تشویق آستروس با این هوستون بازی بعد و باز آخر هفته غذا و نوشیدنی ویژه

بیس بال ممکن است نگاه کمی متفاوت اما با این وجود Houston Astros — و بنابراین در حال بازی بعد و باز آخر هفته غذ

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

بیس بال ممکن است نگاه کمی متفاوت اما با این وجود Houston Astros — و بنابراین در حال بازی بعد و باز آخر هفته غذا و نوشیدنی ویژه از این هوستون نقاط. از آخر هفته باز "آن را به عقب Tinis" به $1 سگ شب در اینجا چگونه شما ناهار خوردن در, takeout و تشویق در 'Stros آنها باز در Seattle Mariners در پنج شنبه, جولای 24 (و حتی در روز بازی تمام فصل طولانی).

The "Bregman Burger Special" will be available during all Astros games at Loch Bar.گسترش

این "Bregman برگر ویژه" در دسترس خواهد بود در طول تمام Astros بازی در دریاچه نوار.

عکس کیرستن Gilliam

برگر مشترک 2703 Montrose, 2002 شمالی چوپان
به جشن ما Stros همه مهمانان ناهار خوری در دریافت رایگان میلک شیک را با هر Astros صفحه اصلی اجرای این آخر هفته. علاوه بر این برگر مشترک خواهد بود خدمت آن له شهرستان Dreamcicle می لرزد دوشنبه از طریق جمعه.

دریاچه نوار 4444 Westheimer
در ریور اوکس منطقه دریایی میخانه است نورد از بازی روز ویژه در زمان برای روز افتتاحیه. در طول تمام Astros, بازی, مهمان می تواند لذت بردن از "Bregman برگر ویژه" است که امضای دریاچه برگر با سیب زمینی سرخ کرده برای $10. نوشیدنی فوق العاده شامل 4 دلار کرافورد باک حواله زمین باز یافته 7 کشش عکس و به عنوان یک جایزه اضافه شده مراجعان نشسته در نوار تاپ را دریافت نوار مشهور سم عکس برای هر Astros صفحه اصلی اجرا کنید.

میمون دم 5802 فولتن
هر سه شنبه و چهارشنبه در Astros, بازی, مهمان می تواند لذت بردن از دلار, سگ, شب, های $1 سگ خود را با انتخاب از خردل و سس گوجه فرنگی خرد شده و/یا پیاز و اضافه کردن فایرفاکس از فلفل قرمز و adriano ($1 در هر) به هالاپینیو و پنیر چدار جک پنیر (50 سنت در هر).

اصلی Ninfa را 2704 جهت 1700 پست بلوط
Ninfa را ارائه خواهد کرد آستروس مارگاریتا — هویج مارگاریتا با jicama ستاره چاشنی زدن و شور rim برای $10 – در طول Astros بازی در هر دو مکان. یک ساعت یک مبارک نیز برجسته خواهد شد در طول تمام بازی ها در این فصل با قیمت های ویژه از جمله 7 دلار کوکتل, $5 سان گری ($16 پارچ), $5, شراب و $4 cervezas.

Pizzitola BBQ, 1703 چوپان
هوستون خانه برای دنده یدکی شما را دعوت به تماشای Astros از شما "صفحه اصلی" صفحه و لذت بردن از آن $65 روز افتتاحیه Takeout بسته شامل سینه دودی adriano و چیپس یک دال از خوک دنده یدکی شش کشیده مرغ tacos, ترقه, جک شش بسته از کرافورد باخ و یک رمز و راز کارت هدیه. ویژه در دسترس است برای ناهار خوردن در و takout. تماس 713-227-2283 به رزرو.

در حال حاضر شرکت 1318 Westheimer
این آخر هفته باز دوست داشتن سرگرم کننده نقطه ارائه خواهد شد $8 "آن را به عقب Tinis" و $4 Karbach کرافورد Bachs در دسترس برای هر دو ناهار خوردن در و منظقه به رفتن.

وزن + اقدامات 2808 کارولین
Celebreate به 'Stros روز افتتاحیه با 5 دلار گنبد Faux هستم و Astro سگ در تمام طول روز جمعه.

را شامل می شود در این لیست رستوران ها می توانید ارسال هر Astros بازی روز مواد غذایی و نوشیدنی ویژه جزئیات dish@houstonpress.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن