Carmageddon چهارم: COVID-ining

کوه بز در ولز. Pumas در سانتیاگو. روباه توله در تورنتو است. گراز وحشی در بمبئی. اینها فقط تعداد کمی از حیوانات

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

کوه بز در ولز. Pumas در سانتیاگو. روباه توله در تورنتو است. گراز وحشی در بمبئی. اینها فقط تعداد کمی از حیوانات مردمی در سراسر جهان دیده می شود در خیابان های شهر و بزرگراه ها پس از coronavirus (به طور موقت) کشته ترافیک. این شاید تنها چشم خوش آمدید در جهان در مستند.

در هوستون ساخت و ساز همچنان ادامه متعدد در منطقه بزرگراه. و با وجود کلی عدم عجله ترافیک یک ساعت آن را در حال حاضر می تواند چالش های جدی و فوق العاده ای باعث سردرد هوستون رانندگان است. مورد در نقطه: این هفته در جنوب غربی آزادراه در غرب حلقه.

آن بسته خواهد شد. شما ما را شنیده ام.

کل آزادراه در هر دو جهت بسته خواهد شد از Weslayan به غرب حلقه ابتدا جمعه شب تا یکشنبه صبح. به عنوان اگر گرفتن 59 بر روی 610 نبود در حال حاضر درد در الاغ.

این بخشی از ادامه ساخت و ساز به ساخت مجدد کل interchange یکی از مسخره ترین و خطرناک در دولت است. ما تقریبا یک سال و به آنچه که انتظار می رود به هفت سال پروژه. مسلما چند ماه گذشته داده اند خدمه این فرصت را به گام تا تلاش های خود را با آب و هوای خوب و مردم کمتر در جاده ها است. هنوز بسیاری متوجه شده اند. آنها را در این آخر هفته.

اگر شما زندگی می کنند در هر نقطه که در منطقه ما در حال ببخشید. ما نمی توانیم به شما کمک کند.

اگر شما زندگی می کنند در نزدیکی وجود دارد وجود دارد نیست این آخر هفته. جلوگیری از آن را مانند شما در حال زو بل در تلاش برای جلوگیری از سقوط کردن هود کورت راسل خودرو در مرگ اثبات. فرض هر گونه تاخت و تاز در منطقه خواهد شد ملاقات با سریع و وحشیانه, مرگ, و یا حداقل آن را احساس می کنید که راه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب