با ابتلا به هنر در هوستون: ایوان شعر و بیشتر

نشسته در ایوان جلو در هوستون Dabrina Sandifer بار خوانده شده شعر "بزرگ مادر بزرگ مروارید" در حال اجرا از طریق

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

نشسته در ایوان جلو در هوستون Dabrina Sandifer بار خوانده شده شعر "بزرگ مادر بزرگ مروارید" در حال اجرا از طریق کلمه در مورد این زن که "به من مروارید. او به من اسلحه." آن را مؤثر تحویل گرفته شده توسط عکاس/videographer پین Lim.

Jennifer Decker کارگردان هنری میلدرد چتر تئاتر شرکت کلود ما در بر آنچه Lim انجام شده است به تمرکز بر روی هنرمندان در طول خرابی برای تئاتر حرفه ای به دلیل coronavirus. لیم سری شعر از ایوان جلو در دسترس است در کانال یوتیوب همراه با رقص در شهر و برای تلفن های موبایل از 713.

همه شرکت کنندگان محلی و هنرمندان و طبقه چیزی جز ستایش برای Lim, است که شناخته شده در سراسر تئاتر محلی و جهانی برای عکس های خود را. "این یک راه او تلاش برای زنده نگه داشتن هنر و او را به انجام آن به صورت رایگان," او می گوید.

دیگر گروه هنرهای نمایشی در حال انجام آنچه آنها می توانند برای حفظ این هنر زنده و در ذهن هوستون ساکنان منطقه است.

بیش فاجعه بار تئاتر آنها ارائه free live Happy ساعت Q&A در دوشنبه 23 ژوئیه در 6 p. m. با آهنگ مورد خود نمایشنامه نویس Mickle ماهر, مدیر Jason Nodler و اعضای بازیگران Noel قهقهه Tamarie کوپر و Jovan جکسون. تعدیل توسط دکتر راب Shimko فاجعه بار شرکت dramaturg و مدیر دانشگاه هوستون دانشکده تئاتر و رقص.

خیابان اصلی تئاتر متعددی رایگان شکسپیر مشاهده گزینه های. در جولای 23 در 6:30 بعد از ظهر خواهد بود وجود دارد صحبت می کنند از من به عنوان من: جشن آمریکایی های آفریقایی تبار کمک به شکسپیر است. و در تاریخ 27 ژوئیه و اوت 10 در 6:45 p.m: BYOBard برنامه ریزی شده است.

فرود تئاتر شرکت اعلام کرده است پذیرش در تمام طول بازی اسکریپت از اوت 1 تا 30 سپتامبر سال 2020 برای آن 2021 جدید آمریکا صدای نمايشنامه نويسي جشنواره است. چهار نقش انتخاب خواهد شد برای صحنه خوانش در طول فرود تئاتر شرکت در جشنواره بهار در هوستون در سال آینده.

انتخاب نویسان باید حضور در خوانش (آنلاین و یا در فرد با توجه به وضعیت در بهار 2021). دستمزد 100 دلار اهدا خواهد شد به هر یک از برنده شدن نمایشنامه نویس. نویسنده باید آماده برای پوشش خود هزینه های سفر اگر این رویداد برگزار می شود در فرد است. وجود دارد 12 دلار هزینه برای ارسال.

فرود است که هنوز نهایی آماده سازی خود را برای سال 2020 جدید آمریکا Voices Festival مجموعه برای جولای 28 طریق اوت 2 سال 2020 خواهد شد که آنلاین در این سال و چهار ویژگی جدید پخش و هشت پانل کارگاه های آموزشی. بازدید landingtheatre.org برای بلیط.

A. D. بازیکنان اعلام کرده آن را خواهد ساخت (هنوز اعلام نشده) تغییرات برنامه — نقش که بهتر است قرض خود را به عملکرد در طول همه گیر شرایط به گفته مدیر هنری کوین دین — که در حال حاضر آنها در حال تعلیق همه فروش بلیط برای 2021. تئاتر در حال حاضر از دست داد 1 میلیون دلار به عنوان یک نتیجه از خاموش شدن ناشی از این بیماری همه گیر به گفته مدیر اجرایی جیک ذره.

آن است که هنوز هم در مسیر آن اوت 15 بعد از شام امور رویداد از 7:30 بعد از ظهر تا 8:45 p. m. که بینندگان می توانید به صورت رایگان و یا کمک مالی برای کمک به تئاتر آن را از طریق مالی.

در اینجا این ویدئو توضیح بیشتر:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب