سرآشپزها مشهور برای به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی در رویداد مجازی با بهره گیری تغذیه امریکا

میشل راجرز ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 2:06 PM EDT آوریل 8 سال 2020در سراسر کشور جشن گرفته سرآشپزه

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در سراسر کشور جشن گرفته سرآشپزها Rocco DiSpirito, Maneet Chauhan Claudette Zepeda, هارون ممکن است و دیگران می های شخصی خود را داستان در اطراف مواد غذایی با ایالات متحده آمریکا امروز در امیدوار است که شما به اشتراک گذاری منابع خود را برای کمک به گرسنه آمریکایی است.

این همه بخشی از قصه گوهای پروژه "زندگی در خانه خود را" مجازی داستان سرایی نشان می دهد May 14 بهره تغذیه امریکا است.

همچنین بخشی از صف هستند ادوارد لی نوشت و به میزبانی مستند "تخمیر" و رزماری گلوله که به اشتراک گذاشتن یک داستان شخصی در مورد کمک به همسایگان خود در نیاز دارید.

سرآشپزها خواهد شد به اشتراک گذاری داستان در مورد مردم و ظروف کمک کرد که خود را تعریف و شور و شوق برای مواد غذایی در حالی که همچنین با دعوت از بینندگان برای حمایت از تغذیه امریکا است.

تغذیه امریکا بی سابقه ای مواجه است نیاز به بیکاری رسیده است و رکورد تعداد مدارس بسته اند زود ترک بیشتر وعده های غذایی برای خانواده ها برای ارائه در خانه و بیشتر آمریکایی ها با تکیه بر بانک های مواد غذایی.

غیر انتفاعی پاسخ با ایجاد یک Coronavirus پاسخ صندوق و ایجاد موجودی از مواد غذایی اضطراری جعبه برای توزیع مواد غذایی بانک در سراسر کشور و همچنین اورژانس کمک های مالی برای بانک های مواد غذایی به پشتیبانی محلی پاسخ در تلاش است.

"به عنوان یک آشپز و مواد غذایی است یک داستان شخصی به من گفت:" Chauhan هند-آمریکا آشپز که نوشته شده "طعم دنیای من: آشپزی تور از طریق 25 کشور جهان است." "این مهم است که مردم در حال تغذیه از آنجا که مواد غذایی است که در زبان است که به روح صحبت می کند."

ویژه به عنوان یک قاضی در شبکه غذایی "خرد شده" Chauhan ادعای شهرت همچنین شامل حضور در "آهن آشپز" و "بعد از آهن آشپز" را به عنوان به خوبی به عنوان زمان به عنوان یک قاضی در شبکه غذایی آخر برای "بدترین آشپز در امریکا است."

"ما خیلی خوش شانس این سرآشپزها داوطلب شده اند برای به اشتراک گذاشتن در قلب خود را و داستان خود را با آمریکایی ها به آنها الهام بخش برای به اشتراک گذاشتن خود را نعمت با کسانی که در نیاز" گفت: مگان Finnerty, بنیانگذار و مدیر سرایان پروژه بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

"ایده پشت این نشان می دهد که راه یک وعده غذایی پرورش بدن این داستان پرورش روح بنابراین ما احساس می کنیم نزدیک تر است در حالی که ما از هم جدا ماندن," او گفت:.

هومانا و آمریکا در حال همکاری برای آوردن مجازی جمع آوری کمک به آمریکایی ها قرنطینه در خانه در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر. آن را به هوا در ایالات متحده آمریکا امروز وب سایت های شبکه اجتماعی و کانال های از جمله سرایان پروژه کانال YouTube و Facebook صفحه در 5 p. m. PDT/8 p. m. EDT در پنج شنبه, مه 14.

"قبل از coronavirus حدود 37 میلیون آمریکایی در تلاش برای پیدا کردن به اندازه کافی مواد غذایی مغذی از جمله 5.5 میلیون بزرگسالان بیش از سن 60," گفت: دکتر ویلیام کاهش, افسر ارشد پزشکی در Humana. "این COVID-19 بحران بهداشتی تشدید کرده است این مبارزات.

"هومانا متعهد به حصول اطمینان از همه تغذیه آنها نیاز به یک شیوه زندگی سالم است و ما متعهد به همکاری با سازمان هایی مانند تغذیه امریکا برای کمک به جوامع ما در خدمت پاسخگویی نیازهای اولیه خود را در طول این زمان دشوار است."

ممکن است که داستان قبلا در آریزونا سرایان پروژه مرحله هیجان زده برای کمک به علت -- این بار در مقابل مخاطبان ملی.

"من همیشه هیجان زده می شود بخشی از چیزی به عنوان شگفت انگیز به عنوان سرایان پروژه," او گفت:. "و هنگامی که همراه با سود اضافه شده از تغذیه افرادی که مواد غذایی ناامن آن را حتی بهتر است.

"من به اندازه کافی خوش شانس به زندگی من از آنجا که از چه مواد غذایی و تغذیه مردم را فراهم کرده است برای من تا مواد غذایی و تغذیه مردم به نظر می رسد مانند بارز ترین راه من می تواند به بازگشت."

مه و رستوران خود را به نظر می رسد در شبکه غذایی "Diners, Drive-Ins and Dives," "بهترین چیزی که من تا کنون خوردند" "مرد را نیش می زنند" و او شده است یک شرکت کننده و قاضی در "پسر مواد غذایی بازی ها" و همچنین با داشتن شماره یک نقطه در آموزش کانال "بهترین مواد غذایی همیشه."

DiSpirito شناخته شده در سراسر جهان برای خود ایتالیایی-آمریکایی و طبخ و پز نیز به ارمغان می آورد خود را مشهور cred به نشان می دهد. DiSpirito نوشته شده است نه آشپزی از جمله جیمز ریش برنده جایزه شده است و در تلویزیون از سال 2003 زمانی که او عرضه در ان بی سی "رستوران."

از آن پس او را به میزبانی خود را نشان می دهد "روکو می شود واقعی" در A&E به عنوان یک مهمان قاضی در Bravo-تلویزیون "سرآشپز بالا" و doled سالم پخت و پز راهنمایی در ان بی سی "بزرگترین بازنده: زوج" و "بزرگترین بازنده: خانواده ها است." در سال 2011 او ستاره دار در خود هفتگی reality-TV, پخت و پز نشان می دهد, "لباس مهمانی" در براوو. در سال 2013 او به میزبانی شبکه غذایی "رستوران ها تقسیم شده است." در سال گذشته از بازگشت او به صحنه رستوران به عنوان یک آشپز در استاندارد کوره در شهر نیویورک است.

Zepeda, یک سان دیگو-بر اساس آشپز شناخته شده برای منطقه ای غذاهای مکزیکی متصلب است تا بسیاری از تمجید از جمله برجسته در Esquire را 2018 بهترین رستوران جدید به رسمیت شناختن از میچلین در آن 2019 ماهیگیری شکم پرست لیست و نام جیمز ریش بهترین آشپز غرب کسیکه. بینندگان تلویزیون ممکن است تشخیص خود را به عنوان یک "بالا آشپز فصل 15" و "سرآشپز بالا مکزیک" رقیب.

لی یک رستوران مستقر در واشنگتن او شده است به ویژه در "ذهن یک آشپز" در PBS و به عنوان یک شرکت کننده در فصل نهم از "سرآشپز بالا." همچنین قابل توجه خود را به چهار جیمز ریش نامزد جایزه. او سرآشپز و صاحب سه رستوران در لوئیزویل کنتاکی و آشپزی مدیر در Succotash در بندر ملی مریلند و پن سه ماهه در واشنگتن ،

برای این مجازی داستان سرایی نشان می دهد پنج سرآشپزها خواهد گام در خارج از celebrityhood برای پاسخ به یک مطلب نوع دوستانه تماس -- بالا بردن علت نزدیک به قلب خود را در حالی که ساختمان جامعه و ایجاد همدلی خود را با داستان های شخصی. گلوله از Waverly نیویورک به آنها ملحق خواهد شد با یک داستان در مورد شخصی به بازگشت به جامعه پس از مواجهه با ناامنی غذایی خودش.

تغذیه امریکا بزرگترین کشور داخلی گرسنگی امداد سازمان است. برای کمک به دریافت مواد غذایی به مردم نیازمند در این سازمان در حال همکاری با کشاورزان و توزیع کنندگان و تولید کنندگان و خرده فروشان و مواد غذایی شرکت های خدمات. آن را نیز بالا بردن سطح آگاهی از عدم امنیت غذایی دفاع و تحقیق در اطراف موضوع استراتژیک به شکستن چرخه فقر و گرسنگی است.

تغذیه امریکا متکی بر کمک های مالی برای دیدار با اهداف آن است. هر دلار اهدا به سازمان کمک می کند تا ارائه 10 غذا برای افرادی که نیاز به, با توجه به وب سایت خود را. دیدار تغذیه امریکا COVID-19 صفحه پاسخ به اهدا در حال حاضر و یا در طول نشان می دهد.

تماشا کنید: قصه گوهای پروژه مجازی نشان می دهد در usatoday.com.

آینده مجازی را نشان می دهد و تم

  • May 14: Meaningful Moments از وعده های غذایی
  • مه 28: ماجراهای در فضای باز
  • ژوئن 11: تابآوری
  • ژوئن 25: دوستان و خانواده
  • جولای 9: خانواده من فرهنگ من
  • جولای 23: شیک, داستان
  • Aug. 6: شروع دوباره
  • Aug. 20: درس های آموخته شده
  • Sep. 3: داستان در مورد داستان


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب