ خانواده کمتر از یک بار در هفته.

بچه ها که بازی با خانواده خود را سگ سه بار یا بیشتر در هفته شد 74 درصد بیشتر احتمال دارد به طور منظم در تعامل با ملاحظه رفتار از کسانی که بازی کردن با سگ خود را کمتر از سه بار در هفته.

"یافته های ما نشان می دهد که مالکیت سگ ممکن است به نفع کودکان توسعه و تندرستی و ما گمان کنیم که این را می توان به دلبستگی بین کودک و سگ خود را" مسیحی گفت.

"قوی تر فایل پیوست در بین کودکان و حیوانات خانگی خود را ممکن است منعکس شده در مقدار زمان را صرف بازی و راه رفتن با هم و این ممکن است به ترویج توسعه اجتماعی و عاطفی," مسیحی اضافه شده است.

Pet dogs may improve social-emotional skills in young kids
کودکان از سگ-داشتن خانواده بودند 34 درصد بیشتر احتمال دارد به درگیر در ملاحظه رفتارهای مانند به اشتراک گذاری. Pixabay

همچنین بخوانید: Swiggy ادغام بیمه تحویل خانه پلت فرم "Scootsy"

نویسندگان احتیاط است که با توجه به مشاهده طبیعت از مطالعه آنها قادر به تعیین دقیق مکانیسم است که توسط آن مالکیت سگ ممکن است به نفع توسعه اجتماعی و عاطفی در کودکان خردسال و یا به ایجاد علت و معلول است.

"تحقیقات بیشتر باید ارزیابی پتانسیل تاثیر داشتن انواع مختلف از حیوانات خانگی و یا نفوذ است که کودکان دلبستگی به حیوانات خانگی خود را ممکن است بر رشد کودک" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن