با ابتلا به هنر در هوستون با آنلاین و Re-Opening اخبار

به عنوان تگزاس شروع به باز کردن دوباره در حالی که coronavirus است که هنوز هم بسیار با ما برخی از گروه هنر اقام

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان تگزاس شروع به باز کردن دوباره در حالی که coronavirus است که هنوز هم بسیار با ما برخی از گروه هنر اقامت آنلاین در حالی که دیگران با دقت باز کردن در حالی که به فرماندار دستورالعمل از بیش از 25 درصد ذکر شده از اشغال در هر زمان.

و اگر شما تا کنون خواسته مد مشاوره در مورد آنچه که حق است و چیزی را می پوشند به یک موزه نیز در ماه مه سال 2020
و برای آینده قابل پیش بینی در نظر گرفتن محافظ ماسک صورت اجباری.

نگاه به آینده اپرا در ارتفاعات اعلام کرده است 2020-21 فصل است که در آن از آن خواهد شد از ویژگی های وردی Il Trovatore در ماه اکتبر Donizetti Lucia Di Lammermoor در مارس سال 2021 و موتزارت Le Nozze Di Figaro در مارس سال 2021. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیط بازدید از وب سایت خود را.

میلدرد چتر تئاتر شرکت و آسیا جامعه تگزاس مرکز در حال ارائه سه خوانش از اکران هوستون نقش نوشته شده توسط آسیایی و آمریکایی. محصولات اصل بود به صحنه زندگی می کنند اما در حال حاضر به نظر می رسد آنلاین بیش از سه هفته در ماه ژوئن. Viewings در asiasociety.org رایگان هستند اما مخاطبان باید ثبت نام کنید. یک لینک دسترسی و رمز عبور ارائه خواهد شد به ثبت نام از طریق ایمیل هنگامی که نمایشنامه برای مشاهده در دسترس است.

Femfest هوستون: صدای آسیا است و پروژه دوم در Femfest خواندن سری.. ارائه شده عبارتند از:

اولین بازی هلو, با, کره ای, آمریکایی, نمایشنامه نویس, Soo-Jin Lee, و می تواند در جامعه آسیا وب سایت ژوئن و 4-10 سال 2020 است. خلاصه داستان: در شمال ویرجینیا, دو, کره ای, بهترین, دوستان, Ji Hae و رابرت کشف اسرار در مورد هر یک از دیگر. خود را در آخرین روز از تابستان آغاز می شود در یک عروسی به پایان می رسد و در یک باغ هلو. به کارگردانی پیتر تن است.

دومین بازی در زبان های دیگر توسط جنوب آسیا نمایشنامه نویس و روزنامه نگار, Taniya Hossain نیز در همکاری با Shunya و تئاتر در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 11-17. خلاصه داستان: هنگامی که Tarak یک بنگالی سابق پت و کارن آمریکا تصمیم به ازدواج آنها می دانند که آنها در برخی از چالش های فرهنگی. اما زمانی که Tarak اقدام به خرید آنها brownstone می پرسد و اجازه حرکت به او مادر مینا به زیرزمین آپارتمان کارن می داند که او را بیش از او برای bargained شود. همه چیز از بد به بدتر زمانی که کارن را بلانش است به طور ناگهانی شکست و بی خانمان شده و به حرکت در با مینا و تبدیل آنها به زوج عجیب و غریب.کارگردان میلدرد چتر و مدیر هنری جنیفر دکر.

سومین بازی در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 18-24. این HATMAKER که با برنده جایزه نمایشنامه نویس لورن یی. خلاصه داستان: هنگامی که یک زن جوان حرکت در با دوست پسر او انتظار داخلی, سعادت, خانه جدید خود را نشان می دهد جادویی داستان آن ساکنان قبلی: قدیمی hatmaker و طولانی مدت رنج می برند که اجرا می شود به دور مورد علاقه خود را با کلاه. این شیرین و سورئال داستان خم زمان و فضا برای دوباره تعریف کردن ایده ها از خانواده و خانه و عشق واقعی خود را. به کارگردانی کریستین Jugueta.

مصاحبه با Soo-Jin Lee و Taniya Hossain ارائه خواهد شد با این فیلم ها.


برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید آسیا جامعه تگزاس در 713-496-9901 یا e-mail info@mildredsumbrella.com.

موزه هنرهای زیبای هوستون است و دوباره باز کردن آن گالری و آن خانه موزه ها ( Rienzi و بایو خم مجموعه و باغ) این پنج شنبه, مارس 23. آن را ادامه خواهد داد به ارائه برنامه های آنلاین دو بار در هفته در #MFAHatHome مجازی تجربه کنید.

وجود دارد یک ماسک صورت نیاز برای همه کارکنان و بازدید کنندگان است. وجود خواهد داشت زمان-بلیط ورودی با اطلاعات بیشتر در دسترس در وب سایت خود.

موزه ملی از تشییع جنازه تاریخ, 415 بی ثمر چشمه را دوباره باز شروع این جمعه خواهد بود و باز روز یادبود, مارس 25. کسانی که علاقه مند به حضور در باید هر دو را به یک محافظ ماسک صورت و یا خرید در فروشگاه.

باربارا دیویس گلی است که نگه داشتن آن را مجازی با آنلاین نمایشگاه انفرادی توسط گالری هنرمند Yizhak Elyashiv.

هوستون باله اعلام کرده است, جدید آنلاین برنامه تابستان که به مردم این فرصت را به شرکت در مجازی کلاس های رقص توسط زوم. وجود دارد دو کلاس: آنلاین, خلاق, حرکت سری برای کودکان 2-6 و یک شنبه کلاس کارشناسی ارشد برای رقصندگان 14 و بالاتر. هزینه $10 برای کودکان کلاس (هر چند باله می گوید تمام خانواده می تواند در پیوستن) و 15 دلار برای جلسات بشود به رقصنده. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از وب سایت خود را.

گروه تئاتر است که در ادامه آن پررنگ آنلاین سری که پست در ظهر روز دوشنبه پنج شنبه ها و جمعه ها.

هوستون مرکز, معاصر, هنر و صنعت ارائه شده است هفته ای مجازی صنایع دستی اردوگاه برای کودکان و نوجوانان بین سنین 5 و 12. کمپ خواهد شد از طریق پست و یا تحویل صنایع دستی کیت که آنها خواهد شد و سپس با استفاده از در طول هفته زیر پیش-فیلم های ضبط شده. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید وب سایت خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب