مرکز به ارائه 2,500 تومان کرور روپیه EPF پشتیبانی از کارگران: وزیر دارایی

در Jharkhand COVID-19 شمارش رسیده 174 متشکل از عمدتا مهاجر کارگران. Pixabay بollywood مشاهیر در ادامه به ابراز

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399
lockdown Migrant labourers
در Jharkhand COVID-19 شمارش رسیده 174 متشکل از عمدتا مهاجر کارگران. Pixabay

بollywood مشاهیر در ادامه به ابراز نگرانی در مورد تلاش شرایط کارگران مهاجر در رشته های مختلف در میان COVID-19 مستند.

با توجه به توییتر در دوشنبه Shraddha Kapoor خواست: "یک درخواست به هر کس که می آید در سراسر مهاجران که اجازه داده شده به راه رفتن به خانه در زمینه های بشردوستانه در ماهاراشترا لطفا به آنها آب و غذا در طول راه."

نقد و آهن هند' تصمیم به سود رزرو آنلاین برای انتخاب قطار خدمات است که آغاز شده اند, Pooja Bhatt ارسال یک پیام طعنه آمیز. "بنابراین کارگران مهاجر ورود بر روی گوشی های هوشمند خود را و رزرو بلیط آنلاین ؟ حرکت بزرگ #IndianRailways" او هنوز توییتی.

Shraddha_Kapoor
بازیگر Shraddha Kapoor توییتی "یک درخواست به هر کس که می آید در سراسر مهاجران که اجازه داده شده به راه رفتن به خانه در زمینه های بشردوستانه در ماهاراشترا لطفا به آنها آب و غذا در طول راه." Wikimedia Commons

بازیگر Chandan روی Sanyal نوشت: "این مهاجر مسئله گرفتن از دست. آن بوده است تا زمانی که همه آنها فاصله skelter – مردم فقط راه رفتن در بزرگراه ها در همه جا. چند قطار بسیاری از آنها اصلا پول و در حال حاضر رزرو آنلاین. دیوانه است."

Shekhar Kapur در توئیتر خود نوشت: "کدام یک از ما نمی دانیم که اقتصاد هند ساخته شده است کارگران مهاجر? که خانواده کمک شد کارگران مهاجر? که 5000 بچه ها هر روز می میرند از سوء تغذیه در هند ؟ و این همه از استقلال ؟ و یا آن را فقط مناسب جهل?"

ادامه مطلب: برترین خوانندگان متحد برای 'جهان نماز'

این تصمیم توسط دولت اوتار پرادش Madhya Pradesh و گجرات را به حالت تعلیق قوانین کار در یک پیشنهاد به راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی نیز مورد انتقاد بسیاری است.

"نه تنها مهاجران کارگران از چپ به دفع کردن برای خود در حال حاضر دولت است disempowering آنها را از حقوق خود را به حداقل دستمزد / ایمنی / شرایط زندگی . دولت مراقبت تنها برای غنی" نوشت فیلمساز Onir.

بالیوود, بازیگر, Sonu Sood که سازمان اتوبوس به حمل و نقل رشته کارگران مهاجر توییتی: "زمان برای کمک به مهاجران." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب